[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is dat sponsen?

    Ik heb trouwens mijn controls al tijden op umper jumper en het valt me op dat ik vrijwel altijd de melee attack verlies :confused:

    Andere mensen schieten soms meters na mij toe terwijl ik echt tegen ze aan moet staan. Dun hun een strike attack doordat ze op mekee drukken terwijl ze schieten ofzo?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat heb ik ook nooit gesnapt, dat ze ineens naar je toe lijken te vliegen, terwijl me dat zelf nooit lukt.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    bumper jumper? :confused:
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heeft allemaal te maken met timing. Je bent er goed in of niet.. Naast snipen en stickies is mijn beatdown mn beste wapen..
    Bumper Jumper is een control scheme die je kan kiezen.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bedoel je met Sword? Zo ja dan moet je lungen met right trigger als je crosshair rood is. Maar het is een veel betere tactiek om te wachten tot zij lungen en dan twee keer melee te rammen (= instant win).
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee met beatdown vlieg je ook naar je tegenstanders toe, mits je op de juiste afstand staat en de timing goed is, dit allemaal natuurlijk in een veel mindere mate dan een zwaard. Assassination vlieg je nog sneller naar je tegenstander dan met een beat down.

    Ik probeer zo vaak mogelijk een beat down gevecht te vermijden(op Bungie staat een melee ook redelijk laag bij mij), zeker wanneer ik diegene ben die als eerste een shot heeft gelost. Vooral met de assault rifle, want wanneer beiden personen alleen schieten wint diegene die het eerst had gevuurd ALTIJD(alleen als jij je vizier constant op je tegenstander houd) Wanneer jij als eerst hebt gevuurd en dan gaat rushen en een beatdown geeft dan is de kan groot dat het een tradeoff word en beide dus dood zijn, zonde want je zou gewoon dat kunnen winnen. Ik zie een beatdown dus echt als een laatste daad(plus een suicide stick).

    Even over bumper jumper, speel er zelf ook al een lange tijd mee, en win dan ook redelijk vaak in close combat gevechten, mensen verwarren met springen enzo, maar hoe plaatsen jullie je vingers op deze control scheme? Houden jullie nu gewoon je beide middel en wijsvingers ten alle tijden klaar op de triggers en bumpers, of gebruik je nog alleen de wijsvingers? Ik zelf namelijk alleen de wijsvingers, wanneer ik ook de middel vingers erbij wil doen ligt de controller erg oncomfortabel in de handen en word het mikken gewoon bijna niet te doen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  7. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    eerlijk gezegd snap ik niet wat er zo cool is aan halo 3

    en dat er ook nog een wassenbeeld is van de chief damn


    fanboys niet aangevallen voelen, maar ik vind het echt maar een slap standaard shootertje

    het zit allemaal zo droog in elkaar en het voelt ook niet aan als een 'oorlog'

    ik vind het ook zo ouderwets aanvoelen...cod2 overtreft halo3 nog met muziek en vooral spraak etc

    ik weet nietof ik het heb duidelijk kunnen maken

    but i think it sucks:+:emo:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, het ligt je of het ligt je niet.
    Zelf heb ik niks met die oorlogsshooters als CoD en BiA. In weze kan je elke shooter als standaard shooter zien, als je er met een negatieve blik op kijkt.
    Het hoeft voor mij niet spectaculair te zijn ofzo, zolang het maar lekker speelt en dat is (voor mij dan) het geval bij Halo 3.
     
  9. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, het zal ook wel komen doordat ik cod4 kapot veel heb gegamed en nog paar andere shooters

    halo 3 is er (met alle respect hehe) dan ook niks bij:9
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja dat kan. Speelde laatst wat co-op campaign en wat MP. Dan ziet het er ineens niet meer zo mooi uit, maar dat heb ik met vele oude games. Vind MP verder nog prima spelen.
    CoD4 zou ik me ook best wel mee kunnen vermaken. GoW2 speel ik ook nog geregeld, maar blijft jammer dat die online zo veel problemen heeft, wat ik in Halo 3 niet of nauwelijks heb.
     
