kvind de maps in beide spellen wel goed, en in beide spellen zaten ook schijtmaps kan alleen echt niet wachten op DLC
De DLC komt waarschijnlijk voor ons in de nacht van Woensdag >> Donderdag Hij gaat 800 punten kosten. Op GameSpot en GameTrailers staan uitgebreide previews van de mappen : Nightfire, Knee Deep, Station en, natuurlijk, Zombie Verrückt! Veel plezier met kijken en zie jullie donderdag.
single player is gewoon triest.. soms loopt de tegenstander zo langs je medespelers heen en lopen ze op jou af, soms krijg je nades op je kop terwijl er niet eens tegenstander in de buurt is... echt slecht spel op veteran, beter laten ze de tegenstander beter schieten ipv die domme nades
Triest wil ik niet zeggen, maar het had idd beter gekund. Toch moet en zal ik de game uitspelen op veteran. Ook al ga ik gemiddeld 50x dood voordat ik een level haal.
Hier wat new Gameplay beelden van de nieuwe MP MAPS! http://www.gamespot.com/xbox360/action/callofduty5/videos.html
Ben na een paar maanden nog steeds bij die ene laatste level. Was ik eindelijk verder ga ik dood, en ja dan heb je geen zin meer
@ Ferron: Hmm..geen bemoedigende gedachte, gezien de moeite die ik nu al heb met sommige missies. Alhoewel ik moet zeggen dat het ook echt verschilt per missie. De één is ook gewoon makkelijker dan de ander.
Kun je al een kleine tip van de sluier geven? Ik weiger overigens om gebruik te maken van youtube om iig enig inzicht te krijgen in hoe ik een missie aan kan pakken.
de volhouder wint jongens. misschien moet je ook eens zoeken op google naar een walkthrough? Het gaf mij iig een goed gevoel om de veteran hero achievement binnen te halen
Het zal mij uberhaupt een goed gevoel geven als ik de game weet uit te spelen. Zonder twijfel, voor mij, de meest lastige game op de 360 tot nu toe. :
Ik ben nou bij missie 9 op veteran en tot op heden is het echt peace of cake in vergelijking met stukken uit Cod 2, 3 en 4. Deze game is wel redelijk eenvoudig 1000/1000 te halen of niet? Zitten (zo op het eerste oog) maar een klein aantal MP achievements in de game.
Waarom vind je het dan een piece of cake? Ik vind het anders verdomd lastig.... De MP achievements die erin zitten zijn trouwens alleen maar voor co-op, dus niet de 'echte' MP.
In vergelijking met Ik dacht dat het in cod2 was waar je op een gegeven moment 4 gebouwen moest cleanen. Ze zeggen we dat er 6 miljoen joden zijn omgekomen in wo2, maar ik heb daar op z'n minst 18 miljoen duitsers moeten omleggen Dat was ziek.
Ik heb em nu uitgespeeld. Alleen kan iemand me een youtubefilmpje showen waarin ze die Coperal met een handgun neerknallen. Graag via de pb._0/
6 gebouwen, en ik ben er nog steeds niet voorbij. Echt het moeilijkste stuk uit de hele CoD serie op Veteran. CoD4 heb ik 1000/1000, mile high club had ik in een uurtje...
Klopt ja, gaat helemaal nergens over. De aanvoer van duitsers is daar echt onbeperkt. Succes mocht je het nog is willen halen