RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Wat boelie zegt, niet meteen een nieuwe career beginnen!! Het kan zijn dat als je in options als opslagmedium je HDD kiest, of gewoon de xbox helemaal opnieuw opstart je je career weer terug had!

Deze "career-gewist-bug" komt vnl. als mensen NA online geraced te hebben(meer mensen met ranked als player-matches).

T is wel schrikken EN KUT, want de career is dodelijk saai.

2. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt hier iemand die IFCA HotLapContest? Wel een leuke en competetieve contest moet ik zeggen, met de snelste van de wereld. Zou leuk zijn als er wat meer hollanders tussen de top10/ top20 komen ;)

3. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat ze daar een HLC houden terwijl the F voor Forza staat. Maarja ik doe er niet aan mee dat laat ik aan m'n teammaten over ik ben niet zo weg van Race Pro.

4. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa, ik doe wel mee maar neem het (nog) niet erg serieus met die scoreboards op dit moment. Heb 1:30,703 nu staan met de stock set-up, zal van de week wat eens aan de afstelling gaan sleutelen. Ik heb sowieso nog weinig met afstellingen gedaan in deze game.

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Axi, had wel verwacht dat XFNL volledig mee zou gaan doen (aangezien de grote activiteit in Forza2, destijds).
    Zelf ben ik ook wat tijden neer aan het zetten, wellicht gaan de tijden rond de 1:29:1xx liggen aan het einde van de week. De competitie is groot, alleen vooralsnog jammer dat er geen prijzen zijn :D
    Naja je kunt niet alles hebben. Je kunt je wel meten met de beste!

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    die verdomde career vandaag maar eens uitgespeeld.. en de rest van avond met CRC clubje radial sr4 gereden, heftig wagentje :)

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om online een setup te geven of krijgen aan/van iemand anders?

8. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tot nu toe de enige van XFNL die zich heeft ingeschreven, het is sowieso geen teamcompetitie maar gewoon solo.
    Wel mooi om te zien dat Kimimatt meteen van zich laat horen en bizar dat Kimimatt en Backone op de ranglijsten dezelfde tijd hebben gereden..lol

9. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij BackONE of Fullspe3D wint ze gaan tot het uiterste :p

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen wel tot het uiterste gaan, maar Parisse gaat heel erg hard! Verwacht nog wel een tijd van 1:29:1xx, wat ik voorheen al zei. Lig nog een 3 tiende achter..

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga deze game ook even in het weekend halen, want ik heb namelijk wel zin om te gassen.

12. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Kimimatt nu heeft staan..lol...En zelf heb je ook 'n hele mooie tijd staan, netjes. Ik heb het gister nog even geprobeerd, o,3xx heb ik alweer van m'n tijd af maar 1:29 zie ik me op dit moment met deze set-up nog niet rijden. Hoewel ik er nog maar 0,4 vanaf zit.
    Het is wel de manier om het circuit perfect te leren. :)

13. JeePee

JeePee Guest

Eujs, welke baan, welke auto :9 ?

14. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou eerst ff die patch uitbrengen, het online gedeelte en de leaderboards fixen, maar vooral de force feedback, dan pas kunnen ze echt die challenges houden, vind ik.
    het is natuurlijk maar voor de fun.

16. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De top tijden worden allemaal met 'n stuurtje gereden, MS en Logitech dus dat is geen excuus. :) De nummer 1 zegt zelfs dat het 'n voordeel is dat hij geen Force Feedback heeft met het Logitech-stuur

17. scorelord

scorelord Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker dan. Ik had zelf last van de "speedbug" wordt ik uitgekafferd... :confused:

Wat kan ik er aan doen? Ik heb em ge-pm'd dat het de speedbug is maar hij reageert alleen dat ie het zal bekijken...Ik wil nie gebanned worden niet.

18. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou kunnen, maar als je zonder tc uit een bocht komt en dan opeens je auto bijna ziet spinnen en je stuur voor de rest niks doet, dan kan je natuurlijk nooit op de limiet rijden. het gas pedaal-stuur gevoel is er bij mij niet.

Bovendien heeft het logitech natuurlijk geen ffb, maar waarschijnlijk ontbreekt de rumble wel.

19. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene zonder setup, er is daar ergens een setup te vinden.

Ze gaan echt hard, al in de 1:29.1 laag... Alhoewel ik het idee heb dat die V12 gasten online in een lobby hebben zitten draften. Naja, als ze zichzelf voor de gek willen houden. (Dit gebaseerd op het feit dat ze allemaal vandaag/ deze middag opeens een 3 tienden sneller zijn gegaan)
    Mijn tijd gaat nog enigszins, niet spectaculair. Heb constante rondetijden van 1:29:4xx en 1:29:5xx. Het is gewoon die eerste bocht die zo moeilijk is, samen met die scherpe lefthander.

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat aanrempunt van die scherpe lefthander is idd heel moeilijk. maar v12 is echt niet aan het draften hoor, die lui oefenen gewoon vet vaak met zn allen en zijn gewoon heel snel. samen setups maken en testen etc.

Deel Deze Pagina