The Last Remnant

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 jun 2008.

  1. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik in een spel wordt gezogen kan ik ook weinig aan doen, na een wat stroef begin begon de schoonheid van dit spel langzaam onder mijn huid te kruipen. Een beetje zoals je ook wel eens op je werk hebt, een nieuwe collega die onopvallend haar ding doet, en na zo'n twee weken doet ze haar zwarte bril af, en dan heb je pas in de gaten wat voor lekker ding ze is.
    Dat heb ik dus ook met the Last Remnant. Tot aan ''the fallen'' verliep het het vrij soepeltjes allemaal, maar dat was toch wel een bottleneck in het spel voor mij. Dan wordt je vanzelf gedwongen om je unions te gaan veranderen. Dat gevecht kreeg nog een prachtig einde, ik zit in mijn tiende en laatste beurt als ik alleen Baulson nog heb die nog een gewone aanval in petto heeft. Precies op dat moment krijgt hij van die upgrade kringels om zich heen en zie ik voor het eerst zijn Heavens Door. The fallen neer, en toen begon het pas echt leuk te worden.
    Vanaf dat moment de achievementlguide bekeken of er nog een 1000/1000 in zat, Laatste eindbaas en Guru leken mij onhaalbaar, ook omdat ik al boven de 75 BR zat, waardoor je Brynhyil, een rare monster niet meer zou kunnen halen. Maar die blijkt dan weer in the acient ruins te zitten,dus die kon ik nog wel halen. Op de derde vloer kan je perfect uplevellen trouwens.
    En dan langzaam naar de eindbaas toewerken, ik was zelfs in het bezit van de door de guides zo de hemel ingeprezen superunion met alleen maar leaders. Maar dat werkte echt voor geen meter bij mij, in tegenstelling tot de eerder genoemde dubbele unions. Echt een heerlijk spel vind ik het....
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Damn, BR bij mij is volgens mij al in de 90 ofzo... ik moet the fallen nog doen, wil eerst nog een paar quests op disc 2afronden. Maar heb ik het nu verknalt dan? Zou het eigenlijk weer jammer vinden als ik nu al teveel met mijn groep heb geleveled.

    Goede post trouwens TotalSOLO!
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan gewoon doorgaan. Heb achteraf gezien dat mijn BR te hoog was op bepaalde momenten. Als je maar die combatarts in je bezit hebt. Waarschijnlijk heb je the fallen nu in een paar beurten neer. Volgens mij levelen niet alle grote monsters mee, wel weer de wat kleinere jongens. Zelf ben ik gestopt op BR 132.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik snap er niets van. Ik kan Nora's quest maar niet geactiveerd krijgen. Ik ben nog niet in Underwalt geweest, maar ben wel voorbij de 6 bases... ze moet toch een keer in die andere pub verschijnen?
     
  5. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zit wel in jou partie, en zoja,
    staat zij niet buiten de pub?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga nog eens een poging doen erin te komen. Ben nog niet ver (eerste keer celapaleis) en snap er nog niet zoveel van. Vind het qua interface en informatie een erg onoverzichtelijk spel.

    En ik erger me dood aan de texture popup. Ik ga de game maar op de HD zetten, dan is het hopelijk minder. Alleen kan ik dan de tips niet meer lezen.
     
  7. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, ik heb nu de quest met Nora gehaald, evenals die quest met Kate en ... .

    Hij gaat lekker tot nu toe. Ik vond de battle in de Nora quest best pittig, maar met een summon erbij lukt het wel.

    Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een bluesteel (of ander goed) eenhandig zwaard voor Rush, maar kan er geen vinden. Wat voor wapens heb jij voor Rush allemaal gebruikt TotalSOLO?
     
  9. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de stand van zaken, Zifnap? Ben je the Fallen al voorbij. Volgens mij kreeg ik daar voor het eerst die ''marionette-move'' tegen mij. Ik zat zo eens even terug te denken wat voor moves ik allemaal tegen mij heb gekregen. En er zitten er een hoop tussen eigenlijk die onwaarschijnlijk hard aankomen. Dat van de vier groepen waar ik mee speelde er gewoon twee neergaan, en de overblijvende teams nog maar weinig leven overhouden.
    Voordat ik op disc twee zat heb ik toen allemaal soldaten gekozen die goede healingskills hadden, zodat ze uiteindelijk kiss of life konden leren. Geen overbodige luxe op dat moment. Maar weer terug naar die marionettemove, hoe bizar kan een aanval zijn. Waar je op dat moment tegen vecht neemt een groep over van jou, je ziet dan van die mooie dunne draadjes/touwtjes zo naar boven lopen op je scherm. Dus een hele groep van jezelf zit vast aan draadjes, ook nog zo'n houten kruis boven in beeld waarmee je de poppetjes kan laten bewegen. (heeft je tegenstander in zijn handen)
    De eerste keer dat ik dat zag dacht ik nog''vet'', totdat je aan de beurt bent. De overgenomen groep rent doormiddel van die touwtjes naar jou overgebleven gezonde groepsleden, en slaan die neer voor je er erg in hebt.....game over.
    Nou blijkt er uiteindelijk wel iets tegen te doen, maar ik vond hem echt waanzinnig. Het zijn dit soort dingen die geen reviewer ooit in zijn beoordeling mee zal nemen. Maar voor mij zijn er in iedere rpg voor de 360 wel een paar momenten geweest die echt meer dan de moeite waard waren. Maar Last Remnant heeft vooral door die sterke en lastige eindbazen en monsters een indruk achtergelaten die meer richting de negen als eindcijfer gaat.

    Wat de wapens betreft, het grootste gedeelte van het spel heb ik met die defender gespeeld. Ik heb nooit het iedee gehad dat betere wapens nou doorslaggevend zou zijn in de grotere gevechten. Torgai knapte het vuile werk wel op voor Rush.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb LR nog niet zoveel kunnen doen, maar ga vanavond weer een flink stuk spelen. Ben nu met de quest bezig waar je Lob Omen moet zoeken, de laatste summon die ik kan vinden volgens mij. Jammer dat die summons minder sterk zijn als ze voor jou vechten; ik merk het verschil heel duidelijk bij de Cyclops. Maar goed, hij leidt de monsters goed af. Na Lob Omen ga ik nog wat losse kaarten verkennen (volgens mij heb ik nog twee Siebenburg maps met de status "new" op mijn overzichtskaart) en ik heb begrepen dat ik Mount Vackel ook nog mag doen. Niet de kaart daarna, want dan zou The Fallen verdwijnen... Vage stuff, je moet het maar weten! :)

    Oh, als laatste ga ik nog de downloadable content verkennen (een speciale tempel om te levelen) en daarna tackel ik The Fallen. Ben erg benieuwd.

    Die "puppet" move werd trouwens als tegen mij ingezet door een bases boss. Ik zou even niet meer weten welk ventje... was het niet die tovenaar? Behoorlijk lastig, want niet iedere union kan bij mij ressurecten. Dus ik heb die battle ook maar met één union over gehaald! 8)

    EDIT: Defender, nooit van gehoord? Wat voor wapen is dat? Zelf laat ik Rush vechten met sword & shield. Mijn main-hero laat ik meestal met zo'n combinatie vechten.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben dus nog niet zover. Heb de bossfight in Blackdale gewonnen (als je de eerste keer daar naar toe gaat) en heb de rest van blackdale verkend. Ff terug gegaan naar Athlum voor wat buying and selling en ik ga nog eens terug naar Blackdale omdat er volgens de guild quests een monster genaamd dominator moet zitten en nu ga ik bij de eerste afslag rechts. Niet lang daarna krijg je een map overgang. Als de nieuwe map geladen is zie ik dat ik deze map (X) niet heb. Ik zie in de verte een skull scavenger en denk 'Ah, niks aan de hand' en ik initiate een fight. Tijdens de fight heet de unit ineens skull scavenger group en blijkt het beest rond de 20.000 (!!) HP te hebben en doet het per ronde zo'n 800 damage. Ik heb twee unions, van 4 en 5 man met de max van 4 leaders. Mijn Unions HP liggen rond de 1200 ! Met veel pijn en moeite versla ik em na twee pogingen. Let wel dit was dus geen boss !! Iets verderop een imp. IK denk weer 'ok, te doen' en ga het gevecht weer aan. In de battle kom ik tegenover twee imp groups te staan, elk van ongeveer 10.000 HP (!!). En tot mijn schrik komt er na 1 ronde reinforcements en sta ik ineens tegenover 4 imp groups met 10.000 HP per group !!!! En een damge dat ze doen.

