CoD4: One Shot, One Kill op Veteran niveau

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 16 mrt 2009.

1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hallo,

Ik heb net CoD4 en probeer het uit te spelen op veteran niveau, maar zit vast bij missie 11: One Shot, One Kill. Ik moet nu zien te ontsnappen en moet wachten tot onze helikopter komt, maar nu komen er ook helikopters van de tegenstanders en het duurt te lang voordat de onze komt. Hoe moet ik dit aanpakken. Ik heb bij mijn checkpoint nog 6 maal C4, m'n sniper, 4 flash granaten, 4 frag granaten en een AK-47.

Ik hoor het graag, groet WOUW5

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Succes:cool:

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Tjeck vids op youtube, daar zijn zeker wel uitgebreide video guides die verschillende tactieken uitleggen.:b:

Edit: gast hierboven laat zien wat ik bedoel :)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ok bedankt. ik ga kijken of het lukt op deze manier!

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet lukken:)

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    K heb het gezien one shot one kill was my ook nog niet gelukt.Maar die gast gebruikt bij part 2 wel degelijk een bug . Namelijk toen hij cpt. Mac millan oppakte werd hij de tog echt doodgeschoten en staat er aangegeven dat het een bug is.Of vergis ik me nou juist?:+

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    YAY! het werkte. het is inderdaad een bug. om het uit te testen ben ik even een rndje gelopen met captain MacMillan om het te testen en ben wel duizend (misschien overdreven) keer geraakt, maar ging niet dood.
    Nu bedacht ik me dat je misschien ook gewoon zodra de helicopter is opgeroepen miss captain MacMillan kon oppakken en gewoon een beetje wachten zonder dat je sterft. Ga ik nog een keer uitproberen.
    Eerst even Heat gedaan krijgen. Zit daar ook vast als ik op de heli moet wachten. Maar net op youtube gekeken hoe het moet. Ik zal het zo wel even proberen weer.

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heb gehaald door bij de bots auto's baan erachter te gaan liggen en dan onder die botsbaan door te schieten in de benen. en als ze omlopen voor je is het ook een makkie.

9. Liquid Cobra

Liquid Cobra Call it Luck

Leuk Bevonden:
    0
    ik ging in het hokje liggen, waar je kaartjes kan kopen voor het reuzerat daar. Paar granaten naar buiten gooien. Was me in 1 x gelukt.

10. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan best knap want dat heb ik zovaak geprobeerd en vanzelf werd ik tog door een granaat gekilldO-)

Deel Deze Pagina