Informatie - Screenshots - Trailers - Demo - Achievements - Officiële website - Opmerkingen [gb]Army of Two: The 40th Day[/gb] Platforms Xbox 360 ; PS3; PSP Uitgever EA Developer EA Montreal Genre TPS Release datum 8 januari 2010 [GB]Informatie:[/GB] ^top [GB]Screenshots:[/GB] ^top [GB]Trailers:[/GB] ^top [GB]Trailers:[/GB] Demo van Army of TWO™: The 40th Day Bestandsgrootte: 2 GB ^top [GB]Achievements:[/GB] Spoiler ^top [GB]Officiële website:[/GB] http://www.armyoftwo.com/ ^top [GB]Opmerkingen:[/GB] Het eerste deel vond ik helemaal geweldig, dus ben zeer blij dat ze met een vervolg komen. Joepie ende jottem! \o/ ^top
Wat een slechte naam eigenlijk. Maar ik hoop dat het 2e deel iets beter is uitgewerkt en langer duurt.
MP boeit me niet. Zolang er maar weer offline co-op inzit. En dat je je co-op buddy weer een headbutt kunt geven.
hoop wel dat ze dit deel iets beter afwerken. in deel één ergerde ik me aan de wapens. het leek alsof er gewoon een "punch" achter zat, dat vond ik toch wel jammer. maar verder was het een zeer vermakelijke game die echt top is om samen met een vriend te spelen.
Rumor: Army of Two sequel called 'The 40th Day' An anonymous tipster hooked us up with some alleged details regarding the rumored Army of Two sequel. Our source is confident that the sequel will be titled Army of Two: The 40th Day, but we won't know for sure until March 12. Still, there's plenty of solid evidence piling up. So, here are the highlights of the supposed game info: The game takes place in Shanghai, where a network of PMCs are looking to take over, under the rule of a leader with a hidden purpose Rios and Salem are back, however they've been reluctantly dragged into the conflict and don't have the full story The game will feature moral decisions, a deeper weapons customization system, multiple endings, and even a few followers Multiplayer will be outsourced yet again On the technical side: The 40th Day adds Beast lighting and Fracture, as well as an improved networking system Environmental interaction: some weapons will be capable of tearing through thin walls and obstacles in the game; and new AI scripts will improve your partner's realism (e.g., peeking through windows, taking out enemies silently, etc.) EA will be tossing civilians into the mix, which you can use as meat human shields Our tipster also provides us with alleged details of the game's first levels: 1st map is the introduction (duh) 2nd map is the invasion; with Rios and Salem escaping from a crumbling building 3rd map takes place in a zoo 4th map takes Rios and Salem to a hospital Still unconfirmed: How EA plans to execute fist-bumping 2.0. Woei, we gaan naar een dierentuin! \o/
Netjes, een missie in een zoo, te gaaf. Is een keer eens wat anders dan duizend keer een casino of bank!
Zolang de AI goed is en ze niet in de weg lopen vind ik het prima. Er zijn zoveel games waarin je in een squad van 3-4 computer gestuurde zit. Als het maar goed uitgewerkt word en hopelijk creatief word gedaan. Ik hou deze game zeker in de gaten. Maar nog overtuigd ben ik niet
Nice, alleen bij dat eerste deel snapte ik niks van de multiplayer (kon maar geen game joinen) En hopelijk kan je elkaar nog steeds een kopstoot geven