[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    daar heb ik ook wel interesse naar, tijdje terug trailer van gezien.

Ik kan trouwens niet wachten op de nieuwe transformers 2 en de film wolverine lijkt me ook bruut.

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een meesterlijke film, Het is heeeel lang geleden dat ik film heb gezien die zoveel emoties bij me los maakte. Dat einde was ook gewoon aangrijpend:'-(

Clint Eastwood = meesterlijk. Alleen jammer dat dit de laatste film was waar hij in acteerde.

3. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net terug van de bioscoop..Gran torino gezien damn wat een film voor mij nu al zon beetje de beste film die ik gezien heb afgelopen 2 jaar in de bioscoop:)

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben alleen wel bang dat Gran Torino voor heel veel Nederlanders gaat tegenvallen. De trailer die ze uitzenden op TV suggereert meer een keiharde actiefilm waar Clint de badguys in z'n buurt wel ff afmaakt. Wat het dus niet is ;)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren Street Kings met Keanu Reeves gezien. Echt een top film!

[yt]-WmQMnNFKA0[/yt]

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind je?

Ik heb de film ook gezien 2 x zelfs maar ik vind het zoals ik van meer mensen hoor. Het eerste half uur 45 min is geweldig maar daarna wordt het de langdradig en gaat het sloom en gebeurd er niet zoveel meer. Uiteindelijk vond ik hem best wel tegenvallen.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Slumdog Millionaire

Ik begrijp alle extreem lovende kritieken niet. Weinig bijzonders :{

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister The Day The Earth Stood Still gezien. Na de vele nergatieve reacties ben ik deze film gaan kijken zonder er al te veel van te verwachten. Maar ik moet zeggen dat hij me erg meeviel.

Krijgt een 7.

9. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Streetkings vind ik juist goed voral het begin in die winkel met die overval en zowieso La is een vette stad voor een film .

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    21 gekeken. Ik vond het niet zo'n leuke film. De enige leuke momenten zijn wanneer ze in Las vegas zijn, de stukjes in Boston konden me weinig boeien. 6/10

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dan heb je nog wat films voor de boeg, als je dat tof vind. :+

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    indd haha maar heb er ook al veel gezien de beste vind ik toch traininig day en boyz in the hood.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Street Kings geen bijzondere film inderdaad. Vond het geen onvoldoende, en zal hem best nog wel een keertje kijken als iemand dat wilt, maar zijn wel een stuk betere films (obviously).

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Role Models

Best een leuke comedy. Leuke personages, zeker het zwarte jochie. Alleen wordt het natuurlijk na een tijdje serieus en is het gelijk al stuk minder leuk.

7.5/10

The Big Lebowski

Dude, deze film blijft geweldig. Als een film wil zien geniale dialogen en scenes, dan is deze film perfect.

9/10

Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  15. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Heb Gran Torino een tijdje geleden al gezien, maar vond het zeker geen meesterlijke film. Leuke film voor als je niets te doen hebt, meer niet.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Heb gisteren voor het eerst(!!) The Sixth Sense gekeken,en ik wat een geweldige film is dat zeg:eek: De acteerprestaties van de hoofdrolspeler, en die plotwending op het einde! het enige nadeel is dat sommige dingen niet verklaard werden,Maar hierdoor blijft de film wel langer hangen:)

9/10

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan moet je de film nu eens opnieuw kijken en dan wordt alles je meteen duidelijk. Het "Ohja!"-gevoel en de "Aah, waarom heb ik dat niet gezien?"-kreten.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    The Day The Earth Stood Still

deze hebben ze echt verneukt? Er zit helemaal geen spanning in, als ze landen dan is het ook echt zo van.. uhh oke daar zijn ze dan whoo! En dan komt dat stomme kutjochie ook nog is heel de tijd zeiken.. optieven gek! De film was oke maar had veel beter kunnen werken. 6/10

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    The Hurt Locker.

Een erg originele oorlogsfilm. Spannende scènes en niet overdreven veel actie. Vond m een stuk beter dan Black hawk down die ik vorige week heb gezien.

8,5/10

Volgende film op het lijstje is de nieuwe james bond of Appaloosa. Heb nog wel een stuk of 15 films liggen die ik moet kijken :emo:

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Disaster movie
    Ik kon wel lachen om de Scary movie films, maar Disaster Movie is echt ontzettend flauw, met slechte imitaties van bijvoorbeeld dr. Phil :{, Iron man :'-( en Amy Winehouse :emo:. 1/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina