Wil iemand met mij gaan voor a winning match with your club with fifa 09??? levert ons 20 puntskes op!
Ik wil wel de hattrick en winning streak heb ik al maar die kun je wel tegen mij doen, de High win ratio moet ik zelf nog... maar kan dit met quiten???
Ik zoek iemand voor Street Fighter 4 en dan wil ik graag potjes grinden voeg me toe als je interesse hebt.....
Gewoon regulier halen joh! Ik zoek iemand om samen de achievement 'Wanted' bij GTA IV te halen d.m.v. gezellig Hangmans Noose te spelen. Any1?
Heb zelf de Hatrick, Winning Streak ook al. En je kan volgens mij niet quiten. Heb zelf al iemand gevonden om ze mee te halen. Probeer anders "one men army" die moet ze ook nog.
Oorspronkelijk geplaatst door I DE MEESTER I Hallo ik zoek nog mensen voor een aantal online achievements voor Saints Row (1) het gaat om de volgende achievements: Thug (10)- Reach a TrueSkill rank of Thug in any multiplayer mode. Killa (20)- Reach a TrueSkill rank of Killa in any multiplayer mode Gangsta (40)- Reach a TrueSkill rank of Gangster in any multiplayer mode Kingpin (80)- Reach a TrueSkill rank of Kingpin in any multiplayer mode Hier is een makkelijke manier voor om deze 4 te halen namelijk: Use the Kingpin Glitch. Gather 6 of your buddies from Xbox Live and make a lobby for Gangsta Brawl. Then start the game and after 10 seconds or the first kill have your entire team quit except for you. Finish the game Win/lose it doesn't matter just finish the match and your Trueskill Rank will shoot up. This is how it should work. Game: 1 lvl 1 to lvl 17 Game: 2 lvl 17 to lvl 21 Game: 3 lvl 31 to lvl 27 Game: 4 lvl 27 to lvl 29 Game: 5 lvl 29 to lvl 35 Ik heb dus naast mij nog 6 mensen nodig die deze achievements met mij willen halen. Schrijf hieronder je gamertag en we gaan het een x halen. 1: I DE MEESTER I 2: D00mfighter 3: SjaccoPopino 4: Sjarrl NL 5: lI ReptiLe lI ( hoe schrijf je jou gamertag precies geef aub ff door dan kan ik je een friend request sturen) 6: We hebben dus nog 1 man nodig. ik heb SjaccoPopino en Sjarrl NL net een friend request gestuurd. ALs we er nog 1 bij hebben kunnen we een datum af gaan spreken voor deze achievement. Word dus snel vervolgd
Als de comunitie niet zo triest was bij Saints Row (team killen) dan had ik wel een poging gewaagd. LI Reptile LI. De kans is groot dat de glitch niet meer werkt.