Nee met beatdown vlieg je ook naar je tegenstanders toe, mits je op de juiste afstand staat en de timing goed is, dit allemaal natuurlijk in een veel mindere mate dan een zwaard. Assassination vlieg je nog sneller naar je tegenstander dan met een beat down.
Ik probeer zo vaak mogelijk een beat down gevecht te vermijden(op Bungie staat een melee ook redelijk laag bij mij), zeker wanneer ik diegene ben die als eerste een shot heeft gelost. Vooral met de assault rifle, want wanneer beiden personen alleen schieten wint diegene die het eerst had gevuurd ALTIJD(alleen als jij je vizier constant op je tegenstander houd) Wanneer jij als eerst hebt gevuurd en dan gaat rushen en een beatdown geeft dan is de kan groot dat het een tradeoff word en beide dus dood zijn, zonde want je zou gewoon dat kunnen winnen. Ik zie een beatdown dus echt als een laatste daad(plus een suicide stick).
Even over bumper jumper, speel er zelf ook al een lange tijd mee, en win dan ook redelijk vaak in close combat gevechten, mensen verwarren met springen enzo, maar hoe plaatsen jullie je vingers op deze control scheme? Houden jullie nu gewoon je beide middel en wijsvingers ten alle tijden klaar op de triggers en bumpers, of gebruik je nog alleen de wijsvingers? Ik zelf namelijk alleen de wijsvingers, wanneer ik ook de middel vingers erbij wil doen ligt de controller erg oncomfortabel in de handen en word het mikken gewoon bijna niet te doen.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2009