TLR weer in m'n drive gegooid (en effe geinstalleerd op HDD om hopelijk lag issues wat tegen te gaan), maar het kutte met de meeste JRPGs is dat op het moment dat je het een maand ofzo niet speelt en je begint weer met spelen dan weet je bij god niet (tenminste, ik) waar je bent, wat je moet doen en wat je missie is.
Ik heb ongeveer 2-3 uur gespeeld (een maand geleden), ik doe m'n disc er nu in... Ben in Dillmoor, maar heb geen flauw idee waarom ik hier ben, waar ik heen moet, wat m'n missies zijn.. etc. Bij Tales of Symphonia had je zo'n superhandige log waar je het na kon lezen maar nu heb ik echt geen flauw idee. -.-
Edit: Okay... GameFAQs ftw ? Net effe gelezen waar ik ruwweg heen moet zodat ik het weer op kan pakken. Maarem, kan iemand me wat algemene/battle tips geven ? Ik snap ruwweg het battlesysteem wel maar ik kies in battles eigenlijk maar randomly attack, attack w/ mystic arts, attack w/ melee/sword/fighting (welke is 't?) arts, alleen heal weet ik wel wanneer het moet.
Wat is een beetje slim om te doen?
En wat kan ik het best doen met die beestjes die je kan splitten, over het algemeen (nu op het begin in ieder geval) verkopen of splitten? Enlighten me
Klik om te vergroten...