[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En geen Big Daddies. :mad:

Als er co-op in komt, speel ik hem sowieso eerst alleen uit. Heb ik ook met GoW2 en Halo 3 gedaan. Als ik co-op speel, is beleving veel minder intens en wil ik er snel doorheen rushen. Kan dan alsnog erg tof zijn, maar het verhaal mis ik dan veelal. Het gaat me dan meer om de actie.

2. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

Huge Grannies zou ook nog wel een leuke feature zijn toch?

het verhaal kan nog wel vet worden.
    maar er zal nooit zo'n geweldige twist komen, en zo'n verrasende dingen gebeuren als in deel één

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2009
  3. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    nu met een update:

gewoon even wachten op officiele info dus..

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk niet nee. En als er maar één Big Sister is, is de kans groot dat mevrouw Tenenbaum zich in het pakje heeft gehesen. Maar goed, we wachten rustig af...

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    oh my god die spoiler met die vele info van de game, dat lijkt me echt zo kut, haalt hele sfeer van spel voor mij weg. Kom op zeg...Sorry maar het hele secret onderwater city idee en onbekende vijanden was juist super! Als het klopt wat er allemaal staat is de hele ophef in mijn ogen gewoon in 1 keer foetsie...

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Woot co-op \o/ . Als er coop inzit is het imo altijd goed, mocht je er niks aan vinden kan je altijd nog singleplayer spelen. Maar laat er dan alsjeblieft ook splitscreen inzitten, live coop heeft me nooit getrokken.

7. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wel goed nieuws hoor Co-op !
    Maar ga toch eerst single player doen !

8. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ja maar het is niet nieuw meer. sequels zijn bijna altijd kut als het wer met dezelfde monsters en gebieden is.
    daarom wordt dit een FAIL denk ik

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    las net op RPS dat de lead designer van 2K marin vroeger aan de Thief serie heeft gewerkt en met name bekend is om dit level

http://gillen.cream.org/thecradle.pdf

Dat stemt me op zich wel optmistisch voor Bioshock 2 want het level waar dat artikel over gaat is 1 van de meest sfeervolle spannendste stukjes game die ik ooit gespeeld heb.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Kotaku heeft ander nieuws, nog drastischer dan de vorige

K and Game Informer both responded, saying the rumors that BioShock 2 would be Big Daddy-free were untrue. The rest of the details? Also lies. Big Daddies will be making another appearance in the sequel.

How?

You play as a Big Daddy.

In fact, you're the first of the lot, a so-called "renegade" Big Daddy who's on the hunt for a Little Sister of his own, according to a tipster who has the new Game Informer magazine in hand. You'll take out rival Daddies with your huge hand-drill and plasmid powers, claiming their wee sidekicks as your own. Similar to the first BioShock, you can choose to either harvest your Little Sister prize for ADAM or you can adopt her as your own.

That Little Sister comes in handy. She'll harvest ADAM from corpses strewn about Rapture, acting as a warning sign for when the Big Sister—the lithe, lightning fast enemy who will hunt your character throughout the game—has you in her sights. Based on her description, it sounds like she'll one hell of a fight.

From what we've heard, players will have access to all the things that made the Big Daddy such a menace in BioShock, with the character upgrades and options available in the first game expanded to keep things interesting. More details can be found in the new issue of Game Informer, which will be appearing in subscriber hands any second now.

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja hier staan 2 plaatjes ervan: Klik

Maar ik hoor heel veel mensen al moord en brand schreeuwen, maar waar is dat vertrouwen heen dan? Bioshock staat zeker in mijn top 5 360 games en ik ben niet bang dat deze slecht gaat worden.. de magie die Bioshock zo stoer maakte zal zeker terug komen..

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  12. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik ben opzich niet negatief, maar nog wel afwachtend, aangezien het moeilijk is om Bioshock 2 minstens net zo goed te maken als Bioshock 1. Er zijn veel voorbeelden te noemen van games waarbij een deeltje 2 veel minder was dan een deel 1. Dan wordt deel 2 ook nog eens gemaakt door een ander team, ook altijd afwachten of ze het ''zelfde Bioshock gevoel'' kunnen overbrengen.

Ik vind het goed nieuws dat het zich weer in Rapture afspeelt, dat je zelf een Big Daddy wordt, kan ook vet zijn, ik hoop alleen wel dat er een goed verhaal inzit in de game, en niet dat ze gewoon allemaal nieuwe dingen erin gooien in de game en zoek het maar uit. Dat was juist zogoed aan Bioshock 1, de verhaal en de sfeer.

Dus we zullen dit weekend ( vandaag? ) wel meer info lezen, aangezien er nu al scans zijn gemaakt :)

Nog meer info die in Game informer ''zouden'' staan:

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  13. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
  14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben erg enthousiast! Op een van die screens zie je al een drill in beeld, erg vet! Ook het idee van little sisters adopteren lijkt me erg interessant. Zo hoort een sequel te zijn. Je bedenkt je "Wat zat er in deel 1 wat ik graag zelf hadden willen doen?" en voegt het toe aan deel 2. Ik denk dat deze nieuwe insteek voldoende perspectief biedt voor nieuwe gameplayelementen.

15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je dan het HELE spel als big daddy spelen?

16. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, vraag me af of het wat gaat worden.

17. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me alleen af of dat met de little sisters niet eentonig gaat worden. Voor de rest lijkt me dit echt heel vet.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    WTF? Sequals zijn altijd kut? Wat een onzin zeg :p.

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat lijkt me niet.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lijkt mij juist tof om als Big Daddy te spelen :D

Deel Deze Pagina