1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hmmm vind hem zelf juist wel erg kort aanvoelen.
    En verken ook elk hoekje in de game.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja wat vind ik kort?
    Laat ik het zo zeggen,de enige RE game die ik gespeeld heb was deel 2 en dat is way back natuurlijk.Wat ik op google tegenkwam over deze game,waren nogal verschillend en meningen liepen uiteen.Af en toe heb ik het gevoel alsof games waaronder RPG's extra zo kort gemaakt worden,ook Mass effect was niet op het speel nivo van bijvoorbeeld de KOTOR games.Fable 2 is ook al zo kort en te ongeinspireerd inelkaar gezet,desondanks wel leuk maar niet om uren achter elkaar te spelen.

    Als deze RE game dus zo kort is,dan wacht ik toch liever even op de budgettenbak want daar ga ik geen volle prijs aan besteden.Persoonlijk vind ik het best jammer,want met zijn graphics ziet het spel er waanzinnig uit en dan zo'n korte single player.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  3. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel is zowieso erg verslavend :p (net als je denkt van na deze checkpoint stop ik ermee, maar dan wil je toch nog even stukje verder kijken), sinds ik thuis ben in 1 stuk zitten spelen. Wel nog rustig aan. Maar zou zo de hele avond door kunnen gaan:p
     
  4. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Kort is die zeker niet :) Verwacht dat je er de eerste run 11 uur mee bezig bent als je beetje normaal speelt. Tel daar de mercenaries bij op + de coop mode en hem op veteren uitspelen en op professional met een vriend via offline of online en je zit denk ik gauw op de 25+ uur singleplayer.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    GoW vond ik vrij makkelijk op insane, RE5 op prof. is niet te doen (voorlopig althans). Gelukkig kan je daar niet mee beginnen, moet je eerst veteran, maar ook dat is redelijk lastig. Ik heb hem lekker op normal gedaan, weet toch zeker dat er nog genoeg kansen komen om hem moeilijker te doen :)

    Heb hem net uitgespeeld trouwens, Chapter 6 wel co-op, en meeeen wat een game :D Mercenaries ftw!
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Wat houd mercenaries mode precies in? Ben pas bij chapter 5-3 ;).
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt verschillende levels die je kan unlocken. Een soort horde van GoW2, maar dan geen 'levels' , maar je hebt een bepaalde tijd waarin je zoveel mogelijk punten moet halen door middel van 'zombie's' neerknallen. In het level zelf vind je extra tijd dingen die je kunt pakken waardoor je tijd een halve minuut, of 1 minuut word verlengt. Zodra de tijd om is, ben je klaar, maar dat spreekt voor zich. Je unlockt ook nieuwe characters en outfits.;)
     
  8. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een vette game, op een gegeven moment bij de scene met de bikers. Was zo onder de indruk dat ik niet eens in de gaten had dat je ook nog iets moest doen:p. Leek wel of ik een film aan het kijken was:p
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Klinkt tof :cool:.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Is het ook. Ook dat kun je alleen doen, of via xboxlive!
     
  11. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die scene is echt vet! Ik had mijn controller neergelegd om rustig te gaan kijken. En toen was ik dood. :'-(
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel nu op 100% en heb er 30 uur over gedaan. Ik ben niet gaan rushen, heb het spel 4x uitgespeeld (op elk nivo dus) en heb nogmaals uren in de andere modes gezeten op S ranks te halen, bonus points en om gewoon andere gasten te helpen. Kort is ie dus niet maar je moet van de replayability houden.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, sorry maar er zijn meer overeenkomsten tussen GoW en RE dan tussen zingen en Gitaar. :+
    Beide zijn het een TPS. Ja, natuurlijk er is wat verschil, maar over het algemeen lijken ze op elkaar.

    Met welke game zou jij het dan vergelijken qua moeilijkheidsgraad?
    Hm, Normal of Veteran dus. :9 Misschien toch maar beter om op Normal te beginnen vanwege de besturing.
    We zijn het beide nog niet echt gewend.

    Al ben ik al druk aan het oefenen met Dead Space! :p

    Oeh, nog een stom vraagje: Als je dood bent, ben je gelijk af of kan je net als met GoW eerst nog gerevived worden? (ja weer die vergelijking met GoW)
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt goed dit game,ik ben nu 6u bezig en zit aan chapter 4
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Je hebt wel een soort "down"-systeem in RE. Er staat dan dying en je teammate moet je dan zsm overeind helpen, maar je hebt wel minimale health.

    Daarnaast wil ik nog even reageren op de mensen die deze game "kort" vinden. Zolang de replay-waarde hoog is, vind ik het geen korte game. Daarnaast is 8 - 12 uur voor een shooter echt niet kort. Ik zou het ook helemaal niet langer hebben gewild, omdat het dan misschien te langdradig wordt.

    Hetzelfde geldt voor Mirror's Edge, die kan je in 3 uurtjes uithebben. Maar maakt dat de game per definitie "kort"? Er is nog zoveel meer te doen & hetzelfde geldt voor RE.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Replay waarde vind ik zeer van belang,als dat echt het geval is dan is deze game ook voor mij gemaakt.Dat vind ik in dat opzicht wel belangrijker,dan de speel lengte.;)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wellicht SPOILER

    Jongens iemand tips voor me?
    Ben bij die grote boss op dat schip van Wesker bij Chapter 6-1
    Maar krijg hem niet dood.

    Richt telkens met die Laser-RPG op die oranje bulten en dan komt er op gegeven moment 1 grote oranje bult..
    Daar heb ik ook al 3x op geschoten maar hij gaat maar niet neer?
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan maar nog vaker schieten?
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga hem denk van het weekend eens spelen, wellicht in een van de komende avonden al, als ik geen GoW2 aan het doen ben.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja maar dan ga ik deaud..

    :+

    Maargoed blijkbaar dus de enige manier,ga het zo maar weer proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina