Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, Resident Evil 5 is mooier dan Gears. Qua omgeving gelijkwaardig, maar de explosies etc. En daarnaast is de animatie in RE5 beter dan in Gears. Het is dat ik voor het eerst in een game een lekkere ass heb gezien XD.

2. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan heb je Faiths edge nog niet gezien.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ha, sprak vorige week mijn broertje aan over Gears of War 1&2. Hij zei toch dat ie ze wel minder vond dan die gedacht had. Ik kan er eigenlijk niet zo op komen, vind de shooterreeks echt geweldig een deel II brengt daar met Horde geen verandering in. Zijn er nog meer mensen die de GOW serie niet zo geweldig vinden en zoja waarom? ;):)

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Integendeel, het wordt alleen maar beter:D

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met deel 1 had ik niks, maar sinds deel 2 vind ik de game wel tof. Speel 2 dan ook nog regelmatig. Nu hopen dat TU3 niet teleurstelt.

7. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was echt geweldig helemaal kapot gespeeld. Toen kwam deel 2 hoge verwachtingen. De Sp was zeker tof maar door de niet speelbare multiplayer heb ik gears al maanden niet meer aangeraakt terwijl ik deel 1 twee jaar na datum nog regelmatige speelde. Ik hoop dat ze bij gears 3 eens goed luisteren naar de community en gewoon een goede multiplayer neerzetten die speelbaar is.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me zwaar aan die granaten die overal geplakt kunnen worden, dat heeft voor mij Gears of War 2 helemaal verpest. Verder is hij wel leuk, maar er is geen match zonder sticky dingen te vinden, dus speel ik het niet meer.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Granaten kunnen vervelend zijn. Maar omdat anderen het doen, ga je het zelf ook snel doen. Net als chainsawen. Probeer ik zo veel mogelijk te vermeiden, maar af en toe kom je in een chainsaw potje en dan ga ik zelf ook maar wat zagen. Al is het dan gelijk zagen en gezaagd worden. Op die chainsaw mag ook best een flinke limiet komen, dat je niet het hele level door kunt rennen met je zaag aan en dat je niet onbeperkt kunt lopen zagen.
    Shotgun mag van mij ook iets minder sterk. Als je de trick beheerst en een melee hit + blindfire doet, is ie meteen dood. Anders kun je wel 10x op iemand schieten en is ie soms nog niet down. Balans lijkt af en toe beetje zoek daarin.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het vertraagd de gameplay en je kan nooit meer ongezien in de rug van een sniper komen, vooral dat trage vind ik niets.

11. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    granaten plakken én die kutsmokes die nu stunnen. Zo onwijs irritant.. de eerste 30 seconden van een game kun je nergens heen omdat iedereen zn smokes op je dumpt...10 seconden later heeft de eerste n00b zn granaten gepakt en begint ze overal te plakken.

Ik was dit al vergeten, maar dit was ook een van de redenen dat ik GoW2 echt minder vond. Ik heb deel 1 echt kapot gespeeld, speelde vlak voor de release van deel 2 nog deel 1. echt geweldig spel.

toen kwam deel 2:mad:

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142

dan stop je er toch mee. ik heb de game ook al verkocht hoor.
    Ik heb 1 gewoon gehouden en die speel ik af en toe nog wel is:thumbs:

2 komt er gewoon niet bij in de buurt....

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, terug naar de tijd, waar smoke-grenades nog smoke-grenades waren. :+

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hehe. Maarja, met sommige levels is het soms overduidelijk waar de granaten geplakt kunnen/gaan worden. Niet elk level is voor alle modi geschikt. Zo vind ik Blood Drive niks voor iets als Annex. Als de ring 2x aan hun kant komt ben je vrijwel kansloos. Voor Guardian is die dan wel weer ok. Vind 1 level echt minder. Dan spawn je boven en moet je eerst die trappen af om dan binnen in een grote hal te komen. Geen idee wat het is, soort fabriek ofzo. Rechts heb je aan beide kanten dan zo een metalen trap naar middenboven, waar zo een machine gun ligt. Erg saai level, aangezien je vaak enorm veel tijd kwijt bent om naar de actie te lopen/rennen. Soms zit de ring van Annex op een punt waar je safe zit als je in de ring zit met je team, maar waar andere team weinig kans meer tegen maakt.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  15. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Omgaan met de granaten is gewoon een kwestie van tijd. Je leert er mee omgaan.

Daarnaast had deel 1 ook vervelende dingen. 1 van de meest verschrikkelijke dingen in deel 1 is met een perfect reload sniper iemand downen. Dat is toch verschrikkelijk? Dat is nog erger dan gepakt worden door een smoke.

Daarnaast ben ik wel blij dat je binnen 2 seconden weer opsta na de update.

16. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja, ik ben er ook mee gestopt en zal vermoedelijk ook na de derde update niet veel gaan spelen. Helaas.

Ik heb nooit begrepen wat mensen nou zo onwijs lastig vonden aan de active reload van een sniper.

In het begin hoorde je daar niemand over..en ineens na 1,5-2 jaar was het de consensus dat het 'not done' was om iemand te pakken met een active sniper. Zo vreemd. Ik vond het hele idee van active reload juist zo leuk, magoed.

Imho is dat dus lang niet zo irritant als die grenades en smokes. Ieder zijn ding uiteraard.

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, zaterdag ook wat Halo 3 online gespeeld, en daar worden er ook aardig wat granaten gegooid. :D

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Het vraagt niets meer van skill. 1 schot in je been en je bent down. Sniper moet veel meer van skill vragen. Gewoon headshot, klaar.

Grenades & Smokes kan je makkelijk ontwijken, je moet gewoon goed opletten. Ik vind het wel een leuke toevoeging. Ik vind een smoke ideaal om iemand die aan het campen is, te grazen te nemen.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, tenzij je minimale lag heb, dan is een grenade af en toe niet te ontwijken. Dan duik / rol je ver weg, terwijl je al wat afstand hebt en nog ben je dood. Loopt iemand langs jouw granaat en gebeurd er niets met hem (beide frags).

Shotgun duels verlies ik nog vaak. Wordt zelf vaak met 1 kogel gedood (zelfs zonder melee hit), terwijl ik soms 10x op iemands kop of body kan schieten, zonder dat het hem wat doet.

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer voor je gevoel laag te amen. Meestal ( ik iig) schiet je dan precies op z'n borstkast, dus een goede hit. En je moet pop-shotten:) LT & RT tegelijk indrukken:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina