1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dude,

    Nooit gehoord van de Metrozombie (deze zombies houden van Axe, merkkleding en ontharen zich)? De zombie van tegenwoordig is behoorliijk clever hoor. Die braindead zombies van vroegah zijn uitgestorven. Capcom had dus best even met zijn tijd kunnen meegaan.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe moeten die zich ontharen? Ze worden ter plekke geïnfecteerd en sowieso hebben ze in Afrika vaak ongeschoren baarden ;)
     
  3. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    tof spel ook coop leuk om te spelen had gelukkig nog een maand kaart live liggen
    wie online wil spelen kan me toevoegen
     
  4. Daizze

    Daizze i pity you ...

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    vanmorgen mijn rode Elite bundel (jasper unit) opgehaald met RE5 :)

    meteen met volle moed begonnen op veteran .... na 10x afgeslacht te zijn bij de eerste mass-attack tot de conclusie gekomen dat mijn n00bheid voor alsnog beter op regular/normal tot zijn recht komt 8)
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik zie dat je ook een achievement hebt genaamd war hero, dit is de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Neem aan dat je word unlocked als je de game 1 keer hebt uitgespeeld, of alleen bij Veteran?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Met LO heb je zeker iets leuks.

    Uhhh nee nooit van gehoord...

    Minimaal normal dacht ik.
     
  7. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand het spel al binnen via GCshop? Had eigenlijk gehoopt dat ze het dag van te voren of zo zouden versturen zodat je het op dag van release kan spelen, maar het ziet er niet naar uit dat dat gebeurt is..
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bij Street Fighter werd hij ook pas 3 dagen na de release verzonden. Op een Donderdag gereleased, op een Maandag of Dinsdag ontvangen. Niet echt top dus, voor een Nederlandse shop.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist gehaald wel weer 65e betaald hier ligt nooit een game voor 49e.
    Maar ik weet dat ik er veel plezier ga bij hebben,en ik ga hem meer dan 1 keer uitspelen.
     
  10. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou echt zuur zijn, dan had ik liever 5 euro extra betaald en bij een shop gehaald zodat ik het iig wel vandaag zou kunnen spelen........
    Moet dit bij launc games dus wel onthouden voor de volgende keer.....
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Veel plezier. De van mij werd vandaag incl. elite afgeleverd alleen was ik niet thuis ><
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, vandaar ook tussen haakjes. Bedoel dat ze niet opeens moeten stoppen, maar als echt bloeddorstige zombies/halfdoden op je af blijven komen.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Capcom heeft juist aanpassing aan de AI gedaan om zombies iets 'dommer' te maken zodat ze bijv een paar meter van je vandaan stoppen met rennen en langzamer gaan lopen. Zodat je zelf tijd hebt om, om te draaien te aimen en te schieten. Zodat je niet als je ergens heen rent geen tijd hebt om te kunnen bewegen en terug te schieten. :)
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13

    Game is idd snel uitgespeeld. Heb zelf 1 dag gespeeld en ben nu in chapter 4-1. En dan heb ik geeneens hele dag gespeeld en een aantal chapters meerdere malen gedaan voor ammo en geld. Toch vind ik de game zijn geld waard. Replay waarde is wel hoog bij deze game en de meesten zullen hem meerdere malen uitspelen of met een vriend even Co-Op spelen. En de uren dat de game duurt, zijn wel uren met hoge amusementwaarde.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Xerofox is sowieso belachelijk goed in achievements halen, hij heeft de hard trials bij Street Fighter ook gewoon gehaald _O_
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    was vandaag weer verder gegaan en eindelijk die Chainsaw Motherfucker verslagen , was achteraf niet zo heel moeilijk , maar ben daarvoor wel iets van 4 a 5 keer gezaagd:lol:
     
  18. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het spel is redelijk makkelijk, helaas ben ik niet meteen op veteran begonnen om professional te unlocken want dat zijn de enige 2 die ik nog moet. Je kan gewoon het spel 1x uitspelen, rustig overal de tijd voor nemen, alle BSAA icons vinden en alle treasures zoeken. Dan zit je al snel op de 600+ punten.

    De enige achievement die je veel tijd gaat kosten is de "upgrade all weapons". Daar heb je 1,3 miljoen voor nodig.

    En zoals Sjacco al zei was ik online tot een uur of 6 's ochtends, dat is het voordeel als ik nachtdiensten moet draaien. Ik hoef dan niet op mijn ritme te letten.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gewoon online bestellen de volgende keer. Scheelt soms echt veel geld.
     
  20. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je alleen als je hem op Veteran uitspeelt. Ik kreeg in ieder geval geen nieuwe moeilijkheidsgraad nadat ik hem op Normal uitgespeeld had.

    Ik vind het wel goed zoals het nu is. Anders zou het volgens mij soms echt te moeilijk zijn.

    Dat ken ik. ;) Gisteren ook tot een uur of 7 's morgens doorgespeeld. Volgende keer wil ik het wel eens met online coöp proberen though. Dat lijkt me echt vet.

    Wel jammer dat ik met niemand hier kan spelen, aangezien ik hem voor de PS3 heb. Is er toevallig nog iemand hier die hem voor de PS3 heeft?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina