een tank in de nieuwe Zombie map? Dat lijkt me een beetje raar, wat kunnen zombies nou beginnen tegen een tank?
gwoon decoratie denk ik, maar wat boeit mij die zombies?? nieuwe maps worden echt gaaf, is veel boeiender
Op gamersnet zag ik een trailer staan van Map Pack 1 en op het einde stond ook Download March 19th. http://www.gamersnet.nl/movies/call_of_duty_5/zombies_pack_trailer/
Nu we 't toch hier allemaal over hebben: Laatst bij de update hebben ze alle voertuigen in de Hardcore playlists weggehaald. Dat is ook erg nice, want ik speel sowieso alleen nog maar Hardcore, en met name met S&D is het irritant om tanks achter je aan te hebben. Nu alleen nog het vele aantal glitches uit de maps, en wij, World at War spelers, zijn helemaal tevreden.
Bij Hardcore waren er al nooit tanks volgensmij, en bij Search en Destroy weet ik zeker dat ze er nooit geweest zijn.
Hoe weet je dat? Alle andere mappen waren crap vergeleken met CoD4. Enige voordele was dat ze groter waren...
Wat een lastige game op veteran zeg. Ben nu bij de bestorming van Pelililu (oid). Ga de hele tijd dood door de stortvloed aan granaten die ik op me gegooid krijg. Wat ik wel jammer vind is dat je "teammates" zo fu*king dom zijn. Soms staan ze gewoon naast de enemies en schieten ze nog niet. Dat had wel iets beter gekund.
Het is en blijft een mening. Ik vind de mappen in COD5 bijvoorbeeld wel goed in elkaar zit met enkele uitzonderingen daargelaten.