Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    idd, stopping power en juggernaut alle 2 weg halen en je hebt al een veel gaver spel omdat het dan meer tactisch wordt om in te stellen
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oftewel Hardcore mode. ;)
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is onmogelijk om het geheel te balanseren. De voorkeur van mensen zal altijd ergens naar uit gaan, en voor je het weet heeft weer iedereen hetzelfde. Vooral de professionelere spelers zullen uiteindelijk allemaal hetzelfde gebruiken.

    Die hardcore mode vind ik weer een beetje te. De gewone mode met stopping power is geen hardcore mode. ;)
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Stopping Power + Deep Impact ( ofzoiets ) + Hardcore Mode = WIN. 2 schoten is een dode ... te grappig en TE simpel.

    Dat ze maar nieuwe perks gaan verzinnen.
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Nooit Hardcore mode gespeeld, toch maar eens proberen als ik het spel weer in m'n bezit heb.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Deel 4 genoeg gespeeld maar deeltje 5 boeit mij gewoon wat meer. Vind het hectischer op de één of andere manier.

    Kan niet wachten totdat we hier wat meer informatie van gaan krijgen :)
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Ik begrijp wat je bedoelt. Bij 2 en 3 werd er ook meer als een gek rondgerend inderdaad. Maar dat kwam bij 3 ook omdat je anders kapot werd geknald door een tank8)
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 5 is heel chaotisch, daarom vind ik deel 4 leuker, heb liever alles onder controle. :+
     
  9. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden meer perks moeten doen die tactical zijn.. Ik gebruik zelf alleen stopping power, soms iets anders. Met stopping power maak je zo veel meer kills.. De andere perks zijn zowat nutteloos.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Alleen jij gebruikt Stopping power in Hardcore mode :'-(

    Wtf. Andere perks nutteloos ? Ga met MP5/P90 silenced + Bandolier + UAV Jammer + Extreme conditioning. Lijkt mij tactical genoeg of niet.

    Ik bedoel, wat voor ''tactical Perks'' moeten ze er in doen ?
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  11. Remco

    Remco Guest

    Dat is zo leuk, vooral als je dat met zn allen doet_O_
     
  12. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel daarmee dat ik stopping power gebruik zodat ik wat aan me wapen heb. Als ze dat nou is standaard maken dan kan je iets meer met die andere perks \o/ (vind ik dan he;))
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geniaal spel blijft COD 4 toch. Echt lekker snel.
    Was net ingesloten door 2 man eentje kreeg ik neer maar ik moet herladen. Dus ik drukte snel op y en en 2 gerichte schoten op het koppie van die andere. Heerlijk.
     
  14. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je helemaal gelijk in! :pHet geeft altijd een kick om toch nog uit de moeilijk situaties te komen :9
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Om 1 of andere rede ben ik ook beter in CoD 4 als in WaW 8). Bij WaW heb ik altijd net een k/d van 1 tot 1,5. Bij 4 vaak een k/d 3 tot 4.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    same, in 4 sta ik volgens mij na zo'n 35.000 kills op 2.55 en in 5 na een kill of 7000 op 2.13 en ik zie mezelf niet hoger komen tenzij ik ga campen en dat is saai,..

    Ik denk dat het verschil zit in de map design, de maps van COD4 zijn cleaner maar gecompliceerder. Er zijn meer en gevarieerdere routes om te lopen terwijl de mappen van COD5 vol zitten met onduidelijke plekken waar mensen kunnen campen en te drukke textures en maar een paar routes om te lopen.
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    zo hoort het dus:) erger me genoeg aan noobs die gaan reloaden. ff switchen naar je silenced usp of m9 en na 2-3 kogeltjes zijn ze al dood.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het echt al een een tijd niet meer gespeeld. Maar het gaat best wel lekker vandaag. Niet op hetzelfde niveau als vroeger. Maar heb vandaag meestal rond de 15 kills en 5 deaths.

    Duco jij staat bij mij bovenaan de lijst van friends de Kills. 61000!
    Ook van de 100 man uit me Friendslist hebben 92 man COD 4 gespeeld. Zelfs Dulle. ;)

    Valt me wel op dat er alleen nog maar Hardcore gasten tussen zitten. Met hoge prestiges.
    Vind ik alleen maar fijn eigenlijk want die bewaren hun UAV tenminste. Voor als iemand hem nodig heeft.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  19. Scarface55

    Scarface55 Guest

    Ik heb veel goeds gehoort over COD 4, ik heb net pas mijn xbox360 en kocht meteen WaW. Mijn eerste COD spel en het was de verslavendste spel die ik ooit heb gespeeld, echt een top spel. Ik kan echt niet wachten op COD modern warfare 2
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dus CoD4 heb je niet ? Ik zou het dan maar snel kopen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina