[GTA IV] Lost and damned

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 30 dec 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even in het menu Noise effect ofzoiets uitzetten.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt niet aan jou, is ook gewoon zo. Maar wat verwacht je nou van een gang? :p Het hoort er een beetje bij, en het is wel goed uitgewerkt, vind ik. :)
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel de eerste GTA waarvan ik de missies soms echt lastig vind, heb de missie die ik nu moet doen al 3x tevergeefs geprobeerd. :eek: Zijn er overigens nog meer mensen die niet online kunnen? Ik word steeds disconnected namelijk, kan alleen zelf hosten, maar dan joint bijna niemand. :confused:
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Tering ik zit nu vast bij een moeilijke missie. Ik moet achterop een motor zitten en dan word je achtervolgd door politie. Je krijgt dan ook zo'n soort cinematic dat er een benzinepomp ontploft. Ik ben tot het stukje gekomen dat je wordt ingesloten maar dan is het snel bekeken als je aan alle kanten beschoten. Weet iemand hoe ik dit in godsnaam haal?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel knallen. ;) Je hebt toch unlimited kogels. Maar probeer op de auto's te schieten die ontploffen dan.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je bedoelt dat stuk bij Perseus of niet, dan moet je die raam inschieten van die auto dealer naast je.
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee die missie dat je bij Desean ofzo achterop zit en dan vliegt er eerst een heli naast je enzo. Die Hybrid bedoelt.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja dat bedoel ik, dan kom je toch bij die straat waar Perseus is en die auto dealer. Daar wordt je vast gezet en moet je die raam van die autozaak kapot knallen. Of bedoel je dat stuk niet.
     
  9. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft het raam niet kapot te knallen, hij rijd er vanzelf ook al doorheen.
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat hij dat stuk op dat kruispunt bedoelt, net voordat je over die brug gaat ;)
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon gelijk die helicoptor kaput knallen en dan mag je weer verder;)
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Oja dat is waar ook. Hoe dan ook ik ga echt te snel dood.
     
  13. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje (wie het weet mag het zeggen) over de deathmatch in GTA multiplayer (ook in the lost and damned).

    De truc is om wanneer je bij auto-aim de health van de tegenstander ziet (lock on) je je linker joystick iets omhoog doet en dan een headshot geeft. Als je dat snel genoeg doet ben je eerder dan je tegenstander.

    Maar nu las ik ergens op een internet-forum dat hoe krachtiger de wapens (dus machine geweer ofzo) hoe eerder je de lock-on krijgt als je een vijand benadert. Bij een pistool duurt het dus veel langer (moet je je tegenstander dus veel dichter naderen) voordat je je tegenstander kunt head-shotten.

    Klopt dit?

    Ik weet wel dat ik redelijk goed ben in de multiplayer (niet super, maar een 7,5 uit 10 zeg maar), maar gisteren werd ik vaak als eerste neergeschoten terwijl ik met een pistool speelde. Mijn vermoeden is dus dat mijn tegenstander een beter wapen had en bij het benaderen mij dus eerder lock on had zeg maar, zodat ie mij eerder kon neerknallen.

    Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel;)
     
  14. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de nieuwe wapens uit the lost and damned ook gebruiken in gta 4 zelf?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat kan niet. :)
     
  16. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jammer, bedankt.
     
  17. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo Gasten.\


    ik heb ff een vraagje.
    Ik heb deze uitbreiding gedownload en vindt hem wel tof enzo.
    er is alleen 1 probleem.

    Na een tijdje worden de graphics een beetje vaag bij mij. dit kan na 5 min zijn.
    en na een filmpje ofzo weer goed zijn. maar ook zo blijven tot ik hem uitschakel.

    Het is alleen tijdens het spel en af en toe filmpjes zo. niet in het menu/map etc.

    Het beeld ziet er dan beetje uit als wat oudere gta. soort spikkels door het beeld. maar niet echt heel ernstig. waar kan dit aan liggen??

    TV
    schijfje
    xbox?

    ik heb het bij m'[n dashboard niet. als ik gewoon tv kijk ook niet en bij andere games ook nog nooit gehad. (ook niet bij de originele gta) maar dat is ff geleden dat ik dat heb gespeeld

    alvast bedankt.

    grtz.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het Noise Effect. Kun je uitzetten bij Options > Graphics denk ik.

    Weet niet precies zeker, maar daar moet je maar naar gaan zoeken in options. Iig iets met 'Effect'.
     
  19. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk heb ik alle zeemeeuwen afgeknald. Weet iemand wat de beloning is?
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Bragging rights?
     

Deel Deze Pagina