[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb hem gisteren binnen gekregen.... en inderdaad heel gaaf spel! Al veel schrikmomenten gehad, niet normaal! Ben nu bij episode 4, blijft het zo creepy en eng? :thumbs:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, kon niemand me vertellen dat ik die dozen met groene lichtjes kapot kon gooien voor wat extra ammo? 8)
    Gisteren pas achter gekomen. Ik zit nu in chapter 6. Geen wonder dat ik ammo problemen had. :p
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, kwam ik in chapter 2 gelukkig achter :)
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    haha lol.
    kwam je daar zo laat achter.
    je kan er ook op stampen he;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, het was me nooit gezegd, en aangezien er niks gebeurde als ik op A drukte schonk ik er verder niet veel aandacht aan. :9
    Vond ze er wel de hele tijd al verdacht uit zien, maar niet meer dan dat.
    Toen ik gisteren wat aan het rondspelen was met kinetic viel er opeens wat ammo uit. wtf. :+

    Daarvoor zat ik de hele tijd wanhopig te zoeken voor wat ammo, en begreep ik de opmerkingen hier dus ook niet dat je altijd genoeg ammo zou hebben.

    Ik vraag me trouwens ook af waarom jij al meer achievements had op dat punt dan mij? Doe ik iets helemaal anders ofzo? Begin hier wat aan mezelf te twijfelen. :lol:
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    zoals welke achievements dan?
    jij hebt al weer andere dan mij want ik doe de one gun achievement;)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag er een paar secret tussen staan dacht ik, dus dan weet ik niet welke. :9
    Je hebt bv. ook al de Pack Rat en Big Spender achievement. De 'Dismember 500 limbs had je al in Chapter 3 gehaald. Dan begin ik toch te twijfelen of ik iets verkeerd doe. 8)
    Speel je op een hoger niveau en kom je dus meer monsters tegen? Ik zit zelfs ieder lijk te bespringen om ze maar te verlossen van hun ledematen.

    'Zero-G Jump over 100 times' heb je neem ik aan 'geboost'? Anders heb je een ander Chapter 2 dan mij gespeeld. O-)

    edit: Ik heb btw nog geen enkele achievement wat jij nog niet hebt hoor. ;)
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    oh dat d8 ik;)

    pack rat is gewoon aantal dingen kopen/vinden en in je kluis gooien.

    bigspender is ff veel kopen en dan weer verkopen en dan je game weer laden zodat je alles nog hebt;)
    nee,speel gewoon op normal.

    Dismember
    iedereen neer schieten en daarna nog nastampen..
    ik stamp trouwens op alle lijken die op de grond liggen totdat alles eraf is;)

    dat zal je denkik wel niet doen,;)

    'Zero-G Jump.
    dat is gewoon in chapter 2 makkelijk te halen,een paar keer van muur naar muur springen.dat is geen boosten..
    die heb je zo:b:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    beter opletten, het wordt je in de tutorial in het begin verteld hoe je "stomp" werkt :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, dus je bent al actief met de achievements bezig?
    Ik speel nog zonder er echt op te letten.

    Ik trap wel alle lijken die ik tegenkom in elkaar. Ziet er leuk uit hoe ze soms tussen je benen blijven hangen. 8)
    Jaja, 'stomp', maar ze vertellen er toch niet bij dat je er doosjes mee moet/kan open trappen?
    Anders heb ik inderdaad niet zo goed opgelet. :+
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik kwam er trouwens ook erg l aat achter dat als je de rechter analoge stick indrukt dat er dan een lijn op de grond komt met de richting waar je heen moet;)


    nee.dat valt wel mee.
    de eerste keer ben ik nooit echt met achievements bezig..
    alleen de makkelijke probeer ik dan wel;)
    en het stampen is gewoon tof..
    maakt altijd zn lekker geluidje:)

    trouwens de meeste geheime achievements krijg je vanzelf.
    maar sommige zijn ook lastig te halen zoals het schieten met die gun tegen die rotsblokken en dan 50 % leven overhouden:b:
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Gisteren Dead Space even uitgespeeld(don't mind my avatar...), en moet zeggen dat de game echt goed is, tegen het einde waren ook een paar leuke twists. De paar mini-games en "puzzels" zorgen voor net genoeg afleiding in de setting zodat het niet monotoon word, en houd hiermee een mooie balans met de necromorph killfest.

    Eerste playtrough heb ik erg rustig aan gedaan, en met rond de 15 uur was ik dan ook klaar, dit was op easy8) Ik zal de 2e playtrough nog wat achievements halen, en de 3e op impossible mode proberen met alleen de plasmacutter. De plasmacutter vind ik ook veruit het beste wapen om mee te spelen, werkt zeer goed wanneer je gewoon stasis erbij gebruikt. Het enige waar ik tegen op zie zijn die 2 keren dat ik dan achter het kannon moet zitten, en de laatste chapter.
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld en oh wat een briljante game!!
    Nu kijken of ik nog zin heb om de impossible mode uit te spelen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zit nu in Chapter 10, en ik vind het jammer dat het bijna afgelopen is. :p (12 chapters zijn er toch?)

    2 vraagjes: Neem je al je geupgrade equipment ed. mee naar je volgende playthrough?
    En is dat stukje waar je die asteroïden af moet schieten gemakkelijker op Easy? :+

    Weet nog niet wat ik hierna doe... Easy voor de achievement waar je maar 1 gun mag gebruiken, of Impossible om op het hoogste niveau uit te spelen...
    Ik weet wel dat je die 2 kunt combineren, maar dan maak je het jezelf volgens mij wel onnodig moeilijk?
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De plasmacutter is verruit het beste wapen, dus die gewoon direct upgraden, hetzelfde geld voor stasis, handig als je wat ademruimte wil. Je neemt alleen je wapens en al mee in dezelfde moeilijkheidsgraad. Dus alles wat je bijvoorbeeld op easy hebt gehaald kan je niet gebruiken op impossible. Het lijkt mij inderdaad dat de moeilijkheid sterk veranderd bij het asteroiden schieten wanneer je wisselt van difficulty.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus als ik een 2e keer op Normal ga spelen houd ik mijn geupgrade rig + wapens, maar als ik op een andere difficulty ga spelen wordt alles gereset. Weer een level 1 suit, alle upgrades verwijderd.
    Hoe lame... :mad: Ik dacht op die manier Impossible wat gemakkelijker te kunnen maken.

    En Stasis cheat ftw. :+ Had em per ongeluk ontdekt, maar het is zo moeilijk om em niet te gebruiken als je even in de problemen zit. Ik vervloek mezelf dat ik het doe, maar het is zo een grote verleiding als een kleine code invoeren tussen je dood en overwinning staat.

    Gelukkig gaat het om stasis, en niet om je health of ammo.
     
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje offtopic, maarja...

    Weet iemand misschien of de film "Dead Space: Downfall" een beetje te pruimen is en of het nog iets toevoegd aan het verhaal van de game? :D
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, uitgespeeld. (:'-()

    Zit nu een beetje te twijfelen over wat ik zou doen.
    Optie 1: Gelijk doorgaan met mijn 2e playthrough op Medium waarbij ik dus al mijn stats ed. houd. Voor oa. de Maxed out achievement en nog 2 wapenachievements.
    Optie 2: Impossible voor de Epic Tier 3 achievement.
    Optie 3: Easy voor de One Gun achievement.

    Keuzes maken zijn moeilijk. :+
     
  20. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van een combinatie van eerst optie 1 en 3 waarbij je die twee wapen-achievements laat staan voor optie 2? :+
     

Deel Deze Pagina