[PC] Empire: Total War

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 28 feb 2009.

1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best raar inderdaad..
    Bij mij loopt het spel alleen vast als ik het spel afsluit, hierdoor moet ik het spel afsluiten met CTRL-ALT-DELETE maar dat vind ik niet zo erg.:) Verder wel een paar kleine bugjes maar niet iets wat echt de loop van het spel beinvloed of het spel doet crashen.

2. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het even langsgegaan en het komt er eigenlijk op neer dat mijn video kaart gewoon niet goed genoeg is :x.. klote dat ik het niet eerder heb gezien =(

Maar thanks voor je hulp iig :thumbs:

3. I Jonkie I

I Jonkie I COD:4 MW VETERAN

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het vet raar. Soms als ik bepaalde dingen doe. Sluit hij Empire af en zegt hij: Empire.exe werkt niet meer. En het is soms te hatelijk want soms had ik hem dan niet gesaved en dan mag ik 1 beurt weer opnieuw doen. Ik heb wel al eeen te groot rijk en zit in 1725 ik heb half Europa, India , Heel zuid-amerika
    Hoe los je dit op?

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een bekende bug, er komt vast vroeg of laat een patch om deze en andere bekende bugs op te lossen

5. I Jonkie I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was aan het rotzooien geweest, wat dom is. Ik heb nu bij de saves van Empire total war gezegd dat ze hem met Kladblok moeten openen. Als ik nu Empire opstart en de save aanklik. Zegt hij: Empire.exe werkt niet meer.
    Hoe kan ik tegen dat soort bestand zeggen dat ze hem met Niks moeten openen?

6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die n's keer multiplayer wil spelen?

7. dbg local

dbg local Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dit spel zo graag hebben.. ik weet alleen niet zeker of mn computer het aankan..

ik heb windows xp service pack 3
    processor: amd athlom(tm) 64 x2 dual core 4200+ (kloksnelheid 2.21 GHz)
    systeemgeheugen: 1 GB
    video kaat: nvidia geforce 7900 gt 256mb shader 3.0

denk je dat het hier mee kan.. okal speel ik niet met de hoogste instelllingen als het maar niet gaat vastlopen ofzo... het enigste is dat met die 2.21 GHz wat 2.4 GHz moet zijn.. ik heb hier niet zo veel verstand van dus als iemand me kan vertellen of het hier mee gaat zal ik heel blij zijn!

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel hem op een dual core van 2.0 ghz met alles op medium. Dus dat van jouw moet wel lukken. Enige punt is dat jij maar 1 gb intern geheugen hebt, en ik 4 gb. Dat zou ik even upgraden als ik jou was.

9. dbg local

dbg local Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik denk dat het 1 gb is maar ik weet niet waar ik dat kan vinden op mn computer... er staat zegma dat kloksnelheid 2.21 GHz 1.00 GB.. ik ging er vanuit dat dat die 1 GB was maar dat weet ik dus niet zeker

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben bang dat dat systeem low, hoogstens medium trekt met veel poespas uit. Sowieso laat het spel je de high en ultra settings niet eens kiezen als je videokaart niet minstens 512mb geheugen heeft.

11. dbg local

dbg local Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef ook niet persee op ultra of high te spelen.. als het maar normaal speelbaar is.. ik ga het spel denk ik maar gewn instaleren.. dan kan ik altijd nog gaan upgraden

in ieder geval bedankt

12. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer anders eerst de demo.
    Als je hem eenmaal geinstallerd hebt kan je hem niet meer terugbrengen, dus je moet echt uitkijken wat je doet.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb ik hier ook last van. Verder is het een überspel _O_

14. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij draait ie prima, vindt hem alleen niet meer zo tof als de andere delen en wil er dus ook vanaf, als iemand em wil ruilen tegen RE5 dat ik geld bij leg,stuur maar pm.

15. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je dat gaan doen, jouw steam account geven?

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Oi, ik dacht zo even te kunnen beginnen. Ben verder niet echt bekend met het spelconcept, maar dat valt dus wel even tegen. :x:D

Ik heb eigenlijk weinig zin om allerhande tutorials door te worstelen, is er een makkelijker manier om het spel een beetje onder de knie te krijgen? :)

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt wel mee hoor, je wordt overdonderd door de hoeveelheid keuzes die je kan maken etc maar je moet gewoon alles rustig aan doen, niet druk maken over objectives enz.

Die tutorial vond ik juist erg makkelijk om te volgen, dan heb je het zo onder de knie.

Als je Road to Independence niet wilt doen gewoon een short campaign beginnen en rustig kijken. Je hoeft niet meteen alles vol te bouwen, legers uit de grond te stampen of in de diplomatiek gaan met andere landen. Gewoon stap voor stap alles eens uitproberen.

Maar het is allemaal wel duidelijk, je hebt het binnen no-time allemaal door hoe alles werkt!

18. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    idd, neem je tijd en begin eventueel op een makkelijke niveau

19. I Jonkie I

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Jongens wat vinden jullie van mijn rijkje na 52 jaar(1752). Ik heb ff de caribische zee erbij geplakt omdat het net lijkt of ik daar niks heb.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je op very hard - very hard speelt dan heb ik respect voor jou... :)

Deel Deze Pagina