[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag met m'n projectgroep ff gekeken in de bios. Erg vette film.

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ff?? 8) 2.5 uur! mn reet deed pijn hahaha :+

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, ja goed punt.

Was een lange zit, maar was het ook waard ;)

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Watchmen had van mij gerust nog een halfuurtje langer mogen duren, echt een geweldige film :D

5. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond het vanaf de 1e tot de laatste scene echt geweldig.. de muziek, de actie, de manier hoe het gefilmt is.. alles was gewoon heel tof.. Het is niet echt een 10 ik weet zelf ook niet waarom ik kan mn vinger er niet op leggen maar goed kan iemand mij trouwens het comic einde vertellen in een spoiler??

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben bezig Watchmen the motion comic te kijken, ik ben nu bij aflevering 5 van de 12 en ik begin het steeds vetter te vinden.

Enige nadeel is de voiceover die zowel de mannelijke als de vrouwelijke personages inspreekt. Voor de rest is het echt puur genieten, echt een ideale manier om van de comic te genieten als je lekker onderuit gezakt op je gemakje het verhaal over je heen wilt laten komen. Vind het ook erg leuk om te zien hoe de makers bewegingen en uitdrukkingen die in de comic natuurlijk alleen maar gesuggereerd worden tot leven brengen.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ben ik ook wel benieuwd naar

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Google maar eens op "watchmen squid ending" :)

Ik heb de film nog niet gezien maar ben niet bang dat het einde verpest is,. ik zie het originele einde niet snel echt goed werken in een film.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Smultronstället/Wild Strawberries (Bergman, 1957)

Isak Borg evalueert op de weg naar de ceremonie waar hij z'n eredocotoraat ontvangt z'n leven door middel van dromen en herinneringen, waarin z'n jeugd en de dood een grote rol spelen. De dood, religie en psychologie lijken sowieso in iedere Bergman die ik tot nu toe gezien heb een rol te spelen, zeker met de wetenschap dat ik The Seventh Seal nog voor de boeg heb.

Zeer meeslepend geheel met prachtige composities en de sprookjesachtige sfeer die Zweden en Bergman eigen lijken. Genieten :)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Disaster movie:

De naam zegt genoeg. Deze film is zelfs dronken nog niet leuk.

Alleen stukje met de Chipmunks is wel gaaf. Maar de rest is zooooo afgehaakt en zo slecht, en normaal vind ik hun films gewoon ook echt wel grappig! Maar net als epic movie zijn deze gewoon K.U.T.T. Afrader dus

Geef geen cijfer is die nog niet eens waardig

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Changeling
    Echt een hele goede boeiende film. Echt verbazend om te weten dat het verhaal echt gebeurd is. John Malkovich is ook weer goed in de film. Zeker een aanrader voor mensen die graag een film met een goed verhaal zien. Weer een super film van Clint Eastwood, net zoals Gran Torino. Films met een echt verhaal, is wel eens welkom met al die gare films zoals disaster movie die echt nergens over gaan.
    9/10

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Clint is goed bezig! Prefereer persoonlijk Gran Torino, alhoewel het natuurlijk appels met peren vergelijken is :+ Vond sommige scenes in Changeling overbodig, zoals de scenes die duidelijk moesten maken dat de politie corrupt was, dat was voor de oplettende kijker toch al meteen duidelijk, en dat haalde de vaart er een beetje uit. Verder wel een leuke wending op 3/4. :)

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wall-E
    Ja het is een kinderfilm:+, maar damn echt een topfilmpje hoor. Op het begin was het beetje fallout-achtig met de aarde helemaal verlaten en dan wordt die robot verliefd ( ja cliché) en gebeuren de gekste dingen maar ik vond het een gave film.
    8/10

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de speciale editie en de film al vaak gezien :+ Blijft een super film :9

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lat Sau San Taam (Hard Boiled)

Ik kan deze film blijven kijken. De actiescenes zijn super gefilmd en de geografie is en blijft geweldig en nog steeds beter dan vele nieuwe films.
    De laatste 30 minuten is op zich al geniaal.

9.5/10

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kijk deze nu ook! Gewoon voor de achtergrond informatie en omdat ik geen genoeg kan krijgen van de characters.. Ben nou bij episode 5 en het is inderdaad jammer dat er maar 1 narrator is.

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa echt EV-aa ?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Dan zul je het leuk vinden dat Woo van Stranglehold ook een film gaat maken/

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had het gelezen ja. Maar ik twijfel nog of het wat gaat worden. Met de nieuwe technieken gaat het snel over naar computer bewerkte beelden, en maakt het er niet altijd beter op. In Hollywood heeft John Woo het nooit echt super gedaan paar films waren wel goed (Windtalkers) maar nooit het niveau van Hard Boiled. Maar als die komt ga ik hem wel kijken, en hoop dat het dan wat wordt. :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Vooral erg vet als je Stranglehold hebt gespeeld!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina