The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    100 dollar voor alleen de gitaar? Wtf... GH4 was toch 80 euro inc. gitaar?
     
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    George Harrison drummer? Wat een n00bs daar.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel duur. Ik zie wel dat Abbey Road een venue is, dat is wel mooi.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee hoor, hij heeft gelijk.

    Er is een groot mysterie (misschien opzettelijk opgezet) over de mogelijke dood van Paul McCartney.
    Paul zou een auto-ongeluk niet hebben overleeft en de winnaar van een look-alike wedstrijd zou de plaats hebben ingenomen van de zanger.


    Er zijn veel aanwijzingen te vinden op verschillende lp hoezen, zoals abbey road waar Paul McCartney de enige is die op blote voeten loopt. Bovendien loopt hij net uit het gelid van de andere drie (ander been voor).
    John Lennon loopt in het wit en Ringo in het zwart als een begravenisondernemer en Harrison als grafdelver in jeans.

    Ook heeft Paul een sigaret (de Engelsen noemen dit nagel van een doodskist) in zn rechter hand, terwijl Paul linkshandig was.

    Op St Peppers zie je allemaal beroemde mensen die op jonge leeftijd zijn overleden en lijken te staan voor een graf met een soort gitaar.


    Ook zouden er hints op sommige songs staan wanneer deze achteruit werden afgedraaid. John Lennon zou zeggen: I burried Paul.


    Het is waarschijnlijk een hele goed hoax geweest, maar ze hebben dit echt goed in elkaar gezet toen hoor. Ik kreeg dit te horen op school met muziekles.
    Dit is zo'n beetje wat ik me ervan herinner.

    http://www.ispauldead.com/552.html

    http://www.ispauldead.com/

    Dit is heel mooi gedaan in ieder geval en gaat nog veel verder dan de bovenste punten.

    (ik zie net dat jullie er ook achter zijn)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een tijdje terug gelezen ja. Maar dit soort dingen geloof ik niet in.

    Wat dacht je van de interviews met de nieuwe Paul McCartney waarin hij alles weet te vertellen over de vroege Beatles tijd? Wat dacht je van familie van Paul? Alsof niemand uit de school zou klappen over zoiets. Daar is goudgeld mee te verdienen. Wat dacht je van optredens? Een fucking look-a-like weet al die nummers perfect te spelen en te zingen?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja, maar dat zie ik niet in de titel staan en dan lees je het ook niet direct in de topic. Ik zag het net staan op deze pagina, maar de titel volledig vermelden mag dan ook wel DulleNL. Niet lelijk opvatten hoor, maar je leest er snel overheen als de titel niet in de topictitel staat. ;):thumbs:

    Edit: Ik zag het op de vorige pagina staan dat het om een Rockband titel ging, de zoveelste al. ;):)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt blijkbaar niet het gehele topic gevolgd he. ;)

    In de eerste berichtgeving stond dit:

    Dus dan zet ik geen Rock Band in de titel.

    Pas sinds vorige pagina wordt het alsnog The Beatles: Rock Band genoemd.
    En aangezien ik geen modpowers heb kan ik de titel niet op ieder moment naar wens aanpassen.

    Wel opletten he. :+
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zit echt nog steeds zwaar te twijfelen om m te kopen. Ik denk het niet omdat ik echt niks met The Beatles heb.. En bovendien zal het wel niet veel uitdaging geven.

    Geef mij maar wat vette DLC. :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ach ja, maar zoals ik al zei lees je soms wel eens snel over dingen heen. Het is al goed. ;):)
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    De zoveelste Rock Band titel? Uhm, dit wordt de derde en Harmonix heeft ook besloten rustig aan te doen met de volgende. :confused: Ik vind dat niet héél veel ofzo (er zijn zoveel trilogieën en zo komt er van GH alweer de 8e, plus waarschijnlijk 9e, 10e en 11e dit jaar). Heb zo'n gevoel dat iemand hier steeds iets te snel met oordelen is. :9
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Misschien, maar op den duur gaan teveel spellen van dezelfde serie ook vervelen en wil men toch iets meer originaliteit, daarom koop de hardcore gamer ook niet zo snel een Wii. Ik heb hetzelf met shooters en veel sportspellen ervaren, maar Forza 2 was mijn eerste raceaanraking in jaren en die game heb ik helemaal gaar gespeeld. Fifa 09 is weliswaar weer een topper, maar het blijft nog steeds voetbal en daar verander je qua gameplay, en dus ook niet een verhaal, helemaal niks aan. Bij dit soort spellen is het nog altijd muziek en daar verander je weinig aan tenzij je eens een definitieve versie van deze serie zou maken. Je zou hierin bijvoorbeeld net zoveel tracks in kunnen doen als auto's in Gran Turismo 5 en dat je alle tracks op Hard moet uitspelen, minimaal 1000K punten, voor een achievement. Kijk, dan vind ik een extra deel niet erg, van een afstand kijken hoe mensen zich opfokken. Uiteindelijk is het maar net hoe je het bekijkt, maar na dit lange verhaal moet je niet denken dat ik me aangesproken voel hoor. ;):cool:
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet om nu een hele offtopic discussie op te rakelen, maar de Wii is juist veel origineler is dan de PS3/Xbox 360. De reden dat hardcore gamers het niet kopen is omdat de games gewoon slecht in elkaar steken en de meeste ontwikkelaars zich maar berusten op minigames zonder uitdaging.

    Marja, het is wel zo dat Rock Band 2 en The Beatles nu weinig nieuws brengen, maar Rock Band deed dat wel weer t.o.v. de Guitar Hero games (door de drums bijvoorbeeld). Ik denk dat Harmonix deze game van The Beatles ook als tussendoortje beschouwt aangezien het aangegeven heeft de tijd te willen nemen voor Rock Band 3. Ze willen echt met iets nieuws komen en zeggen veel plannen daarvoor te hebben. Ben benieuwd!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Beatles Rock Band Bundle Detailed
    [​IMG]
    The Fab Four are coming to Rock Band, and they've got a limited edition bundle to prove it.

    Dubbed the Limited Edition Premium Bundle, it includes The Beatles: Rock Band game; a Höfner Bass controller, Beatlesque and Ludwig-branded Rock Band drums with classic pearl finish, a metal kick pedal and a vintage replica drumhead; plus a microphone with stand and, according to an email from retailer GameStop, "additional special content."

    We're hoping that "additional special content" means "mop-top wigs".

    The Beatles: Rock Band is available September 9 for the PS3, Xbox 360 and the Nintendo Wii and priced at US$250. Is this worth that though?


    Iemand die hier 250 piek voor gaat betalen? :+
    Ik houd het wel bij de game. ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan een lieve mod trouwens de titel even veranderen in ''The Beatles: Rock Band' ? [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had toch wel verwacht dat we de bekenste foto op de cover zouden krijgen. ;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zullen we boze mailtjes sturen naar Harmonix? :+

    Waar zijn die verdomd luie mods nou? Ik heb niet veel zin om die report knop te gebruiken...
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Met al die slowchats en gespam mis je dit soort dingen vrij snel. Maar het is aangepast.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De Wii heeft het wel. :+

    [​IMG]
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan dat je niet op mij doelt? :+

    Nee, maar thnx :thumbs: Het was natuurlijk maar een grapje dat de mods lui zijn.

    Alleen de admins zijn dat.
    Weet je zeker dat die niet fake is?
    Ziet er wel zo uit iig...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het wel. Was ook de eerste hit bij google. ;)
    Maar ziet er wel tof uit.
     

Deel Deze Pagina