Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    oppassen hoor, want de snelste route voor een timetrials is lang niet altijd zo bij een speedrun, en kan je dus dikke seconden kosten. De TT's helpen je wel om het parkour beter te verkennen.

En lol @ dat ik bij een paar TT's nog in de top 10-30 zit, dacht dat ik nu al bij de 5 honderd zou zitten...valt dus best wel mee. Ik had die tijden dus echt nooit zelf kunnen halen zonder een ghost van een topplayer te kunnen gebruiken.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Modder, ik heb je run op Arland even gechecked, en vertel eens; hoe lang heb je er over gedaan totdat je die jump eindelijk lukte? ;)
    Mij lukt ie altijd...nadat ie eerst 1 keer mislukt is. :+

Je huidige tijd moet te beaten zijn, want alleen al na de eerste 2 daken ben ik al 0.24 sneller.
    Het is dat laatste stukje wat het probleem is. :p

edit: Argh. Lag de hele tijd +/- een seconde voor totdat ik bij dat stukje kwam.
    De run daarvoor lukte me dat stuk wel in 1 keer, maar leef ik eerder ergens haken. Het leven is niet eerlijk.

edit2: Wacht maar... Ik kom er wel hoor. Ik ben er *zo* dichtbij....

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Pff, na een keer of 6 tegen jouw ghost te racen. Je zag vast ook dat ik via dat gebouw ging ipv beneden langs. Ik kan dat stukje over die twee hekjes gewoon niet. Als ik die zou kunnen was ik ws. nog een 0.5 tot een seconde sneller geweest

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Via dat gebouw is volgens mij sneller. Mits je jou route neemt. Niet met mijn route (via die zwaaipaal).

Wel leuk om eindelijk weer eens tegen een ghost te kunnen racen. Dan ook nog eentje waarvan de tijden dicht bij die van mij liggen. :9

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nee, langs dat gebouw, over die hekjes is nog sneller. Dan maak je namelijk een veel kortere sprong op het einde, wat nog zo'n 0.5 - 1 seconde zal schelen.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, je bedoelt dan een combo van jou route + die van mij. :9
    Hmm.. Valt te proberen. Maar dan kom ik 2 moeilijke stukken achter elkaar tegen. Weet niet of mijn hart dat aankan. :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat is het verschil tussen een speedrun en een tt

tt is een deel van het parcours zonder tegenstanders oid?

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Speedrun is een chapter uit het verhaal binnen een bepaalde tijd uitspelen. Een time-trial is inderdaad een deel van het parcours en dat moet je zo snel mogelijk afleggen.

9. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Moet deze game ook weer eens uit de kast halen ,
    Zo lang niet meer gespeeld !

10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat was MirrorĀ“s Edge... Daaamn! Wat een vette game! _O_ _O_ _O_
    Dat klimmen en klauteren door die stad geeft mij echt dat heerlijke "Prince of Persia gevoel". (Wat bij de laatste PoP imo totaal ontbrak btw) Hulde!
    Hoe lang nog voor deel 2? 8)

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    EA kennende niet lang ;). Ik weet niet waarom maar deze game trekt mij niet zo, het is wel cool dat je al die trucjes enzo hebt maar over het algemeen is het altijd hetzelfde. Je gaat naar punt A, de politie komt, je moet naar punt B en dan doe je door te klauteren via muren en dergelijke. Denk dat ik hem nog even uitspeel en dan verkoop ofzo.

Ik zit nu btw in Chapter 4, in dat winkelcentrum waar je die contact van die ene worstelaar moet vinden. Dan komt er opeens uit het niets heel veel politie en moet je naar het dak toe. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat doe :D. Via de roltrappen kom je op de 3e verdieping en dan kan je niet hoger komen. Ik moet vast via de muur ofzo gaan maar voor ik dat vind ben ik al zo'n 5 keer gedood :+.

12. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Op de bovenste verdieping zin een soort van lege winkelruimte met een paar dozen tegen de muur. Je moet via die dozen een wallrun doen en dan kan op het "plafond" van die ruimte komen. Heb hier ook even vastgezeten voor ik doorhad waar ik heen moest. :)

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Voor de fanatiekelingen onder ons is deze game echt geweldig om dieper in te delven. Naast de duidelijk te nemen paden zijn er ook veel meer subtiele paden, en zo zijn er ook zelfs paden te nemen die de makers zelf niet verwacht hadden, dus handrailings/misbruik death respawns/ decoratieve buizen en kastjes etc. Wanneer ik het zo vertel klinkt het weinig bijzonder, maar als je de ghosts van de top download zie je hun shortcuts nemen die je niet zelf zou hebben bedacht. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat deze game veel dieper is dan hij het op het oppervlak laat lijken, zelfs vele reviewers hadden er geen oog voor.

Helaas moet ik toegeven dat de game zeker niet is voor iedereen, en de combat/moves veel te beperkt zijn, begrijpelijk is dat de control simpel moeten worden gehouden aangezien alles in combinaties snel achter elkaar moet worden gedaan. Graag zie ik dan ook in de sequel dingen zoals:
    -Nieuwe modes
    -Level Editor!!!
    -Uitbreiding close combat
    -Extra moves!!!
    -Meer natuur, hoe leuk de stad ook is en het verhaal er ook voornamelijk om draait!!!
    -CG cutscenes, we hadden er maar ongeveer 3 en zorgen dat de game er als een geheel uit zag, iets waar die flash filmpjes een breuk in maakten.
    -Online functie misschien, maar dat is eigenlijk niet iets wat de game nodig heeft.(eigen idee: een soort baton doorgeven in een team doubles race...)
    -Ik voelde me niet beperkt in mijn omgeving, maar ik zie toch wat meer routes.
    -Een veel langere story mode!!!!

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat ik het liefst zie in een sequel is een open wereld.
    Voor de rest natuurlijk ook de standaard dingen als meer moves ed. De dingen die jij noemt.

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Free roam mirrors edge:p

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Vond die flash filmpjes juist wel vet gedaan. Paste imo wel in de sfeer van de game.
    Van mij mogen ze "Runner Vision" er in deel 2 wel helemaal uithalen. Had het nu al vanaf het begin uitstaan, maar het is wel erg verleidelijk om aan te zetten als je even niet weet welke kant je op moet. :D

Echt heerlijke muziek die ze in deze game gestopt hebben trouwens.
    Er is hier niet iemand de OST ergens geripped heeft toevallig? O-)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    co-op zou cool zijn. Ik ben niet zo'n fan van co-op, maar hier kan je het wel cool uitwerken a la L4D. Als team samenwerken om hogergelegen spots te bereiken etc.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mwoah, wanneer je een gehele open wereld hebt verliest de game denk ik zijn charme, nu ren je over en kruip je door ventilatieschapten, door indoor puzzel-achtige omgevingen. Wanneer je een open wereld zou hebben denk ik dat het alles meer oppervlakkig zal worden. Zoals te zien is Dice erg bekwaam geworden in het ontwerpen van de levels voor ME, dus misschien weten ze het wel klaar te spelen.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Of je doet beiden. :D

Een Free Roam Co-op game in de stijl van ME. _O_

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Coop haalt de snelheid eruit als je moet samenwerken dat hoeft van mij dus niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina