Demotijd! Bestandsgrootte: 932 MB Mosterd na de maaltijd enzo, maar goed. Altijd leuk om een nieuwe demo te hebben.
Een demo? Waarom in godsnaam een demo? Hmmm, zal wel goed zijn. Die zombie speel je alleen maar in de Zombie mode Dus niks ernstigs. Lijkt me wel vet overigens!
haha wtf een demo? is dit niet een demo wat te maken heeft met nieuwe update waar je voor moet betalen ?
Nee? Lijkt me ERG stug? Je krijgt een demo en thats it? Het zou wel kunnen trouwens hoor maar lijkt me een beetje raar. Als de demo de nieuwe mappen bevat hoef je er toch niet meer voor te betalen? Dan kan je continu de demo spelen. Dulle, keep us posted!
Ik snap niet waarom jullie denken dat er iets speciaals is met de demo. het is gewoon voor de mensen die de game nog niet hebben.
hoe bedoel je? Tja het is wel laat. Iedereen heeft die game als en alleen voor SP haal je hem sowieso niet....MP demo was beter maar ook die zou erg laat zijn.
Hoe kan een demo nou te laat zijn. Hij hoeft niet per definitie vlak voor de release van de game uit te komen, het is gewoon een middel om de game meer te laten verkopen. Aangezien CoD: World at War zowieso wel goed zou verkopen, hebben ze er goed aan gedaan om te wachten tot de verkopen begonnen af te nemen. En voor de mensen die nog steeds twijfelen: Beter 'te laat' dan nooit.
Misschien dat het kan, laten we er in ieder geval maar niet op wachten. Straks kan het niet, dan krijg je dat gezeur weer
ja oke maar zou wel fokking gaaf zijn want bij left 4 dead spring ik als hunter ook maar al te graag op iemand en scheur zijn lichaam uit elkaar heerlijk is dat! mogen ze wel meer doen in spellen!
Die screen kan natuurlijk ook gewoon genomen zijn met een soort flythrough ofzo...dat je dus net die zombiehanden voor je hebt alsof jij dat bent. Maar toch...wie weet. Zou hardstikke tof zijn . Zombie mode is in elk geval super gaaf, vind ik dan..en heel wat anderen met mij
idd! heeft iemand de trailer ervan al gezien ? die is zalig druk op youtube: verruckt zombies en je vind eht wel
Als dat zombie gedoe in COD5 een apart spel zou worden en dan heb je ongeveer 10 multiplayer maps met die zombies, zouden jullie hem dan kopen?