officiële datum is er eindelijk nm 19 maart !!! alles info staat op de site How To Buy? Download March 19, 2009 on X360 and PS3 - More information coming soon. Stay tuned for PC details as well. The Call of Duty: World at War Map Pack 1 expands the addictive COD multiplayer experience with four new maps. Players fight through the burning streets of Berlin in “Nightfire” and take up battle positions in fortified Japanese bunkers in "Knee Deep." “Station” offers a bombed out underground train station, and the Nazi Zombies return in “Verrückt” (Zombie Asylum) featuring more weapons, new Perks-a-Cola machines and electroshock defenses.
Ben bezig de campaign op veteran uit te spelen, mede voor achievements, maar anders is 't ook gewoon te makkelijk vind ik. Alleen dan doet de game wel zijn name Call of Duty "Grenade at War" aan. Tering wat gooien die Toyo's dan veel granaten zeg... Ben nu overigens net bij de eerste missie met de Russen (die sniper missie). Wel lastig om die sniper neer te knallen. Iemand nog tips daarvoor?
Oh ok, is idd ook een optie. Bijna weekend, ben niet zo scherp meer aan het eind van de week. Je moet die sniper een headshot geven of niet?
Nee hoeft niet. Je moet het anders wel vaker raken. Die Generaal moet met je pistool dood en hoeft geen headshot te zijn.
Is het nou weer zover ik krijg een error die vermeld in allerlei talen dat ik de disc in een xbox moet stoppen nog meer mensen last van
Heb ik vaak met Mirror's Edge, vaak doe ik dan gewoon even de dvd-lade open en dicht en werkt het weer. Met games die ik op mn hdd heb staan heb ik sowieso nooit.
ik heb het nu al een aantal keer geprobeerd maar blijft het aangeven zou het helpen om je cache te legen en zo ja hoe dat je dat ook alweer en wat zijn de consequenties
Je moet dan alle updates opnieuw downloaden van games, stelt niet zoveel voor. Eerst zou ik even je disk goed oppoetsen.