Apple iPhone.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daantjuhh14, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die van 380e is een echte,er zijn er veel valse zag ik op een 2dehands site,die kosten meestal rond de 150e,te goedkoop natuurlijk dan weet je dat er iets niet klopt.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je gelijk in. Maar voorkomen is beter als genezen dus zou ik als ik jou was even de iPhone uit het doosje halen en checken of hij nog nieuw in het folie (plastic) zit en of hij echt is en er geen krasjes etc. opzitten, 380 euro blijft natuurlijk een fors geldbedrag.:)

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag naar de gsm winkel geweest en daar kan je de 3g 8gb kopen voor 525e,ik denk dat ik het nieuw ga kopen in de winkel dan ben je toch altijd zeker want het gaat toch over veel geld zoals je zegt en het is ook de bedoeling dat de i-phone lang bij mij blijft.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz.. binnenkort eindelijk tethering support. Of iig waarschijnlijk met iPhone OS 3.0. Tering jantje wat is dat een bullshit dat Apple/de iPhone dat niet standaard ondersteund. Mja.. Iedereen zal wel weer een gat in de lucht springen dat het All Mighty Apple een nieuwe 'technologie' op de markt zet. Voor mij iig EINDELIJK 3G internetten in de trein met mn iPhone i.p.v. mn (inmiddels verlopen) T-Mobile PIT GPRS abonnementje..

17 maart is persconferentie, dus nog ff wachten over de specs van 3.0. Wss iig MMS, Modem functie en eh.. nja check tuaw.com fozo :+

@Bovenste poster: hmm.. waarom koop je dan niet gewoon een telefoon met abonnement. Dat kost je waarschijnlijk net zoveel. Misschien ietsjepietsjes meer, maar je hebt wel een dik abonnement dr bij. Hoe relaxed is dat. En natuurlijk begrijp ik dat je je huidige abo wil behouden. Maar why not.. (ik bedoel natuurlijk; pleur je huidige sim in de telefoon, unlock em, use em, en hou die andere sim bij je voor whatever wat:p)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Met mijn Mac kan ik wel dat zenden/versturen naar bijna elke gsm met Bluetooth maar waarom nu niet naar de iPhone.
    Ook foto's versturen/zenden tussen 2 gsm's moet gewoon mogelijk zijn.
    E-Mail is wel een mooie oplossing , maar veel gsm's hebben geen POP ondersteuning.

Wacht met spanning af wat er 17 Maart gaat gebeuren.

6. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je een gejailbreaked heb en je stuurt hem op, is resetten via itunes dan genoeg dat ze er niks van zien?

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Oh wat een heerlijk dingetje die Ipod Touch (2gen). Hele besturing van dit ding werkt echt super. Zelfs het typen gaat moeiteloos met je vingers, echt heel chil. Zal nog wel een heel gedoe worden om m'n muziekcollectie er netjes op te krijgen, maar moet wel lukken. Is er ook een optie om lyrics bij je nummers te krijgen?

8. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die is er. Rechter muisknop, dan informatie tonen en dan kan je ergens de lyrics invullen. Er is ook een programma dat automatisch de lyrics bij je nummers zoekt die in je iTunes bibliotheek staan.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tnx, zie nu pas dat ik het eigenlijk in het verkeerde topic heb geplaatst :+

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Geen probleem , de Touch en iPhone zijn bijna het zelfde.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog aan het twijfelen de i-pod touch kopen of de i-phone.Mijne gsm is nog goed maar ik zoek een nieuwe i-pod en ik dacht dan koop ik de i-phone dan heb ik alles in 1.Maar ik twijfel toch nog

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan een nieuwe telefoon haalt, ga dan meteen voor het beste van het beste. Iphone dus :cool:

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop de iphone. ik had eerst ook een 16 gb touch gekocht maar later toch spijt en iphone gehaald.
    als je nu twijvelt koop gelijk een iphone want die kan je nog als ipod gebruiken en de ipod kan niet bellen\o/

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap de gedachte dr ook niet achter. Ja sure, telco's zijn dr niet blij mee. Maar dat is niet iets waar de telefoonmaker rekening mee mag houden. Met een auto kan je immers ook 180 rijden, waar je maar 120 op de Nederlandse snelwegen mag rijden. Beetje jammer, maar morgen mss verleden tijd.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De iPhone heeft mono-Bluetooth. Misschien dat het in Software Update 3.0 veranderd wordt. Niet dat ik het mis though..

16. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Hoewel GPS en overal Internet toch wel een erg groot pluspunt aan de iPhone is.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het jammer dat ik geen data kan versturen/ontvangen via Bluetooth.
    Bellen gaat redelijk goed met de iPhone en TomTom , maar ik kan geen data versturen/ontvangen van de TomTom server.

3G is de bom !!
    Moest vanmiddag 45 minuten wachten op een klant , werkgever dat weer een verkeerde tijd afgesproken.
    Heb me dit tijd vermaakt met surfen op het internet en heb een paar Apps gedownload uit de Apple Store.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Copy/Paste al zo goed als zeker volgens Kevin Rose! :cool:

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Toevallig, kijk altijd Diggnation op mn iPhone. Wel grappige show altijd, zal morgen es even kijken als ie al tussen de video podcasts staat op iTunes :thumbs:

20. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niemand ?O-)
    kan nu ook ja:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina