[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee zat niet in Forza 1. Wel een baan die er op lijkt qua stijl. (beetje geïnspireerd door Bathrust denk)

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat zijn ruige circuits,van dat soort.:)
    Ook ik wacht met smart op een geheel nieuwe racegame,maar als het om PGR gaat moet gewoon het racen weer terug zoals het was en niet die show of met die weer omstandigheden vanuit deel 4.Dat vond ik gewoon teveel van het goede,ook die pionnetjes omrijden vond ik zo need for speed te noemen bah.

3. JeePee

JeePee Guest

Race Pro wou online niet, dus toen ging ik ook maar ff kwalificeren:

Noh, dat klevende gras, de laatste curb op het F1 circuit, de ongelooflijk slechte automatische versnellingsbak, het doffe geluid van de SLR, het sturen met D-pad 8) Nostalgie.

Ennuh, ohja, een 1.42.45, seeded 1st of 64 :cool:

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha nice, ja het is te doen. Heb zelf 1.43.19, maar zit er telkens super veel onder... :eek: Maar mooie tijd!

5. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, wilde net ook even kijken wat voor tijd ik kon rijden, is de quali al gesloten. :'-(
    Enige die je nu nog kan doen is Tropicana cicuit met de Enzo en verplicht automatisch schakelen... 3x kut dus!
    Laat maar dan...

Sowieso automatisch schakelen... :emo:
    Zet het bij iedere racegame standaard uit.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    WTF!! Ik zit dus in de Lobby te wachten tot die race gaat beginnen. Werd ik eruit gegooit, en dan krijg je dit:

Geen Finale voor mij. |:-

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Echt zwaar genaaid dat. Ik wordt er vaak 1min van te voren uitgegooid. Dan kom ik er nog in. Nadat race hoort te starten werd VanDen eruit gegooid en kon ie er niet meer bij. Vervolgens duurde het nog een paar min voordat de race pas startte. Reed slecht en stond Failed bij, omdat ik net niet over de finish kwam, maar had wel 1 punt voor 3de positie. Zou kunnen dat ik alsnog door ben en in de finale zit, al zal ik die morgen ook wel flink verliezen, maar dat maakt niet uit. :)

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Welkom in de wereld van PGR jongens. Bizarre lobbies zijn ook bizarre qua connecten :)

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wanneer gaan we met z'n allen touren? :+

10. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ja idd zo liep ik ook een finale mis :mad:

11. JeePee

JeePee Guest

Zo liepen Chorus en ik een PGR3-100 console mis 8)

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat is helemaal zuur.

Net Finale gereden. Reden er maar 4. Eerst bocht was wringen geblazen. En kwam uiteindelijk met mijn puntje (rechter koplamp zeg maar) in de vangrail en stond zo vast. Eerst probeer je gelijk weg te rijden, wat vaak wel lukt, maar dit keer niet. Achteruit en dan weer wegrijden, maar dan heb je al een flinke achterstond. Kom je met een onbekende wagen op een redelijk onbekende baan en dan maak ik sowieso wel wat fouten, waardoor ik weer genadeloos vierde werd. Maarja, ging ook niet voor de overwinning, want dat zou me toch nooit lukt. Gister even een overtake challenge op hard / gold gedaan en dat lukte me al niet. Blijf nog wel wat racen op medium / silver om rank 1 nog eens te halen.

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    OMG wat zijn wij ook pro :+. JP (L)

14. JeePee

JeePee Guest

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kan het nog steeds \o/

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Van de hoeveel players? :+

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk van de 3 spelers die dit spel nog spelen :cool:

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat is dat toch met die PGR games, je blijft ze opakken en spelen tot in de vergetelheid alsof er een geheime formule inzit lol Als je al die racegames van nu op een rij zet, dan is PGR nog steeds de best en meest verfijnd inelkaar gezet en ik ben nog geen enkele bug tegen gekomen, toch wel complimenten aan Bizarre creations want ze verzorgen hun games tot in de kleinste puntjes!

Die photomode vanuit deel 3, zou die nog kunnen worden geupload?

19. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel jammer dat er geen vervolg komt op PGR 4. Heb me namelijk altijd prima vermaakt met deel 3 en 4. En het leukste vond ik nog wel dat je door je garage kan lopen waar de auto's die je bezit in staan.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er is nog geen bevestiging dat de game naar mijn weten echt aan zijn einde is, maar ik vrees wel het ergste. Al zou Turn10 de game toch gaan maken of welke developer dan ook, dan zou het volgens mij niet meer de PGR worden zoals we kennen qua beheersing en vizie die Bizarre had met het maken van deze games. Velen vinden deel 4 minder, en met sommige detail is de game dat ook maar ik speel ondanks dat liever PGR4.

Deel Deze Pagina