    Dit zijn geen bosses. Iemand dit ook mee gemaakt? Ik denk dat ik dit stuk van blackdale even laat voor wat het is en later wel eens terug ga komen. Niet normaal meer.

    Verder kan ik dus nu soldaten recruten. Ik heb nog weinig met mijn eigen unions. Wel heb ik gemerkt dat die soldaten ook steeds levelen en arts erbij krijgen. Handig dus om continue dezelfde soldaten te gebruiken ?
    Ook gebruik ik eigenlijk alleen combat arms. Ik heb twee unions. Ik heb geen union met mystic arts en ik had ook geen idee welke leaders nu handig zijn om te kiezen. Ik heb nu Rush, Pagal, David en Baulson.
    Ook de stats zeggen me nog weinig. Bijvoorbeeld hoe verhouden strength en attackrating zich tot elkaar. Is een lagere strength met hoge attack beter dan een hoge strength en iets lagere attack ? En meer van dat soort dingen.

    Al met al heb ik nog niet echt het gevoel alles onder de knie te hebben en blijft het allemaal nog wat onoverzichtelijk. Ik hoop dat ik er ooit nog echt in ga komen...

    Tot slot, heeft grinden/levelen zin in TLR, bijvoorbeeld als je een bepaalde boss niet voorbij komt ?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, als je bij Blackdale de eerste afslag rechts gaat kom je in een gebied waar extra sterke monsters zitten... als ik me niet vergis. Hoef je dus nog niet te doen, maar is wel leuk om later een keer terug te komen.

    Ik zou zeker soldaten kopen, want die kunnen je union mooi aanvullen. Zeker omdat het maximum aan helden zes is, terwijl je wel steeds meer soldaten in party kunt stoppen (= helden over unions verdelen).

    Ik zou zeker ook magie gaan gebruiken, want met melee alleen kom je er later niet. Met evocations kun je vaak hele groepen monsters bestoken (area of effect) en invocations geeft je long range magic, waarbij je van een afstandje kunt knallen zonder dat de tegenstander terug kan slaan. Vergeet ook niet healing magic, maar daar zitten de goede resurrection spreuken bij.

    Probeer zoveel mogelijk verschillende skills in je unions te gooien en het liefst ook verschillende wapens. Je zult zien dat sommige tegenstanders bijvoorbeeld goed bepantsert zijn tegen slashing wapens (zwaard), maar erg slecht tegen crushing wapens (hamer) kunnen.

    Nog een nuttige magie soort is Hexes: verhoogt het moraal, poison, paralyzation, damage etc.

    Ik denk nog niet dat je die kunt vinden, ook niet bij de in te huren soldaten. Hou die in de gaten, want de lijst wordt regelmatig vernieuwd met betere soldaten. Kies liever niet voor melee-only mannetjes. Die kunnen namelijk nooit magic leren, terwijl je magiers wel combat skills kunnen leren.

    De meeste zaken zullen je duidelijker worden tijdens het spelen, maar hier vragen kan natuurlijk ook! _0/

    Ben nu in de ancient temple met behoorlijk pittige tegenstanders. Heb zojuist de Holy Servant verslagen. Dat lukte alleen door de union met Irina meer passief mee te laten vechten. Wat ik met haar union deed was vooral afwachten en haar het commando "heal when needed" meegeven. Zij geneest dan alleen zonder aan te vallen. Wordt een union helemaal KO geslagen, dan heeft zij meestal wel genoeg APs om Kiss of Life uit te spreken (resurrect). Gebeurd er niets, dan tankt zij die ronde flink wat APs bij.

    In ieder geval val ik niet meer met al mijn unions aan en daardoor haal ik heel wat meer gevechten. De battles zijn nu behoorlijk heftig! :thumbs:

    @TotalSOLO: zijn er eigenlijk ingredienten in die tempel te vinden? Ik ben er nog geen tegengekomen...
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alle chests hebt unlockt in de tempel krijg je foxtail en dragontail upgrades. Daar kan je die super-union mee maken. Iedere vloer heeft ook monsers die je moet verslaan om een vloer verder te komen. Op de derde zitten die blauwe gasten waar je kan uplevelen. Daar gaat het echt heel hard. Op de vierde zit dat monster als je nog voor de guru-achievement wil gaan. En als je daar dan toch bent moet je gelijk even doorlopen naar vijf waar demigod zit. Die heeft 1.000.000 hp als ik de guides moet geloven. Als je er tegen vecht denk je meer aan het dubbele, echt heel sterk is die zeker.
    Ik heb er echt dagen rondgelopen, en ken alle vloeren volledig uit mijn hoofd. Van 100 naar 132 BR heb ik hier gehaald.
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    TLR weer in m'n drive gegooid (en effe geinstalleerd op HDD om hopelijk lag issues wat tegen te gaan), maar het kutte met de meeste JRPGs is dat op het moment dat je het een maand ofzo niet speelt en je begint weer met spelen dan weet je bij god niet (tenminste, ik) waar je bent, wat je moet doen en wat je missie is.

    Ik heb ongeveer 2-3 uur gespeeld (een maand geleden), ik doe m'n disc er nu in... Ben in Dillmoor, maar heb geen flauw idee waarom ik hier ben, waar ik heen moet, wat m'n missies zijn.. etc. Bij Tales of Symphonia had je zo'n superhandige log waar je het na kon lezen maar nu heb ik echt geen flauw idee. -.-

    Edit: Okay... GameFAQs ftw ? Net effe gelezen waar ik ruwweg heen moet zodat ik het weer op kan pakken. Maarem, kan iemand me wat algemene/battle tips geven ? Ik snap ruwweg het battlesysteem wel maar ik kies in battles eigenlijk maar randomly attack, attack w/ mystic arts, attack w/ melee/sword/fighting (welke is 't?) arts, alleen heal weet ik wel wanneer het moet. :9 Wat is een beetje slim om te doen?

    En wat kan ik het best doen met die beestjes die je kan splitten, over het algemeen (nu op het begin in ieder geval) verkopen of splitten? Enlighten me _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Dus er zijn "maar" vijf verdiepingen dan? Ik krijg de indruk van Gamefaqs dat er nog meer waren.

    Ik moet zeggen dat het nu echt stukken beter gaat. Mijn team krijgt regelmatig skill upgrades na een gevecht. Die greater demons gaan er als koek in met mijn nieuwe strategie (niet meer alle unions laten aanvallen, eentje op backup voor healing). Volgens mij zit ik nu op de vijfde verdieping. Daar heb ik een godess wristlet gevonden en nog een ring ofzo, maar ik weet nog niet of ik ze aantrek omdat ik de equipment die Rush al heeft gewoon heel nuttig vind.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Om je effe te enlighten over die beestjes: verkopen levert meer geld op en zorgt ervoor dat trade goods langzaam beschikbaar worden in de stad waar je die beestjes verkoopt. Splitten is beter als je de ingredienten nodig hebt. Ik hanteer meestal de volgende regel: heb ik van alle afgebeelde ingredienten (in het spoils of war scherm) meer dan drie en ik heb hem nog niet gevangen genomen (het is dus de eerste), dan laat ik hem leven om te verkopen. Capture je er nou meer dan één, dan breek ik ze meestal allemaal af behalve de laatste, die ik dan later verkoop.

    Strategieën: dat is nog een behoorlijk complex verhaal, maar dit kan ik je nu wel vertellen: hoe meer je een bepaalde art type gebruikt, hoe sneller deze beter wordt. Ook zijn er bepaalde stats aan gekoppeld, bijvoorbeeld intelligentie aan magic arts en strength aan combat arts. Ondanks dat kan het geen kwaad zoveel mogelijk af te wisselen in arts, zeker met je helden. Het kan bijvoorbeeld helemaal geen kwaad als je minstens één held per union hebt met healing en resurrection magic, maar dat zul je ze wel moeten leren. Af en toe vraagt zo'n held ook "hoe vind je het als ik skill zus en zo leer" -> niet zomaar wegclicken want deze beslissingen bepalen welke skills die held in de toekomst leert. Heb je eenmaal de skills, probeer dan zoveel mogelijk af te wisselen tijdens de eenvoudige gevechten. Je beste skills kun je altijd nog loslaten als je unions in gevaar komen.

    Ik heb nu ook eindelijk gemerkt dat het soms minder handig is al je unions te laten aanvallen. Er zitten namelijk behoorlijk goede commando's bij die lekker vaag klinken maar wel heel nuttig zijn. Zo kun je een union zijn aanval laten uitstellen totdat zich er een flank mogelijkheid aanbiedt. Hetzelfde geldt ook voor healing, de union valt dan geen tegenstanders aan maar geneest de union die schade heeft opgelopen. Het commando "... preserve battle readiness" is handig als je extra veel AP wilt tanken.

    Zeker als de gevechten nog niet te lastig zijn zou ik je willen adviseren vooral veel te experimenteren met de commando's. Aanvallen kan later altijd nog. ;)

    En, zorg voor long range magic!

    EDIT: spelling en aanvullingen!
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  17. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat bepaalde stats aan bepaalde strategiën zijn gekoppeld. Ik ben wel redelijk bekend met RPGs (moeilijk veel Final Fantasy en WoW enzo gespeeld dus dat soort dingen zijn wel redelijk logisch :9). Maare, ja ik kom net uit Dillmoor (cutscene erna krijg je zeg maar de mogelijkheid om je Unions zelf in te delen) en ik heb nog geen party want ik ben nog in Athlum maar ik zie dus dat je een beetje Final Fantasy style characters achter en voor kan zetten (voor = physical, achter = magic neem ik aan).

    Dit betekent dus ook dat het slimmer is om een beetje de magic-orientated characters in een union te zetten en de physical-orientated characters in een union, toch? Maar als je maar één union hebt, met bijv grotendeels physical characters maar één healing/ressurection magic char, hoe zorg je dan dat die zeg maar healed en de ander attacken? Dat moet op aparte turns dan, of niet? Dat vind ik dus een beetje het lastige aan die unions, dat heb ik nog niet helemaal door. Want ik merkte net al, bij de bossfight in Dillmoor (wow wat was die simpel, niet wat ik ben gewend van andere JRPGs van SquareEnix waar bossfights wel pittig kunnen zijn :9) dat die ene kleine pad beduidend veel meer damage deed met magic attacks dan met physical attacks maarja, driekwart van de union was physical-georienteerd en hij zat dus ook te melee'en met z'n mooie wand, en deed nauwelijks noemenswaardige damage.

    En hoe zit het nou precies met deadlocks, flanks, etc? Ik snap ook niet precies hoe dat zit. Deadlock is gewoon head-to-head melee zeg maar, flank is een soort backstrike wat je meer mogelijkheid geeft voor crits / hogere damage ofzo? En als je deadlock verlaat, wat gebeurd er dan precies? Wat voor effect heeft dat?
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Jezus, wat een vragen. TotalSOLO, help me es effe. ;)

    Leuk dat je zo enthousiast bent TweaK. Het antwoord op sommige van je vragen:

    Wat jij zegt over die unions klopt wel. Straks krijg je vanzelf de mogelijkheid meerdere unions te commanderen in een gevecht. Maar het is aan jou de keus: gespecialiseerde unions (alleen magic, alleen combat arts), of juist de skills evenredig verdelen. Ik heb voor het laatste gekozen; zo kan elke union in elke situatie zich redden. Maar op dit moment (met jouw kleine groep) heb jij nog weinig keus ben ik bang.

    Deadlock: dat wil gewoon zeggen dat de unions met elkaar in gevecht zijn. Unions kunnen deadlock breken (kies voor een andere tegenstander), maar dat zorgt er wel voor dat de brekende union een raidlock kan oplopen. Zeg maar een soort backstab; de union verlegt zijn aandacht van zijn huidige (eigenlijk vorige) tegenstander naar een nieuwe en wordt daarmee erg kwetsbaar voor de union die hij achterlaat. Makes sense? Loop je een raidlock op (en dat kan ook op andere manieren gebeuren), dan komen de klappen extra hard aan. Gelukkig geldt dat ook voor de tegenstanders (let op de commando's).

    Je kunt maar met één vijandige union een deadlock aangaan. Ben je in deadlock met een vijandige union en je laat nog een andere union bijspringen, dan wordt dat een flank attack genoemd. De flankerende union doet dan extra schade (niet veel meer, maar alles helpt). Je kunt maximaal drie unions laten flankeren. Flankeer je daarna nog een keer, dan wordt die aanval een rear attack genoemd, waarbij de schade nog hoger ligt. Het is bijna onmogelijk, maar lukt het om daarna met nog een extra union te flankeren, dan levert dat een massive stike op, met bijpassende heftige schade. Waarschijnlijk ligt die vijandige union tegen die tijd al lang onder de zoden.

    Maar deze regels gelden dus ook voor jouw unions. Neem je het tegen een overmacht op, houdt dan zoveel mogelijk vijandige unions bezig, want flankeren kost je niet alleen extra veel schade: met elke flankerende actie verlies (of win) je ook veel moraal. Je ziet je moraal balkje dus erg snel zakken als je unions van alle kanten worden omringd.

    Moraal: hoe meer blauw, hoe gunstiger het moraal is voor jouw zijde. Hoog moraal geeft meer damage aan jouw kant en de klappen van de tegenstanders komen niet zo hard aan. Ook krijg je meer critical triggers en die zijn ontzettend handig om te hebben. Laat die critical triggers handmatig aan staan, want ze leveren echt veel op, ook als je verdedigt.

    Bring it on, Tweak! :D
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  19. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kan er niks aan doen. Je hoeft niet te antwoorden ;) Maar ik stel het op prijs. Dank je :) En ik ben gewoon een RPG fanaat (jij ook volgens mij, je was ook superactief in het Eternal Sonata topic, toch?), maar dit hele systeem is écht nieuw voor mij.

    En ja, ik snap het inderdaad. Er werd al in de soort van "tutorial" (begin van de game) effe snel vermeld wat deadlock en raidlock was maar dat is alweer een tijdje geleden, bovendien vond ik het toen ook al vaag uitgelegd. :9 En moraal snapte ik al, haha, maar bedankt. :D

    Goed, volgende vraag, aangezien je het zo graag wilt ;) Hoe weet ik als ik een weapon koop of hij zeg maar 2-handed is of 1-handed voor dual wield (WoW...), of bestaat dat niet? Ik zie bij sommige weapons wel "Can only be equipped in main hand" maar ik weet dus niet welke weapons ik wel kan kopen (alas als het alleen MH is maar ik wil wel graag blijven dual-wielden, is gewoon supervet) zonder dat ze zeg maar m'n OH slot ook gebruiken. Heeft dat met size te maken? Vanaf welke size is het dan een 2-hander?

    Edit: Wow, smileys...
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.488
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Goede vraag, deze laat ik lekker aan TotalSOLO over! :9

    (Ik heb een goed excuus, want ik ga nu weer TLR spelen.)
     

Deel Deze Pagina