Laat ff horen of het geholpen heeft. Heb je ook de game-mode geprobeerd?
Let wel: toen je zei dat de game vertraagde, bedoelde je toch dat het ff duurde voordat de actie die je deed op je controller (vuren/draaien etc) daadwerkelijk op de tv te zien was?
Dat is namelijk de inputlag.
Tegenwoordig wordt namelijk bij ieder probleem de term inputlag gebruikt, zodoende.
Neen, want Ext1 is scart, met als Ext 2.
Even voor de duidelijkheid: je hebt toch wel de xbox met hdmi aangesloten? Of als je een xbox hebt zonder hdmi aansluiting, met componenten of vga?
Ik dacht trouwens dat de samsung bij het schakelen tussen sources (scart/hdmi/componenten etc), alleen deze laten zien die ook daadwerkelijk zijn aangesloten?
Dus wanneer je hdmi 2, 3 en 4 niet gebruikt, die ook meteen worden overgeslagen.
Het systeem van Panasonic is veel beter. Ik kan iedere source die ik niet gebruik uit het beeldmenu halen (behalve TV). Deze komt dan niet meer in beeld en hoef je dus niet over te slaan.
Op mn Pana heb ik nu maar 3 sources staan en die kan je ook nog een naam geven zoals xbox360/ps3 etc.
Als je later er weer eentje extra nodig hebt, dan zet je die weer terug.
De prijzen in de usa zijn net bekend gemaakt, maar dat zegt nog niks over de prijzen in NL. Je kan verwachten dat $1 omgerekend wordt naar €1, maar dit zullen adviesprijzen zijn. Ik verwacht dat ze (snel) lager zullen worden.
http://sev.prnewswire.com/computer-software/20090311/NY8209211032009-1.htmlKlik om te vergroten...