FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Eindelijk die Peterson achievement gehaald vandaag, werd eens tijd. 8)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Eindelijk weer internet!
    Zeggen ze nieuwe router kopen hebben we een nieuwe werkt het nog steeds niet!
    Heb nu net zo'n mooie rainbow over de keeper heen gedaan staat er ''The EAsports blablabla'' en kan ik hem niet uploaden :mad:

    Is het ook mogelijk om goals offline op te slaan dit kon op ouwe fifa's wel? :mad:

    EDIT: toch een klein stukje verkeerd geupload :l http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4172130
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijgt Liverpool zijn zwaarverdiende 5 sterren?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als ze winnen met die gruwelijke acties van hun (denk ik) :+

    EDIT: Penalty lolol en goal 2 - 0 voor Liverpool :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool verdiend 5,5 sterren. Ze spelen echt gruwelijk. Madrid komt er niet aan te pas. :+
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad, al vind ik Real Madrid meer een team met allemaal spelers bij elkaar geraapt van 20 miljoen, wat niet als een team kunnen functioneren. Zoiets gaat Manchester City ook worden.
     
  7. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach hou toch alsjeblieft op. Engelse clubs domineren Europa gewoon op dit moment. Liverpool: Reina (gekocht), Arbeloa (gekocht), Skertel (gekocht), Kuijt idem, Benayoun, torres, babel, riera... ga maar door. Zij kunnen zich goed opladen voor bekerwedstrijden oke dat is goed, maar dat is ook bij elkaar gekocht zooitje. Real Madrid is sinds de 2e wedstrijd van Ramos ongeslagen en het heeft ALS team de laatste twee jaar de titel gewonnen, hoezo geen team?
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben ik wel met je eens. Alleen lijkt het vaak dat Real madrid spelers koopt voor individuele krachten, en niet voor het teambelang.

    Ach, je ziet het steeds minder dat clubs spelers gebruiken uit de eigen jeugdopleiding.
     
  9. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ben het met je eens dat er niet veel uit eigen jeugd komen, maar Real Madrid heeft ze de laatste 2,5 jaar gericht gekocht. Voorbeelden: Ruud, Sneijder voor creativiteit. Cannavaro voor ervaring en een leider in de verdediging. Maar ga Real Madrid niet goedpraten. Was het te slecht voor vanavond. Liverpool terecht gewonnen, het zij zo, ondanks dat ik Benitez niet kan uitstaan;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zou ik voor die 2 achievements die je krijgt in Be A Pro ook gewoon 4 seizoenen kunnen simuleren. Be A Pro is suckie suckie namelijk, maar wil wel die achievements. :+
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je eerst bij Team Management alle spelers bij FC Sydney stoppen (buffon,ronaldo,torres,gerrard) en dan sydney nemen, ronaldo als speler en alles simuleren totaan dat WK.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievementhoer! :+ Maar dat kan wel ja.
     
  13. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat WK komt pas aan het eind? en verder kan je alles simuleren?:)
     
  14. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Je moet ook C. Ronaldo aanvoerder van je team maken. Bij het nationale elftal is die dat al. Deze achievement had ik in 1 uur en een kwartier. Je kan inprincipe de groepsfase van het WK ook gewoon simuleren. Zorg wel dat je altijd meerdere saves aan heb staan dus dat je na een auto-save na een verloren wedstrijd op het WK een andere save kan openen voor die wedstrijd. Zo kan je het WK dus eigenlijk ook nog simuleren.
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel wedstrijden moet ik dan simuleren en Ronaldo moet dan captain zijn toch.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Youri (1e keer trouwens) zei het gisteren best mooi:
    Real koopt spelers in belang van de club en Liverpool in belang van het team (zoiets).

    De teamgeest is bij Liverpool veel beter dan bij een Real
     
  17. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles behalve Liverpool. Zogenaamd de beste fans van de wereld, laat me niet lachen. Loop de Balkan door en zuid-oost Europa, Zuid Amerika en die hun fans zijn dan niveautje RBC.

    ON: Ik ben back, heb mijn Xbox net teruggekregen met een maandje online erbij!:D
     
  18. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen neerschieten omdat ze voor Flamengo zijn in plaats van Fluminese noem ik geen clubliefde.
    3-0 achterstaan na 45 minuten tegen AC Milan en toch met zn allen je team toejuichen , dat is pas clubliefde.

    You never walk alone _O_
     
  19. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    ??? Je bedoelt toch niet heerenveen he? Beetje gaan geilen op Ronaldinho met zen allen, die gasten moet je intimideren ipv gaan klappen voor ze... Lachwekkend en niks met clubliefde temaken
     
  20. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    En nu is iedereen weer voor liverpool :wankers:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina