Misschien wordt er bij de volledige kaart ook een release date bekend gemaakt? Waarom zou je anders 'ineens' een teasersite openen? De site doet wel wat het zou moeten doen. Het begint bij mij weer te kriebelen voor Bioshock.
Gaat iig snel met die teaser site! Acht kruisjes nu alweer en 5 stapeltjes met knipsel (waarvan 2 met elkaar verbonden?!)! Ook viel het me op dat als je naar de data bij de kruisjes kijkt, deze van boven naar beneden loopt. Vraag me af tot hoe ver dat door gaat?
Tja, is in feite best eenvoudig om een game te hypen zo. Zelfs al zetten ze er onzin neer, dan raakt men al weer helemaal in de stemming.
Precies. Ik heb de eerste BioShock op de PC, speelt best lekker zo'n game. Wel freaky op sommige momenten. De introductie van Big Momma's zal wel een leuke toevoeging zijn. Ben erg benieuwd!
*slaat Kevf op zijn billetjes* Foei! Schaam jezelf! Scheer je weg, schavuit! Anyway, ik ben erg benieuwd. Die teasers zijn HEEL leuk gedaan
En dan kleine jongetjes erbij lopen ofniet Nee ik vind dat het nu zich ook wel verklaard met die Little sisters en Big Daddy, of ben ik nou de enige die er zo over denkt? En die knipsels zijn allemaal verbonden met elkaar op een manier
Ik verwacht ook niet echt snel big momma's of big sisters. De little sisters zullen wel wat ouder geworden zijn, maar mogen van mij nog wel klein en jong blijven, naast de big daddy's. Zou het ook wat vreemd vinden als in 7 jaar ineens compleet andere personages zijn intrede doen.
Weer een update op de teasersite niet veel bijzonders, een beetje van het zelfde. Denk dat pas de allerlaatste info iets van betekenis heeft ( echte feiten )
Meen je niet? hahahah geweldig!! die zag ik echt niet aankomen!! Super!! En ik moet zeggen ze hebben het ook best wel stoer aangepakt! Waar kun je de overige pagina's vinden? Oeh en hij gaat terug naar Rapture zeggen ze al! Mijn vraag is krijg je dan niet teveel van het zelfde te zien? Alleen dan met een update? Ik hoop dat ze nu ook wat meer los laten van het verhaal
Is er iets bekend over of de keuzes die je gemaakt hebt in bioshock 1 nog invloed hebben op deeltje 2? Zou imo wel vet zijn! Heb ik meteen een reden om ´m nog een keer uit te spelen.
WHAAAA GEKKE BIG SISTER \o/ bioshock is echt een van de vetste spellen die ik heb gespeeld, alleen al door de sfeer. damn can't wait for more!! Edit: en die teaser site is echt gek..... krijg gelijk weer zin in bioshock.
klinkt zoiets als een politie radio op die teaser site. lijkt er ook op dat er weer een evil bastard die een groot snel schip heeft ofzo? en die haalt weer meisjes van het land via de big daddy's om weer little sisters te kweken. ik gok dus op iemand die nog een rapture wilt bouwen
Big Sisters kidnappen die kinderen. Ik hoop eigenlijk dat we wat meer lichtere gebieden krijgen. Die donkere halletjes en gangetjes was ik op een gegeven moment ook wel weer zat.
Lol, vette voorkant en weer terug in Rapture goed nieuws @ Toxic Ballz: die onderzeeër ( dat rode licht onder water ) ging met 30 knopen, niet het schip wat er naast lag dacht ik. kan het zelf ook fout hebben hoor Als iemand screens/scans vind van die 10 pagina's van Game Informer Magazine posten!
zijn op de site nieuwe berichten en kruisjes erop gezet De boot is nu naar caribie en noord amerika gegaan