ik zie zes stapeltjes, bij mij lopen ze steeds van oud naar nieuw. die van amerika en puerto rico zijn het minst lang geleden bij mij van 14 juni 1967
ja bij mij ook, maar die laatste ( linksonder ) was er gisteren ook al ik hoop op vanavond een nieuwe update
Die laatste krantenknipsels zijn geweldig!! Echt ze geven van die vragen ook waar wij als gamer ook op zouden komen!! Dat is geweldig!! Normaal heb ik zoiets achteraf een game van, ok wie, wat, waar, waarom! En hun vragen dat nu al. Ik hoop zo op antwoorden in BSII! En moet zeggen wat wel raar is dat ze nu dus ook veel op land gaan...vraag me af of dat een hint is ofzo voor deel 2?
Is die April editie van Game Informer Magazine al uit? ( april editie wordt in maart uitgegeven en de mei editie in april etc etc, geldt voor bijna elke magazine ) dus hoop dat er snel scans komen
Als jullie nou eens zoeken ipv zeuren over die scans zou je zien dat ie (over 4 dagen) maandag uitkomt.
als "laten we een chick versie van de Big Daddy maken" het beste idee is wat ze voor de sequel hadden haak ik ook een beetje af Maar het is nog te vroeg om er nu al wat over te zeggen denk ik.
Vind het juist wel tof, ze hadden ook schaamteloos de Big Daddy kunnen overnemen. Big Daddy's waren juist tof omdat ze zo nieuw waren en spannend. Deze Big Sisters zouden veel leniger zijn en dus ook voor nieuwe gameplay zorgen!
ja maar het is het zelfde, ze hadden beter met blorkdorks of weetikwat aan kunnen komen wat je niet kent. dat is spannender. net zoals je moet vechten tegen een kerel en die heet sjon. en dan heb je 80 sjons gekilled en dan komt er een een vrouwelijke versie van en die is dan wat sneller en dan is dat toch ook niet spannend?