[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Iemand ook Seirei no Moribito gezien? Een anime van erg hoge kwaliteit in vergelijking met wat de er de afgelopen jaren is uitgekomen, hetzelfde geld voor Dennou Coil.

Een tijdje terug Jyu Oh Sei afgekeken, 13 episodes, redelijk kort dus. Heerlijke anime om te zien, werd de laatste paar episodes wel herinnerd aan de setting van Lost Planet, sneeuw, 2 verschillende partijen, buitenaardse planeet enzo. Alle drie zeker de moeite waard.

Die nieuwe fist of the north star is inderdaad een film, hopelijk stukken beter dan de tv serie met Raoh, want die was ronduit bagger.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Is een nieuwe film. Heb vroeger alle series gevolgd er van dus ben benieuwd. Geen verhaal, maar het gaat om het knokken. hmm...ik mis samoerai series :mad:

Nu wat eps van Casshern, Shitsuiji en Kurozaku aan het binnen halen. Idem voor de Fist of the North Star film.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gister Rurouni Kenshin: Trust & Betrayel OVA gekeken, wat een heerlijke OVA! Eén van van de beste die er is in mijn ogen. Alleen twee weken geleden heb ik Seiso Hen gekeken. Wat is die OVA slecht als je het vergelijkt met T&B en de TV-serie. Hoe die eindigt doet ook alles teniet aan hoe het verhaal van de TV-serie gaat. De manga die eindigt ook heel anders, ik doe net of ik Seiso Hen niet heb gezien, dan is alles een stuk beter. :{

Gister ook Princess Mononoke gezien, wat is dat een prachtige anime zeg. Alleen in mijn ogen hadden ze daar ook wel een TV-serie van mogen maken.
    Volgende week ook het einde van Gundam 00. Ik vond hem vermakelijk maar ik vond hem niet zo goed als Gundam Seed en Gundam Seed Destiny. Maar ik kan me ook goed indenken dat andere juist de AC leuker vind.

4. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    beide gezien en zijn me zeer goed bevallen.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mwuah 00 heeft meer Drama.
    En de Gundams vind ik er mooier uitzien.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Is Trust & Betrayal stand alone te kijken? De gewone serie heb ik reeds gezien.

Ben zelf Fate/Stay Night aan het kijken, erg leuk! :)

7. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat 00 zeker niet meer drama heeft, tenminste, misschien proberen ze er wel meer drama in te stoppen maar het raakt me totaal niet zo als bij Seed. Maar dat is per mens verschillend.

@ kefv: Trust & Betrayal is zeker stand alone te kijken, als je de serie leuk vond is Trust & Betrayal zeker een aanrader!!
    (Sla Seiso-Hen over!! :) )

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx, will do!

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Gister en vandaag Macross Frontier gekeken, wat een GEWELDIGE anime. In mijn ogen veel beter dan de Gundam series, en dat zegt wat want Gundam Seed is zelfs mijn lievelingsserie ooit. Nou ja, nu dus niet meer. Anyway, iedereen ga Macross Frontier kijken!
    NU!

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I'll check it out. Ik weet niet of dit al eerder gezegd is maar voor degene die m nog niet gezien hebben: ga onmiddellijk Hajime no ippo kijken. Beste sport anime die er is, en ze zijn met het 2e seizoen begonnen. Dus voorlopig genoeg te kijken.

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De Macross-serie is een soort van de tegenhanger van de Gundam-serie?

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, de Macross serie is ook al 25 jaar bezig! Ik heb nog niet de andere van de Macross series gezien maar de laatste "Frontier" heeft echt zulke mooie graphics en het verhaal is ook zo verschrikkelijk mooi en dan ook nog de muziek. :9

Echt een superaanrader!

13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    welke anime zal ik gaan kijken/raden jullie me aan? bleach is zo lang wachten en de kwaliteit van naruto gaat imo. steeds verder omlaag.. weet ook iemand of er een sequel op FMA komt?

14. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  15. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    FMA is geen sequel, maar een alternatieve versie. Eigenlijk was de vorige FMA de alternatieve versie en zal de FMA de echten worden. Deze FMA zal namelijk de manga volgen terwijl de vorige op een bepaald punt op een eigen verhaal is verder gegaan.

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens 3 post boven je, Jyu Oh Sei word aangeraden, Macross Frontier is een must-see..

18. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft clannad afterstory gezien? :D

wahh zo veel nieuwe series om te kijken

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Macross Frontier <3

Nu 15 eps gekeken en moet ook zeggen dat ik het een geweldige serie vind :D