  11. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Met CoD4 had ik in de campaign wel het echte oorlogs gevoel. Overal om je heen gebeurt wel wat. Maar de Gameplay van Halo vind ik gewoon stukken fijner. Alles gaat lekker snel en co-op in de campaign vind ik ook erg leuk. Multiplayer van CoD4 niet gespeeld maar ook totaal geen behoefte aan. Als ik een online shooter speel blijft het Halo 3 en ben bang dat dat het komende jaar niet zal veranderen.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Sponsen is als je iemand schiet en het registreert niet (geen damage doet), alsof hij de kogel absorbeert (daarom sponsen, de britten hadden het verzonnen tijdens h2, is een beetje overgewaait).

    Melee lunges kunnen verschillen door de host en lag, de host kan niet verder lungen (dat denken de meeste), maar door lag lijkt dat wel zo.

    En games zoals H3 en CoD vergelijken is te doelloos voor woorden, ananassen en mangos.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  13. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo kan je pas vergelijken als je games als UT of Quake hebt gespeeld, pas dan kan je ze vergelijken maar zoals hierboven 't al is gezegt is het met de meeste andere realistische shooters (geen monsters,geen aliens,non bullet based geweren etc etc) niet te vergelijken.
    En aangezien dit soort games meestal een hogere tempo hebben in de gameplay al helemaal niet te vergelijken...
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Weet je zeker dat je Halo wel gespeeld hebt al je beweert dat de muziek van COD2 beter is dan van Halo :confused:

    De epische muziek in Halo vind ik juist bijzonder sterk (intro :))
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Halo is een ervaring en had gespeeld moeten worden vanaf Halo Combat Evolved.. Mensen die beginnen bij Halo 3 kan ik begrijpen dat het ze niet ligt.. Ik heb heel lang Call of Duty 4 gespeeld omdat ik Halo 3 veel slechter vond dan Halo 2.. Maar goed ik ging toch terug naar mn roots :+ En de muziek van Halo is EPISCH ga je mond spoelen..
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik sta soort van in Bungie Favorites8)

    Het bovenste filmpje, een misslepod schiet de banshee kapot, die sS Kobun Ss is een vriend van mij die daar dood gaat, en dan zie je mij op het scoreboard, maar het filmpje komt uit November:+

    wel toevallig als je nagat hoeveel er wordt gespeeld..!
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    ^^ Ik dacht al, heeft ie wat speciaals gedaan :+

    Mjah, wat anderen al zeggen. Ik vind het bovendien een flex schade systeem, je weet goed waar je aan toe bent. Ik heb een middagje online CoD4 gespeeld en dit is natuurlijk niet representatief, maar in 1 salvo dood vind ik toch fun verlagend. Campaign was wel echt heerlijk bij CoD4, helemaal op veteran heb ik genoten. Verhaal is tof, lekker chaos om je heen.

    p.s. ik heb zo het idee dat je een ps3 hebt?
     
  18. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het laatste verzoek wat ik hier doe, Ik moet nu nog maar 1 achievement met Halo 3 ''Two For One'' ik heb elke achievement legit gekregen maar deze lukt me gewoon niet. Ik heb dus 2 mensen nodig die mij willen helpen met die achievement, ik ben level 42 met Lone Wolves. Dus voeg me maar toe op Xbox Live.

    Gamertag: Hypno NL
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe kan je die halen dan met buddies?
    Anders wil ik wel helpen. Die kleine 5G achievements in Lone Wolves moet ik ook nog halen.
     
  20. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ongeveer hetzelfde level heb dan gewoon op hetzelfde moment Lone Wolves zoeken en dan maar hopen dat je met elkaar in dezelfde party komt.
     

Deel Deze Pagina