Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champagne Powder

Champagne Powder -Shredical-

Leuk Bevonden:
    0
    Deze gast heeft het dash cancellen wel door... Mijn god... Jugglin' madness!

http://www.youtube.com/watch?v=oZebJgmUjRM

Denk dat dit wel een leuke training is aleer al die hard trials waar die fadc's in voorkomen te completen.

2. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff, die hard trials.. Moet nog 42 completen.. :'-(

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja idd dat was ook mijn idee, maar hij raakt hem 2 op 3 keer en dan gaat ie ronddraaien en zo ontwijkt ie me hadouken.. Zo doorgaan tot ie dichtbij is, dan doe ik meestal een shoryuken of cannon strike van Cammy dan komt ie weer omhoog en meteen weer ronddraaien. Lig ik in de hoek, als ik erover heen spring doet ie het weer en kom ik weer in de hoek, als ik blok doet ie zo'n lame throw. Echt ik ben het zat om daar van te verliezen, hij kan niet eens es een ultra ofzo..

Tegen hem ging ik gewoon met iedereen, maar ik ga toch weer Bison oppakken en Sakura/Cammy/Ken..

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    waaom gelijk zoiets riskants als een shoryu? Als ik gief was zou ik gewoon beetje kloten, wachten op die shoryu van jou en je daarna helemaal afmaken. Zorg dat gief je NOOIT op de grond krijgt want dan is t over, dat geld voor iedereen ook goede spelers. En als je hem op de grond krijgt, ga er niet achteraan. als hij lariat doet om je vuurballen te ontwijken probeer hem naarmate de move eindigd te sweepen of cr.mk xx hadou. Iets in die trend. Kijk match videos.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  5. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    neem dhalsim, achter elkaar lp+mp+hp, gewoon je drie punch knoppen dus tegelijk.:thumbs::thumbs::thumbs:

Dit is ook een heel makkelijke manier om je perfect rounds te halen.:)

En als iemand even wil testen, ik heb namelijk iedereen al unlocked, maar als het goed is kan je akuma ook unlocken door meerdere perfect rounds te hebben, geen ultra's nodig en je first hit's krijg je automatisch met dhalsim methode.

ik had gisteren 5 of 6 perfect rounds op deze manier en na seth kwam ik tegen akuma.
    ik denk dat je dan gouken ook zo kan krijgen door nog meer perfect rounds te halen.

oh en nog een tip voor je ultra's met de 360 controller, als je net als ik liefst met d-pad speelt, doe je kwartslag ultra's dan met je left analoog, werkt beter dan d-pad, ook de charge ultra's gingen zo beter bij mij, en zelfs die van guile lukt hiermee best makkelijk.

6. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je zo online speelt wordt je tegenstander zwaar geiriteerd :lol:

7. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    In een gewone match zou je die cancels volgens mij nooit zo lang vol kunnen houden, aangezien iedere focus dash cancel een balkje van de super-meter verbruikt. Correct me if I'm wrong...

Maar goed, als je het met een volle meter 5x achter elkaar presteert is je tegenstander ook wel redelijk de lul natuurlijk.

Wel zeer indrukwekkend om te zien, zal mij in ieder geval nooit gaan lukken.

@Melk NL: waren weer leuke potjes gisteren. Had helaas niet zoveel tijd, dus volgende keer een langere sessie?

8. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren madcatz fightpad bestelt 3weken levertijd bij bol.com -.-

9. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet hij daar dan? (Nog nooit tegen of met El Fuerte gespeeld)

11. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mjahh die madcatz joypad is ook nergens te verkrijgen =(

12. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Denk toch echt dat de meeste AM's dit niet eruit kunnen gooien zo 1-2-3. Dit is wel echt meer het hardcore spelerswerk. Maargoed, desalniettemin leuk om op te oefenen natuurlijk. Die vid van Fuerte is natuurlijk helemaal het bommetje gezien het tempo/ritme van de executie. Het geluid van het gestructureerde gemash op die buttons is te gek!

14. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de leverancier zullen ze rond 15 april zeker weer geleverd worden. Dus om er zeker eentje te hebben nu al bestellen.
    Dus nog 3 a 4 weken wachten en dan heb ik de mijne ook binnen, en dan de Akuma versie_O_

15. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar bestel jij hem?

Wat is het verschil tussen gouki en Akuma en waarom is de naam anders?

Is er ook ergens een lijst hoe je de kleuren van je karakters kan vrij spelen?

Dat pak van Ryu dat zijn kleren gescheurd zijn is wel cool en die van Akuma met die touwen

16. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gamedrive.nl,
    daar kan je namelijk kiezen welke versie je wil. bij bol of andere leveranciers krijg je er willekeurig eentje.:mad:

Gouki en Akuma is volgens mij hetzelfde, geloof dat ze in japan andere namen hebben ofzo iets.

Volgens mij kan je dat pak niet vrijspelen maar moet je em kopen via XBL marketplace. is 320 points, dus ik wacht er nog wel ff mee.

17. Champagne Powder

Leuk Bevonden:
    0
    Die kleurtjes en personal actions speel je vrij met de time attack en survival mode (normal). Alternate costumes, zoals dat gescheurde Ryu pakje moet je idd kopen, shoryureppa! package.

18. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
  19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had ze gemaild of ik vanmiddag nog een TE op kon halen, hier het antwoord:

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Thanks, ik ga vandaag die dingen proberen.. Zelf ook nog een beetje kijken wat ik nu het beste tegen hem kan doen, en proberen om uit een hoek te komen maar dat is bijna onmogelijk !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina