Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. j0rdyy

j0rdyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zooo , die blindfire op die troika is gruwelijk!

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind er niets speciaals aan hoor, ik wil niet opscheppen maar zo "goed" heb ik ook gespeeld. Oke toen der tijd heb ik GOW echt veel gespeeld en ben serieus weinig tot geen mensen tegengekomen die beter waren dan mij (die hogere K/D scores hadden). Ook was ik toen vaak host dat scheelt natuurlijk ook veel, maar ik vind die kills in het filmpje niet speciaal eigenlijk. De sniper was ook mijn favoriete wapen, ik maakte expres nooit active reloads, dat vond ik altijd best gay om tegen te krijgen zo kan iedereen snipen en iemand down krijgen.

Wedden dat ik nu geflame krijg :+

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef je eigelijk gelijk Bonbridge. Het is idd niet zo heel goed filmpje, een ik denk dat meer de dan helft geluk is. :cool:
    Hebben jullie ook zo'n zin aan die 3e update:D:D?

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jazeker. Hoop dat ze glitches en lag verhelpen. Ranking system boeit me niet eens zo heel veel, als het online maar leuker en eerlijker wordt.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    had 1 keer ook zo'n lucky shot met de sniper :D oh dat was echt mooi , ik was roadie runnen , spring naar voren en die gast die staat op 50 m afstand en bam kop eraf zonder ook maar te richten :+

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat midden in een public Horde en kreeg toen een Seriously 2.0 update, ik had 1350 mensen gedood maar toen moest ik weg en ging ik gewoon naar Dashboard. Zijn m'n kills e.d van dat potje opgeslagen ofniet? Dat gebeurt zeker erna met dat ''updating network settings'' gedoe dat je krijgt na elk potje? Heb de afgelopen week echt alleen maar Horde gedaan.

7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof inderdaad dat je kills dan weg zijn, helaas voor je.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Lag neukt deze game. Niet normaal meer, werd er vanmiddag echt schijt en schijtziek van.

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    't zou inderdaad wel heel heldig zijn als je gewoon zonder ooit lagg te hebben kunt spelen!

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lag zou verholpen moeten zijn in TU 3, tenminste ze hebben aangegeven dat dit onder controle is. Maar goed, zolang Lag Switches gebruikt kunnen worden heeft het nog niet veel zin en kan het spel nog verziekt worden. Standby'ers kunnen ze na TU 3 wel detecteren, maar over Lag Switches is niets te lezen.

P.S. Als je onder een Match naar het Dashboard gaat of een Invite accepteert, dan ben je je Kills en andere progressie kwijt. Verder krijg je strafpunten die je Rank beïnvloeden als het Public is.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Maar dan nog, waarom zitten er veel lag switchers bij GoW2 en niet bij menig andere game?
    Vandaag ook de nodige potjes Halo 3 gedaan en slechts in 1 match had ik een heel klein beetje lag, maar was het nog wel speelbaar. Dan speel je erna weer wat GoW2 en heb je de helft van de potjes geen problemen en de andere helft (soms meer, soms minder) lag, glitches of een oneerlijk verloop.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lag Swichers kun je in elke Game tegenkomen, maar waarschijnlijk zie je ze bij Gears 2 veel omdat het een vrij nieuwe Game is en als je het regelmatig doet dan kun je je Stats/Rank aardige boosten waar het de meeste toch om gaat.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben ze bij Halo 3 nooit tegen gekomen..|:-

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Gears 1 had die connection error als je het probeerde. In gears 2 hebben ze het eruit gelaten. =(

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik inderdaad geen goede zet:emo:

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik maakte net toch iets geweldigs mee. We stonden met 14 punten voor in wingman. Gooit die gast een lagswitch erin. Stonden ze ook opeens op 14 punten. Toen gingen ze wel normaal spelen en werden ze meteen afgemaakt. Meteen file complaint + message dat ie niet kan spelen xD.

17. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha;) Wat een noob ben je dan ook als je lag-switch gebruikt..

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah dude, ik heb al 1600 kills. Seriously 2.0 here i come! :+. Heb de afgelopen week echt alleen maar Horde gedaan. Singleplayer van gears weet me niet echt te boeien, misschien omdat ik deel 1 nooit heb gespeeld :9.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, daar hoef je deel 1 niet echt voor gespeeld te hebben.
    Deel 1 vond ik zelf ook niet zo veel aan, maar deel 2 vind ik wel erg vermakelijk. Campaign stuk of 6 x doorlopen, flink wat Horde gedaan en de nodige MP potjes. Op den duur gaat het ook wel hard met Playing like it's 1999. Zit iets over de helft, dus die komt waarschijnlijk vanzelf, zonder te hoeven boosten.

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf :eek:
    Sick..:thumbs:

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina