eeeeehh don't get your hopes up..... kan overigens alleen een beetje knokken met Ryu en als ik verlies gooi ik het op mijn leeftijd
Pff lijkt wel een dood toernooi, Gijs heeft trouwens RROD dus die kan ook al niet meer spelen voorlopig
Klopt, in de pan gehakt. Ook vrijwel de eerste dat ik tegen een Abel speelde waar iemand een beetje mee overweg kon.
nieuwe info, nieuwe post: Net tegen Nindo gespeeld. Hij met Bison en ik (zoals reeds verklaard) met Ryu 2-1 verloren en maar wat blij dat ik een ronde heb gewonnen (hoop dat ie iig een beetje zijn best deed ) Daarna nog wat lopen klooien met andere karakters (ik, aangezien Nindo met geloof ik iedereen speelt), maar dat kan ik maar beter niet doen....... Nog genoeg te leren. Meest wijze les van vandaag: tactischer met je ultra omgaan. -_- Was gaaf!
Ik besef trouwens dat ik er helemaal niet bij na heb gedacht hoeveel rondes er gespeeld moest worden...heb dus 1 normale wedstrijd gespeeld en de rest een beetje voor phun. Volgende keer doe ik wel gewoon mee
Ik ben bang dat we geen updates gaan krijgen dankzij onze kinderachtige host die al uit het toernooi ligt. Als je niet kinderachtig bent, en doorgaat met het toernooi, mijn excuses.