Ik herken mezelf niet in die problemen die heel veel mensen met Ziggo hebben. Bijna nooit storingen, ook niet toen het nog Multikabel bij ons heette.
Ik heb ook altijd problemen gehad met Ziggo. Echter zijn er vrienden een paar km verderop die eigenlijk nooit problemen hebben. Ik zou eens in de buurt informeren welke provider hun hebben en vragen wat hun ervaringen zijn. Je ziet gewoon heel vaak dat ik bepaalde regio's problemen zijn met providers. Zelf heb ik al een tijd Tele2 en nooit problemen gehad.
Maat van me heeft trouwens ook Telfort, maar die zit zo afgelegen dat-ie maar 8mbit haalt ipv 20mbit. Beetje jammer is dat met ADSL
Online is wel de eerste die tijdens de TV reclame het woord "Mbit" gebruikt ipv het misleidende MB...
Ziggo en UPC zijn goed, maar het probleem is dat kabel altijd nog een stuk instabieler is dan ADSL. KPN heeft eigenlijk geen downtime en ook hele goede service. Je betaalt wel ietsje meer, maar je hoeft je geen zorgen te maken als je internet uitvalt.
Mijn vader wou heel graag bij Hetnet blijven en dus heeft hij een nieuw contract voor 8mbit internet + bellen. Het is in ieder geval vijf keer sneller dan eerst
Snapt hij, alleen we zitten nog 8 maanden vast aan 1,5mbit. Nu dus nog 12 maanden aan 8mbit. En sneller dan dit heeft Hetnet niet, dacht ik. Eerste 6 maanden 24,95, daarna inderdaad 34,95. Maar hé ik betaal niet
Klopt dat zeggen zij inderdaad. ik heb het 2 maanden gehad, toen ze met een prijs verhooging kwamen van 1 euro kregen we de mogelijkheid om kosteloos de producten te beindigen. Dat hebben we dan ook gedaan. Nu hebben we internet dat wel goed werkt zonder problemen!!!