Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Je kiest 1 character, daarmee speel je het hele tournooi. Hiermee voorkom je counter picks ;P.

No tourney characters betekend dat de characters algemeen gebanned worden op tournaments. Een voorbeeld kan zijn (Let op: voorbeeld) Seth. Deze heeft nogal een aantal aanvallen waardoor hij 'overpowerd' is. Overpowerde characters kunnen gebanned worden.

Overigens is hier nog weinig over bekend omdat er nog niet erg veel tournaments geweest zijn. Zoals het nu staat mag je met alle 25 characters spelen.

E: Kareem was me al voor, ach, nu heb je 2 maal een uitleg.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  2. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mag je dan je eigen controller gebruiken? want bij het MM toernooi mocht je alleen met de standaard joypad spelen geloof ik...

3. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een tof idee, met het bioscoop scherm en alles, mja het is echt ver:mad:

4. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dit zou ik ook graag willen weten?

5. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit mag, als je op het forum kijkt van drakenslag zijn er meerdere die sticks meenemen

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    het is een echt tournooi dus tuurlijk mag je e eigen controllers gebruiken. :) MM en fame waren promo events met domme domme regels.
    nindo komt ook, geen excuus kaneda, gewoon komen :p

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Mensen die behoefte hebben aan een potje SF4 ..
    Voeg me toe : Reflex Xeros

8. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA ik ben de BLANKA en BALROG doder...ik win altijd tegen deze spammers !_O_ AKUMA owns ..samen met me hori dildo win ik alles :p haha...het gaat goedkomen :p ;)

9. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Spammen Balrog en Blanka spelers? Balrog zit altijd in een hoekje te chargen en Blanka zit te wachten op de electro move.

Toch denk ik dat jij wel eens wat normaler mag doen, je probeerd nu in elk topic je 'hori dildo' creatie aan de man te brengen.

Ook vind ik het niet echt passend dat je doet alsof je iedereen in de wereld verslaan kunt, terwijl ik gok dat dit ook jou eerste Street Fighter game is.

Mijn advies/vraag/tip (Streep door wat niet van toepassing is). Typ in het Nederlands, niet in een MSN taaltje. Gebruik hoofdletters correct en "spam" je leestekens niet zo.

Als je daarna klaar bent met je bericht typen, lees het nog eens door en vraag jezelf af - "Lijk ik nu een 12-jarig over-enthousiast jongetje, of niet?" - voordat je op versturen drukt.

Vat dit a.u.b. niet beledigend op.

11. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Misschien heel misschien dat ik toch wel wil gaan. Als er meer mensen uit omg nijmegen (zoals melk_nl) komen dan kunnen we carpoolen scheelt weer centjes.

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @kareem
    Retourtje rotterdam--->enschede kost me 40 euro!! Ik zie t niet gebeuren, of ik moet opeens een erfenis krijgen van een lang vergeten oom:)

@x-junk
    reflex xeros? je tag is toch gewoon x-junk?

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb me ook aangemeld voor het toernooi. Leuk om een keer mee te maken, ff wat casuals spelen etc. Ik teken ervoor als ik een 2e ronde o.i.d. zou halen =).

14. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/Ik ook en ik neem mijn hori ex2 dildo mee :p whahaha ;) mijn vriendin is er tevreden mee ;) nee geintje ..ik kom ook en ga blanka's en balrog's verslaan

15. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, beter zorg je dat je gewoon goed wordt tegen iedereen en niet alleen 2 characters. Ten tweede vraag ik me af hoe je t doet tegen de meer ervaren spelers. Maar dat gaan we zien in Enschede toch.

En BIKKELEN Kaneda :p

Als je vanaf vandaag elke dag 1 euro opzij legt heb je genoeg geld. daarnaast zijn er zeker mensen uit omgeving denhaag die OV hebben, dat scheelt dan 40% als meereizer.
    het is geen 1 and done tourney. je speelt sowieso meer potjes dan 1.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dagelijks online hou wel van een challenge voeg mij maar toe.

gamertag:camo81

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Me 2e acount is Reflex Xeros.

Kan wel een sterke sparring mate gebruiken :)

18. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je meerijden in de auto met iemand uit R'dam. AQH kan misschien wat voor je regelen. (Als je em een keer meeneemt bij boksen :p)

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet sowieso komen boksen in Crooswijk, we krijgen de laatste tijd zoveel noobies binnen daar. Maar als AQH een plekje over heeft in z'n auto, zou wel chill zijn. Meebetalen met benzine lukt me nog wel:)

Om even ontopic te blijven: waar blijft die championship/tournament patch/update? Het is echt rot als je met een oneven aantal mensen in een party zit, dan moet 1 iemand nog steeds tegen onbekenden met lag gaan spelen. En als je wilt wisselen van tegenstander, is ook zon gedoe.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pff ik heb van Cammy nu soort van mijn main gemaakt, maar weet nog niet zeker of dat zo blijft. Ik zit ook nog steeds te wachten op die SE stick en ik wil gewoon nu eigenlijk niet beter worden met die 360 controller. Weet ook niet in hoeverre me dat gaat lukken. Stick zal helemaal nieuw voor me worden maar het zal me uiteindelijk ongetwijfeld helpen met uitvoeren van de moves. Lukt me nu toch op sommige momenten niet helemaal zoals ik wil en dat is frustrerend. Twijfel ook om die sanwa parts nu al te bestellen. Wat is het kwaliteitsverschil tussen de TE en een SE met de Sanwa parts die Kareem hier een keer opnoemde? (en die dus in de SE kunnen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina