Het is GEEN FILLER! Zit gewoon zo in de manga, maar goed. Op zich wel leuk in de illusie te leven dat er goede fillers bestaan. Vond het ook een toffe episode! Vind die oude captains echt zo stoer!
dat zijn de juiste woorden idd. een mens kan al een vergeetachtig zijn nietwaar? (en zeker in mijn geval)
Wat ik nogal vreemd vind aan bleach is dat Ginrei Kuchiki. Ouder is/lijkt als Ukitake en Kyoraku. Maar die 2 zijn als eerste van de Shinigami Academie afgekomen. Beetje weird.
Die laatste Memory Arc legt wel dingen uit die we dusver als "gewoon" hebben aangenomen. Zoals die gasten die Ichigo hielpen om met zijn Hollow kant om te leren gaan komt omdat zij dat nu mee maken. En die gast met zijn Way of Binding behoord ook tot die groep. Geeft wat meer diepgang aan het geheel.
Yamamoto heeft de Shinigami school opgericht en Ukitake en Kyoraku waren de eerste dier van afstudeerde. Maar daar voor waren als Shinigami, zoals bv. Yamamoto maar gewoon nog geen school die makkelijk maakte om een shinigami te worden.
Uber vet deze ep. Volgende wordt volgens mij nog grandiozer. Spoiler En mijn observaties omtrent de vorige 2 episodes waren dan toch correct
Het meeste wat mij bijstaat van de Bleach anime zijn de ontzettend coole openingen, verder staat de serie helemaal vol van allerlei mode. Lekkere actie-anime die nu iets teveel de DBZ kant opgaat.
hmmmz dat heb ik echt niet. gevechten bij bleach duren niet zo lang als bij dragonballz en worden ook niet constant onderbroken door episode lange verhalen vindt ik. Daarna werd er bij be dbz altijd eerst de slappe karakters in elkaar geslagen. daarna kwam goku, die werd verslagen, dan probeerde vegeta het weer omdat hij dacht dat hij sterker was en intussen werd goku dan ssj 1000 ofzo! ondanks dat altijd lache. bleach vind ik veel en veel sterker!
hehehe dat was dat voor die arc (wel een coole) Hoop dat ze volgende week een coole aflevering er van maken en niet zo'n herhaling van alles netzoals ze ttoen met Grimjoww deden toen er een andere arc was geweest. edit: laat maar zag wat er volgende week komt......
idd volgende week ziet er niet zo best uit.. Wel was het einde van deze epp weer geniaal. weer wachten tot het verder gaat (Tenzij ik de manga der bij pak, maar das heiligschennis ) drama