Alleen beetje gaar dat als ik met bijna mach 3 met mn blackbird vlieg, mn stupid crappy vliegmaatjes met hun cesna vliegtuigjes me gewoon bijhouden en naast me vliegen
Okay leuk spel maar ben ik onverhoopt de enige hier die last heeft van geglitchde achievements? Ik kreeg de achievement voor de Missie Iron Arrow niet maar wel de challenge. ff gegoogled en het schijnt dat dit nogal veelvuldig gebeurt, gelukkig is er een oplossing. Het hele spel in een keer uitspelen zonder te saven
Geen last van gehad, al dacht ik even van wel... maar mission 13 heeft geen achievement. Terwijl ik het 1 van de kutste missies vond die er bij zat.
Wat ik me opeens bedenk,ze zouden eigenlijk een game moeten maken waar je Piloot bent maar dan meer RPG achtig.Net als Mass effect met co piloten die je in dienst krijgt,dialogen en je hebt weer een topgame.Tja orgineel zou het wel zijn,vinden jullie niet?:b:
Ben ook geglitched. Zwaar pissed. Was gister met een vriend t/m missie 10 gekomen (hij hostte). Vandaag wilden we verder, hij hostte weer, maar er werd gevraagd om een call sign. Ik vond dat al vreemd, en na dat weer ingevoerd te hebben was ik 'gewoon' level 1. Bedankt Ubisoft . Het 'leuke' is dat ik tevens geen achievements meer kreeg voor de volgende missies, vriend van me wel. Schijnt dat als je host je nooit problemen zal hebben. En ja, ik ben vrij zeker dat het opgeslagen was gisteren, ging gewoon uit de co-op campaign lobby en alles.. Flink pissed
Hoorde net dat je meer dan 1 miljoen XP moet hebben om die rank 40 te bereiken Welke rang zitten jullie nu? Ben zelf rang 23, nu nog iets van 10x zoveel punten om op 40 te komen
ik ben ook op rang 23 ik heb je toegevoed aan m,n frieds list voor een keer een stevige coop (als je wll uiteraard
Krijg morgen weer een maand live, ben benieuwd hoe goed de co-op werkt. Kunnen we wel wat missies op Elite doen.
GVD !!!! ikke net bij intertoys hawx voor 60 euro gekocht neem hem mee kijk nog in de winkel of er krassen opzaten heb het niet goed kunnen zien maar dacht van niet ikke thuis kijk nog een keer goed allenmaal krassen ik, stop hem in mijn xbox ( die soms krassen maakt) installeer hem op hdd ik spelen alles gaat goed totdat hij moet laden voor de eerste missie dus nu kan ik gewoon geen campaign spelen de klote zooi
Co-op is exact hetzelfde als single player alleen je hebt geen wingmen en je mag doodgaan waarna je met volledige health en ammo terugkeert. Kortom je kan jezelf gewoon neer laten storten als je zonder ammo zit. Niet erg heroisch maar goed. Ik speel hem nu op Elite uit en dan moet ik hem zonder te saven in een keer gaan uitspelen naar level 12 om die laatste missie achievement te krijgen die dus bij mij geglitched is. Ubisoft heeft nog niet geantwoord op mijn mailtje aangaande dat probleem.
Iemand zin om te co-oppen? De missie in dat kanaal waarbij je een vloot moet verdedigen vind ik tof. Maar ik wil die vijandige vloot eigenhandig AFMAKEN. Het was me BIJNA gelukt (radar guided missiles gebruikt), maar toch nog nét het loodje gelegd. Tweede keer ging de US-vloot er aan. :{ Iemand zin om me te helpen?
Heb net de 3e missie gehaald, ik speel op normal en vind het toch nog best wel lastig op sommige dingen.. Zeker tof spel !