Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel netjes maar ze zullen vast niet zoveel achteruit gaan... Geweldige wedstrijd net! Die gozer kwam op 2 - 0 achterstand ik maakte de 2 - 1, kom ik 1 op 1 haalt ie me neer :l naja daarna gelijk de 2 - 2 gemaakt hij komt weer 1 op 1 hij mist, daarna word het 2 - 3 voor mij en daarna komt hij 1 op 1 toen haalde ik hem ook van achteren neer, tja eigen schuld vervolgens maak ik nog de 2 - 4 3 keer de robot maar gedaan En het leukste is dat hij ongeveer level 20 is En nog iets leuker is dat ik eindelijk de Interactie League match heb gehaald EDIT: ah jammer hij is level 17 maarja ook goed
Muah meeste spelen wel en ik moet inspelen voor clanmatches dus moet ik wel manutd want de meeste kiezen daar manutd ofzo en we spelen met doubles ook met manutd dusja.
Wie wilt er een potje, geen Viktor. :{ E: Ik speel altijd tegen Manchester, maar dan heb ik 8 verdedigers klaar staan voor hem.
Geniaal. Had met veel meer kunnen winnen, alleen jij tackeld me steeds wanneer ik 1-1 ga. Jij kreeg 3 rode kaarten, en toen maakte ik je pas echt af. Je zult nooit een wedstrijd van me winnen, nooit.
Leuk man En trouwens 2 vrije trappen gescoord v/d 2 vanaf ongeveer 30 meter met huntelaar! 4 potjes tegen mijn vriend gespeeld vandaag, alle 4 gewonnen 4 - 1 , 4 - 3 , 4 - 0 (eerste helft toen leavde hij) , 8 - 0