[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als we dat nog door de fingers zien maak Battlefield weinig kans. Niet dat het een slechte games zijn maar infinity ward is gewoon van een ander kaliber :b:

2. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, vandaag 5-0 verloren in SaD, rara hoe doe je dat?

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Noob zijn..?:cool:

4. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    lol, waarom noem je het een no-scope filmpje als je 9 vd 10 kills met de scope maakt en de andere 10% kill je gewoon als ze stil staan. Kijk anders wat filmpjes van zzirGrizz

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een Acog scope filmpje. Niet echt bijzonder om eerlijk te zijn. Een sniper met Acog scope is overpowerd. Doe mij maar de gewone scope, is er tenminste nog een kunst aan om een kill te maken

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha, wat een skills. Vooral die ene in Backlot waar die eerst een ventje neerschiet die niet achter zn controller zit, en daarna iemand van achter neerschiet. Respect :p

7. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen nog steeds denken dat unscoped snipen skill is.......

die mensen die die filmpjes maken spelen hele avonden zonder scope dan kiezen ze de mooie kills uit maar je wilt niet weten hoevaak ze worde gekillt ...

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooooooooooohja?

9. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Zo no-scopen met een Barett.50cal kan ik ook, gewoon achter ze aanlopen en dan maar schieten..:+

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gewoon vol raggen op die controller. Ga maar eens no-scopen met die eerste sniper:cool:!

11. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bad Company wordt toch zwaar onderschat denk ik. Ik heb ze allebei en ze zijn beide echt geweldig. Ik plaats Bad Company echter zeker niet onder COD 4.

Degenen die hier zeggen dat COD zoooveel beter is dan BBC hebben waarschijnlijk enkel COD gespeeld?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ze beide en moet zeggen dat ik COD4 beter vind. Bad Company is het begin van een nieuwe battlefield serie en het het is nog niet helemaal optimaal hoe alles werkt. De engine is nog vrij nieuw, de netcode is nog niet optimaal etc. COD4 daarentegen is gewoon een hele slicke, technisch goed gemaakt vrij standaard shooter met een leuk EXP systeem online.

Ik denk wel dat de Eninge van Bad Company er eentje is met meer toekomst online dan die van COD4.

13. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu bijna elke dag wel 2 uurtjes cod 4 online.Ik vind cod 4 online eigenlijk leuker nog dan bij cod 5.:)
    Wie is het met deze stelling eens?
    (Ik ben benieuwd):+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als beide games tegelijk waren uitgekomen zou ik COD4 aan het spelen zijn , maar omdat ik deel 4 al een jaar vrij regelmatig gespeeld heb (tot 8e prestige geloof ik) speel ik nu deel 5. 4 is beter maar 5 is nieuwer :D

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gedaan. Maar nu nadat ik cod: waw een tijdje heb gespeeld werd het saai en ben ik dus weer terug bij deeltje 4 :)

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kheb deel 5 niet, fuck WO2 :+

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee hoor heb Bad Company nog best aardig wat gespeeld! Was lache ook! Maar zeker niet het niveau van CoD 4 wat gewoon soepel was, er beter uit zag, betere maps, vettere gamemodes.. tja ik kan wel door blijven gaan eigenlijk.. maar BC was ook heel stoer..

Eens.. vond CoD 5 niks.. de sp en mp niet.. Het voelt gewoon niet als CoD 4 waar alles goed was..

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  18. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagske, in de multiplayer zie ik zo vaak mensen gaan liggen om dan te sniperen, maar ik weet de knop niet om te gaan liggen.

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    B, en als je hem dan indrukt, lig je helemaal. Anders buk je ;)

20. jesseke

jesseke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Thanx :thumbs:

Deel Deze Pagina