Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Heb hem ook :).

Ben net bij de spectre toegelaten.

2. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas gaat dit niet als je het spel hebt uitgespeeld kan je alleen saves laden en niet nog verder reizen naar planeten.

3. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie ook niet dat de auto-save kut is?? Echt zwaar frustrerend als je na een lang stuk spelen afgaat en dan vergeten bent te saven.... (kan soms niet eens).

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is inderdaad een 'Pain in the zitvlak' die autosave,en inderdaad balen dat je niet zo kunt saven tijdens aanvallen.

Tja als het aan mij lag speelde ik het nog wel een keer,maar die Feros missie heb ik echt geen zin meer in.;)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoezo is dit spel zo moeilijk op veteran? Ik ben binnen 2 schoten dood terwijl ik cker wel 10x moet schieten om zo'n krogan battlemaster te slopen... Nu weet ik weer waarom ik gestopt ben met dit spel. :mad:

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je eerst een paar levels erbij krijgen en het dan nog een keer proberen. Het blijft natuurlijk een rpg. :)

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja maar dan moet ik eerst die missie afronden voordat ik die planeet mag verlaten. Het is me wel gelukkig gelukt na een stuk of 10 pogingen. Ik werd bijna gek hier. 8)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De game is gewoon weer zo tof als de eerste keer, echt heerlijk. Jammer alleen van de framerate, had er de eerste keer niet echt op gelet maar ik merk het wel erg vaak nu, heb hem op HDD staan.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Daar zit niet bijster veel verschil in nee op de HDD. Ik speel hem nu weer gewoon op CD aangezien ik totaal geen verschil merk en toch alweer Spectre ben. ;):)

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb er al weer 10 uur opzitten, had niks te doen vandaag... dus.. :+

Vind hem dit keer nog beter dan de eerste keer, komt vooral omdat ik nu veel bezig ben met side quests. Vorige keer had ik er maar een paar gedaan en nu wil ik echt alles doen, gaat lekker. Al heel veel dingen gedaan en qua verhaal ben ik nog nadat ik Liara heb gered. :cool:. Nu ben ik level 48, 50 moet zeker lukken. 60 zal wel niet lukken, pech gehad. :+

Die stemmen van de personages zijn ook zo goed, Seth Green als Joker is gewoon te awesome. Hopelijk wordt Mass Effect 2 net zo tof als deel 1, EA kennende zou het wel eens slechter kunnen worden.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  11. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    860
    Ben ik in Noveria in de tram val ik door de tram heen kan ik niet meer verder. En de laatste auto save was 1 uur en 10 minuten speeltijd minder :mad:.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Moest je maar gewoon saven :+. Je kan altijd gewoon saven, tenzij er vijanden de buurt zijn. En in dat tram gebied is geen vijand te bespeuren dus jah :+.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Saven is erg belangrijk in Mass Effect. Save altijd vaak, doe ik altijd met RPG's :+

14. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    860
    Ik normaal ook, maar deze keer was elke keer als ik keek "save" grijs gekleurt 8).

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik ken de frustraties. Ik raad je daarom aan nog even niet op Insanity of Hardcore te beginnen, tenzij je dat al wel doet, want dan heb je met Feros en saven pas een echte kluif. Hoe gruwelijk vaak ik wel niet gevloekt heb. Dat zouden in de kerk heel wat weesgroetjes zijn als ik in het biechthokje zat. ;):)

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Aan de gamers die het spel pas spelen,raad ik aan de autosave dan ook uit te zetten.Mijn tip is om zoveel mogelijk te saven,af en toe tijdens sommige shootouts heb je een moment dat het net even wel kan zoals bij de Fist missie.Maar Feros inderdaad niet,en ik vind dat level ook een beetje raar inelkaar gezet.Totaal niet leuk,en eentonig.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld, 2e keer was veel leuker. Paragon balkje is nu helemaal vol, level 56. Kom maar op met deel 2 :cool:

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Muahaha. Verkocht. }:]

Kijken hoe lang ik het vol weet te houden. :+

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat was er de tweede keer leuker aan dan?

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik was meer bezig met side quests, en dat zorgt voor meer informatie en het is gewoon toffer. Nu ken ik het verhaal ook een stuk beter. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina