Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oops en ik maar schieten op iedereen die ik tegen kom :+

Vanmiddag maar weer eens dat level proberen met die space shuttle ik kom er maar niet voor bij

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Jammer dat je alleen Team Deathmatch hebt, Search & Destroy zou denk ik ook wel goed werken hierbij ;)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Precies, ik dacht al dat ik blind was. :+

Ik mis een Territory of Defender modus.

4. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Zou er trouwens DLC uitkomen voor H.A.W.X ? Meer vliegtuigen, maps etc..

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is niks over bekend. Maar vliegtuigen zijn er al genoeg vind ik. ;)

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Oh, ja ik heb hem nog niet gespeeld dus.. :eek:
    Ik hoop hem deze week nog te kopen ! Maarja, het zou natuurlijk wel leuk zijn DLC met nóg meer vliegtuigen, maps en misschien andere gamemodes !
    Zoals ik al zei lijkt me Search & Destroy zo vet hier ! Dikke bom laten vallen op een gebouw ofzo.. Maar ik ga hem eerst binnenkort eens spelen want misschien loop ik gewoon wat te zeiken :x

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnen.

Mijn eerste ervaringen zijn dat het best wel traag vliegt en ik werd disconnected van de server bij de coop missie van het eerste level.

Dat beloofd dus niet veel goeds 8)

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Je had toch ook de demo kunnen spelen ? Dan was je er al eerder achtergekomen dat het '' traag '' vliegt. Niks van gemerkt in de demo trouwens ;)

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al wat missies gevlogen en het bevalt me toch wel een stuk beter dan ace combat.

De online dogfights zijn erg vet.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat stuk trager vliegen heeft te maken met de eerste missies van het spel. Dan heb je gewoon trage bommenwerpers. Na een tijdje krijg je de F22 en dan haal je mach 3 met gemak. ;)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vanmiddag binnen gekregen, echt super spel! Vond de demo ook echt vet :cool:

12. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb zo'n zin in dit spel :D
    Misschien morgen halen..

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zitten een paar, héél, héél snelle bij ja. :+ Ben de naam kwijt, maar eentje is zo'n gigantisch en ietwat robuust vliegtuig.

14. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoel je de YF12, of SR71 Blackbird, zoals hij ook wel wordt genoemd.

"De SR-71 is tot op de dag van vandaag houder van een aantal records. Het toestel is het hoogst en snelst vliegend en bemande toestel dat operationeel is geweest. Het hoogterecord staat op 25.929 m. Andere vliegtuigen hebben deze hoogte ook bereikt, maar alleen terwijl ze recht omhoog klommen, niet in een horizontale vlucht. Op 6 maart 1990 maakte de SR-71 zijn laatste vlucht, waarbij het vliegtuig een topsnelheid bereikte van 3607,38 km/u. De gemiddelde snelheid van deze vlucht kwam neer op 3418 km/u."

Zo hard heb ik er i.i.g. nog niet mee gevlogen. Mach 3...:x

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De Blackbird is zeker cool,de piloten hadden zelfs astronauten pakken aan van wat ik weet.Heb vroeger de schaal modelletjes gehad met dat plakken en verfje erbij haha,dat waren tijden.

Die ene Saab met de driehoek vorm en die 2 kleine voorvleugels,zit die daar ook in?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij wel. Maar niet standaard je moet wel even naar extra gaan en hem unlocken.

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
  18. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. Ik had mij, een hele tijd geleden al aangemeld op de Ubisoft site. En daardoor kun je 2 vliegtuigen unlocken. Zo'n futuristisch uitziend toestel en de Saab Draken. Maar dat is niet degene die jij bedoelt.

Dat is de Saab Viggen. Die heeft 2 kleine vleugels aan de voorzijde.

Weet niet of deze ook in het spel zit. Heb ze nog niet allemaal volgens mij.

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik ook een mooie Jet vind,is de Sukhoi 47 die heeft de vleugels naar voor gewezen.Dat vind ik een van de mooiste straaljagers ooit gemaakt,en natuurlijk ook die kan de 'Cobra' aanval uitvoeren.Maar ik vraag me nog steeds af of dat ook in het spel werkt,de game heb ik nog niet maar in Ace combat werkte dat geloof ik niet bij de Flanker toestellen terwijl ze het in het echt wel kunnen.;)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het ook wel leuk dat er van die schepen zijn waarbij heel de vleugel beweegt. Maar onthoud zelf al die namen niet. :+

Deel Deze Pagina