FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Real Madrid makkelijk te verslaan? Huntelaar is sneller als Rooney en Ronaldo momenteel ;) Zal a.s woensdag alleen maar erger worden ben ik bang :eek:
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    :+
     
  3. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff een potje tegen Secour gespeeld, 4-1 verloren. Mijn verdedigers konden supersnelle Kaka en Pato nog niet bijna bijhouden. Dat was ook het enige wat hij deed, dieptebal en rennen... Weet zeker dat ik je 2 weken terug makkelijk had gepakt.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, bij mij was het ook elke keer Kaka die de bal kreeg (in de spits) en dan door proberen te rennen aan de flanken of door het midden. Ik kreeg hem gewoon niet te pakken.
     
  5. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Kaka en Pato bij mij.. Jongens zijn niet te stoppen. Tot 2 weken terug ging het verdedigen en al heel goed bij mij, aanval etc ging perfect.. Maar daarna opeens een inkakmoment gehad, en sinds daarna gaat niets meer. Van plaats 820 naar 3500 ongeveer nu. Ben benieuwd hoelang het nog duurt dat ik in de top 5000 sta :') Misschien eens naar een ander team gaan kijken.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Met welk team speel je nu dan? Ik raad je Arsenal aan, die spelen erg fijn.
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, was bij mij ook zo, dat is gewoon heel laf voetbal. Daar heb je geen skills voor nodig, gewoon Y inhouden, en je weet toch wel dat je spitsen sneller zijn.

    Overigens ben ik ook ver gezakt.. stond laatst 700e, nu 2100....
    Sinds een kleine 2 weken win ik bijna niks meer. Heel raar, een dipje, oke, maar het lijkt we alsof ik jaren geen fifa meer gedaan heb.
     
  8. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Heb ook een inkakmoment gehad hoor, omdat ik 3 weken geen fifa heb gespeeld. Met vPx Secour van 139 - 1084, maar ik weet zeker dat je me 2 weken geleden niet had kunnen pakken, toen was ik pas 1 week gestopt.

    (Heb pas gister besloten om te spelen)

    E: Laf voetbal? Jij gaat met 5 verdedigers spelen in de 2e helft om de winst te behouden, je had geluk dat ik mijn kansen niet afmaakte.

    Dus stfu, ben ook niet meer gaan zeiken tegen je Ralluf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2009
  9. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Inter Milaan speelt ook heel fijn! Met cordoba als hele snelle verdediger (minder last van sneltreinspitsen) en ibrahimovic als sterke aanvaller. Ook Cambiasso als balafpakker op middenveld! Prima standaard opstelling, zou alleen chivu er in zetten ipv maxwell.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ralf, heb je zin om vanavond wat potjes te spelen? :)
    Of straks..
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Raar, je speelde zaterdag ook al met clubs mee, of was dat al zelfs vrijdag?
    Waarom eigenlijk een nieuwe gamertag aanmaken? Misschien dat je terugzakte naar plek 1084, dat dat de druppel was? :):


    Waarom in godsnaam nou weer onzin uitlullen? Ik speelde 4-4-2, en had in de rond de 75'ste minuut het pookje 1x naar links gedaan.. niks mis mee volgens mij hoor!
    Ik speel nooit met 5 verdedigers, dus ga gewoon geen dingen lullen hier om je verlies van gisteren te beschermen, want het slaat nergens op. ALS jij je kansen had afgemaakt is overigens ook weer iets waar je totaal niks aan hebt. Iedereen mist kansen in een wedstrijd, dus als ik nog een kans had afgemaakt, DANNNNN.....

    Dus kap gewoon met die onzin uit je nek lullen, geef gewoon toe dat je verloren hebt, terwij je ook nog een 'sprinter' bent, hoe wij dat zo mooi noemen, en accepteer je verlies! ;)


    EDIT: @Daz, Is prima! Ben er alleen pas rond half 10 aangezien ik zometeen een wedstrijd heb. Weetniet of je er dan nog bent?:)
     
  12. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die de Duo-Heidgemal achievement nog willen halen. We gaan weer proberen 20 mensen bij elkaar te verzamelen. Dus als je de achievement nog niet hebt, of je zou graag willen helpen, schrijf je dan in in dit topic.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121088&page=40
     
  13. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand ook problemen online? Dat erineens connection lost is? Ik krijg er ook geen wins bij dan of een verlies....
     
  14. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ik accepteer mijn verlies niet als je zegt dat ik laf voetbal speel, je had geen echte kansen, de eerste goal was lucky. (Soort van tackle, waarbij mijn verdediger stilt stond)

    Edit: Nieuwe gamertag was omdat als ik online wou komen met vPx Secour dat er: ''This account has been recovered'' message stond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2009
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus ik mag niet zeggen dat je laf voetbal speelt, terwijl dat wel zo is? Geen echte kansen maar wel 3x scoren met nog wat mogelijkheden erbij? Gast, ga fietsen...
     
  16. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Het is geen laf voetbal, en had zeker wel 7 echte kansen, niet allemaal 1 op 1, maar wel allemaal schoten binnen de 16, die normaal zouden zitten.

    Dacht dat er 5 verdedigers waren omdat wanneer ik aanvalde dat er 10 spelers in de strafschopgebied zaten, zelfs adriano enzo.

    Nogmaals, dat waren zeker geen kansen, afstandschoten of voorzetten die je 20 meter naast schiet.

    Ga fietsen, hahahahaa. :)

    Te makkelijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2009
  17. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook inderdaad... erg klote.

    XDaz potje voetballen?
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    vind het echt dom dat sommige zeggen dat als je een kans hebt dat ie ALTIJD moet zitten..
    En Ralluf succes met je wedstrijd ik moet straks trainen :l
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    *kuch doe dit nou op msn, en niet hier aub.*

    En ja Ralf, vanavond ben ik er wel rond die tijd. Hopelijk kunnen we wat mooie potjes voetbal spelen. :)
    @Iers88, Sorry ik ben nu bezig met m'n studie.
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gamertags voor FIFA aanmaken. Voor games als Halo begrijp ik het maar FIFA?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina