Begin de multiplayer steeds leuker te vinden. Gister bij een maat van me werd ik steeds neergeschoten om de 10 seconden, maar had ook een kut vliegtuig toen. Vanmorgen even lekker bezig geweest, ging lekker, vaak de team ace. In de eerste match was ik meteen al missile dodger, in 1 match 126 missiles ontweken En een team ace en match leader hater Denk dat ik nog heel veel matches ga spelen
Je moet in die missie met het kanaal die vloot sowieso op het einde toch al vernietigen. Ik heb hem net op Elite uitgespeeld. Zeker wel een mooi spel maar ik moet het nu dus nog een keer doen om een bepaalde geglitchde achievement te halen van missie 12. Nog niet echt veel multiplayer gedaan eerlijk gezegd.
Multiplayer is eerst echt even wennen. Je dodged missiles veel moeilijker, maar wel veel meer reward als je dan toch ze ontwijkt en achter die gast aangaat Vanmorgen echt vette lange dog fights gehad met een paar gasten, zeker een aanrader.
Ik heb nog geen mp gespeeld, wel vanmorgen in co-op missie maar daar was volgens mij iets goed fout ! Je krijgt toch die gele pijltjes die de richting en afstand van je enemy aangeven, nou die veranderden om de 1/2 seconden ! Heb net die missie gedaan dat je die US Bombers moet begeleiden.. Best wel lastig met die SAM dingen.
Door op Y te drukken verander je van doelwit. Daarnaast heb je een pijl die aangeeft welk doelwit je geselecteerd hebt, en de vierkanten geven aan welke je ziet.
Ja weet ik, maar ze veranderden echt steeds.. Ik volg de pijl 2 seconden weer een ander, klik ik op Y voor een andere, weer een ander.. Daarna ben ik maar weggegaan anders kon ik niks !
Óf ik snap je niet, óf je spel/controller doet raar. Het KAN natuurlijk zijn dat jij gewoon sloom bent en dat je twee Wingmen de vijanden één voor één neerhalen. Jouw probleem is dat als je een vijand geselecteerd hebt met Y, de pijl die dit aangeeft uit zichzelf wijzigt?
Ja de pijl wijzigde om de 2 seconden. Maar het lag aan die co-op game want net deed ik een co-op game en toen was alles gewoon normaal !
Ben inmiddels aan het begin van level 17 op normal, nog geen MP of Co-op gedaan. Maar kdaar komt zeker verandering in als ie vanavond uitgespeeld is Voeg me maar toe voor MP of Co-op (Vooral Co-op lijkt met leuk met jullie) Zal ook een paar van jullie toevoegen Erg vette game, heb hier toch meer plezier aan dan Ace Combat, was erg irritant die lange stukken vliegen op zoek naar de actie en weer terug om je wapens te herladen. Dat levelen duurt nog best lang.....nu heb ik goede planes, maar nog geen keuze in de wapenpakketen. Voor sommige MOET je level 40 zijn (EF2000/Rafaele):0 See ya online !!!
Vanmorgen nog even een deathmatch gespeeld, dacht probeer es te stallen en dan onder die 30 meter weer eruit te komen. Meteen de eerste keer gelukt, vliegtuig raakte net niet het water, zag er wel vet uit En ook alweer in level 15 op Elite, speel alleen, dus sommige missies zijn dan wel verrot. Net gehad dat ik de vloot in Tokyo moest beschermen, kon alles weer zelf opknappen.. die ai vliegtuigen schieten 1 heli neer en ik de overige 39 En geen raketten over.
Moet je headset gebruiken en je Wingmen missiles laten afvuren werkt perfect. Heb een keer 0 kills gemaakt en toch lvl gehaald
Ok, zal es even proberen. Maar maakt niet uit, net de game op Elite uitgespeeld alleen Vanavond nog even multiplayer spelen. Maar die Rank 40 wordt wel heel veel werk. Zit nu op level 24 met iets van 140.000 xp, voor rank 40 moet je meer dan een miljoen xp hebben Heb de game nu al 2x uitgespeeld op normal en Elite.
Hoe doe je dat? Staat de commando in de handleiding? Die heb ik natuurlijk weer niet gelezen Laterrrrrrr
Haha lees het ook net, maar je doet het dus zo: '' Je kunt gesproken commando's gebruiken door Rb en LB tegelijkertijd in te drukken Engelstalige commando's: Radar - '' Radar '' Wissel van wapen - '' Weapon '' or '' Change Weapon '' Wissel van doelwit - '' Target '' or '' Switch Target '' Lichtkogel afvuren - '' Decoy '' ERS activeren - '' E.R.S '' 1 Raket afvuren - '' Shoot '' Bevel: Aanvallen - '' Engage '' Bevel: Verdedigen - '' Cover '' Twee raketten afvuren - '' Double '' Assistence aan/uit - '' Assistance ''
Iemand misschien wat goede tips voor me? Ik ben nu bezig met de missie waarin je met de F117 vliegt. Je moet dan 3 radarstations uitschakelen. De routes worden naar je plane gedownload. De eerste weet ik nog wel uit te schakelen, maar daarna word ik door tig raketten uit de lucht geknald. Ik las op internet dat het even duurt eer de route naar het 2e station naar je plane wordt gedownload... Frustrerend.. Telkens schakel ik het eerste station uit, maar lukt het mij niet om verder te komen... Soms vlieg ik een paar seconden langer, maar wordt ik alsnog uit de lucht geknald. Hopelijk dat één van jullie, of wellicht meerdere van jullie, hulp kunnen bieden.
Klopt, zoals je zegt moet je de eerste uitschakelen en dan zie je op je scherm een download scherm, dan moet hij de nieuwe route voor de tweede target binnen halen, dus in die tijd moet je even wachten en niet de andere gebieden ingaan tot hij klaar is. Simpele missie verder, gewoon in de ERS flightpath blijven en dan wordt je niet geraakt.
Je moet die gele baan volgen dan schiet je het doelwit. En dan is die baan er nog steeds en die begeleid je weer naar het veilige deel buiten die radars. Dan weer even wachten tot het is geupload, en dan weer naar de waypoint vliegen. En dan komen die gele banen weer en dan precies hetzelfde doen.