gratis hardware/software krijgen bij reparatie!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door run n attack, 7 mrt 2009.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb al twee keer een game gekregen en heb nooit gebeld waar de 360 bleef.

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dat heet coulance. elke bedrijf heeft daar zo zijn manieren voor. Stel je bent in een restaurant waar het heel druk is op dat er werknemers ziek zijn. wat heb je dan leiver dat de ober doet.
    Niets zeggen?
    Uitleggen dat er mensen ziek zijn en dat het niet sneller kan.
    Of uitleggen dat er mensen ziek zijn, excuses voor het ongemak en een gratis drankje?

De emotionele schade is lastig uit te drukken, daarom dat je een maand Xbox live krijgt. Ze willen je blij houden zodat je klant blijft. Want het investeren van een maand live of een budget game weegt zeker op tegen wat ze aan je verdienen als je klant blijft.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mja.... de tweede keer ongeveer 3 jaar na de release kon ik kiezen uit Viva Pinata, GoW1, PDZ, Kameo of PGR3...

4. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maaja wat zeggen ze altijd over een geven paard?

ik heb liever een wat oude game dan dat ze me niksgeven:)

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

toen mijn 360 voor de 1e x kapot was, heb ik hem ingeleverd bij de mediamarkt.(daar ha dik hem gekocht) dus ik hdd en faceplate eraf halen, en keurig 3 weken later werd ik gebeld met de mededeling dat ie klaarstond en dat ik hem kon ophalen.
    en wat stond daar: een xbox met een hardeschijf en faceplate, helemaal nieuw in plastic.
    Ik heb dus gewoon een harde schijf destijds ter waarde van 90 euro gratis gekregen:D

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit natuurlijk wat in alleen toen ik de eerste keer mocht kiezen had ik alle 5 de games al...en de 2e keer waren die games als 2/3 jaar oud.

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo geluk hebben en heel dom van MM:cool:

Hoe wordt je geinformeerd daarover? Krijg je een mailtje dat je een game mag uitzoeken?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeiden ze meteen aan de telefoon toen ik de melding maakte dat de X360 opgehaald moest worden.

9. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha goede service van Microsoft!

10. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een ander verhaal. je hebt tot 1 week gerantie ofzo bij de winkel waar je hem gekocht hebt en je zal meteen een nieuwe krijgen dan dus ik weet niet waar jij 3 weklen op heb zitten wachten dan en hoe jij hem zonder hdd in gelevert hebt maar volgens mij kan dit niet eens want ze checken alles na bij de balie.

11. Liquid Cobra

Liquid Cobra Call it Luck

Leuk Bevonden:
    0
    Ze checken echt niet bij de balie, ik had mijn xbox 360 ook gekocht. Toen was hij al kapot. Volgende dag terug naar de winkel gegaan. Ze keken niet eens in de doos. Ik kreeg gelijk een nieuwe. Was echt balen, als ik dat wist had ik de hdd en controller thuis gelaten:p

12. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    zeker apart dan ik heb het zelf nooit gehad maar wel een vriend van mij en toen wij terug gingen werd de box zelf aangesloten en alles gecheckt voor dat hij een nieuwe me kreeg.

13. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    heb net ff m$ gebeld want ik kreeg vandaag voor de 2de keer dezelfde mail:

Goed nieuws, wij hebben Uw console bij ons reparatiecentrum ontvangen.

maar me console was verleden week al aangekomen.

dus ik bellen meteen ff gevraagt hoe het zit met het geven van gratis games en er werdt idd gezegt bij je 2de of 3de reparatie kan je die verwachten.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Het klepje van mijn faceplate is een beetje lam geworden. Heb dat ding amper gebruikt dus best vreemd.

Heb tijdens de reparatie alleen 1 Maand XBL gekregen, meer niet.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Reparatie van alleen de faceplate of was de X360 stuk?

16. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik heb hem al een weggestuurd, en nu moet ie weer want ik heb RROD.

ik wil mn xbox alleen registreren maar dat lukt niet helaas, ik voer het serie nummer van de achterkant steeds in op de xbox site. en dan zegt ie dat het serie nummer niet klopt?~

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Even bellen..

18. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

net gedaan, allemaal gelukt nu.

net een reparatie aangevraagd en ondanks dat garantie is verlopen is het gratis :)

19. run n attack

Leuk Bevonden:
    0
    dat niet helemaal waar als je moet betalen ga je er straks over gebeldt worden.

en mijj xbox is nu gemaakt maar ligt alweer 3 dagen weg terotten ergens bij ups:mad:

Deel Deze Pagina