In de vulkaan tegen Wesker ben ik nu al zo'n 6 keer gekilled(de helft ervan door die vieze sl*t) Ik pomp hem vol lood op zijn borstkas waarna ik er achter kwam met gewoonweg veel te weinig ammo er aan te zijn begonnen. Een paar chapter opnieuw gespeelt om ammo en geld te halen, waarna ik mijn wapens upgrade, bijna allemaal tot max(de begin wapens en een paar die ik tussentijds heb gevonden) en nog lukt het mij niet. Telkens wanneer er een kleine cinematic komt waarbij hij zijn weakness in zijn borstkas toont sta ik alweer bij dat stukje waar je naar beneden kan springen, dus lastig om te mikken, of zelfs weer bij hem in de buurt te komen. Ik heb letterlijk 100 handgun/400 machinegun/36 sniper/30 shotgun kogels, 5 granaten en een proximity mine naar hem gegooid, en ik zag pas zijn weakness 1 keer te zien wanneer ik te ver weg stond plus wanneer bijna al mijn ammo op was.
Het ligt in ieder geval niet aan mijn aim...
Ik heb op youtube mensen rocketlaunchers zien gebruiken plus wapens waar ik nog geen beschikking tot heb, wat is in godsnaam de beste tactiek om die tough bastard te verslaan
Raar genoeg had ik met de rest van de game redelijk weinig weerstand ondervonden.