Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp soms echt niks van Horde. Deed Public Horde op Normal volgens mij, ging wel redelijk. Ging steeds campen bij de sniper/torque bow en vanaf daar locust killen maar soms hadden we echt moeite met een wave en had je echt alleen maar boomers/maulers/grinders etc. en een paar minuten later heb je weer een makkelijke wave die je binnen 5 sec klaart :confused:.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat komt omdat er in principe maar 10 waves zijn ;)!Verschil is dat na elke 10de wave de locust sterker en beter worden!Maar bijv wave 43 is qua vijanden het zelfde als wave 3!

Zijn er trouwens mensen hier die dat 2de mappack voor die 800msp aangeschaft hebben? Is dat een beetje het geld waard? Zijn maar 3 nieuwe maps toch? En 125GS

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze aangeschaft en ik vind de maps wel vet. Jammer dat er een van de PC versie is. Die kende ik namelijk al. Ik vind eigenlijk alleen die met dat emulsion wat minder geslaagd.

Verder ik weet niet of ze 800 MSP waard zijn. Ik speelde veel gears 2 eerst met een aantal gasten en die hadden de mappack gekocht, dus heb ik ze ook maar gekocht.

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Merk wel dat nog niet veel mensen die maps hebben. Toch zijn ze wel erg vet!

5. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    ongetwijfeld, maar laat ze eerst maar eens die multiplayer problemen verhelpen voordat ze willen cashen op DLC.
    Voor mij is het een principekwestie......

6. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze een maand na de release al komen met maps zegt al genoeg. Die hadden makkelijk met het spel mee kunnen komen.

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, de mp problemen waren echt een telleurstelling

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Anders komen we eerst even in een potje vol chainsaw noobs. Vervolgens in een paar lag potjes en zitten we nu tijd te wachten tot we eindelijk weer een match hebben, wat niet erg wil lukken.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    En hebben we dan eindelijk een match gevonden....gaat die kerel ff in zn EENTJE ons 5en afslachten :lol:!

Hoezo lag ;)

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja idd. Laatste paar potjes gingen al nergens meer over, als we al eindelijk in een match kwamen, maar laatste was toppunt van triestheid. Cheater for sure. Daar is toch ook geen lol aan, om zo te moeten spelen/winnen.

11. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    bah, dus de lagproblemen zijn nog steeds niet verholpen zie ik?

echt irritant dit, heb t spel amper aangeraakt sinds de laatste update, en daarvoor ook eigenlijk amper online door die k*t matchmaking (die nu wat beter is).

als t zo doorgaat, dan speel ik GoW2 nooit meer. Zonde, was mijn must buy voor 2008 en nu de grootste teleurstelling (samen met GTA4).

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe later je speelt, hoe erger het wordt volgens mij.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    OMG, wat een smerige kerel was dat met die Lag Switch. Zo triest als mensen niet op een normale manier een game kunnen of willen winnen! :'-(

14. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat er niet bij had gezet had ik gezegt dat jullie team zwaar geownd was:+

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha !:lol: Wel frustrerend!

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wat bepaald eigenlijk wanneer je weer gerespawned wordt?
    Met sommige modi als kingofthehill wordt je soms na een paar seconden al gerespawned en soms duurt het een behoorlijke tijd. Gister had ik zo een potje dat ik helemaal niet meer in het veld kwam.

w00t: 6.000 <-- :+

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    LOL, je hebt ook echt een foto ervan gemaakt :lol:! Maar serieus ja, die kerel was echt zwaar aan t cheaten :mad:!

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, da's een of ander vaag systeem. Maar bij Annex en KotH wordt je niet gespawned zolang je teammaten in de ring staan. ;)

Ja, met een goedkope lichtschakelaar. Heel triest, maar check even onderstaande video. We zijn niet de enige. Fokking cheaters!

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    wtf. Best wel triest met al die schakelaars. Heb er (gelukkig) nog nooit tegen hoeven spelen.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha noobs :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina