Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beiden bedankt, als je eenmaal weet hoe het moet is het een fluitje van een cent. Nu maar even oefen op de Shinku Hadoken, lijkt mij ook lastig zat ;).

2. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe heerlijk als iemand net begint met spelen.

nick voeg wat mensen toe van het forum... uurtje 's avonds tegen elkaar en je weet hoe alles in elkaar zit met sf4.

voeg me toe anders .... :)

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    nee, schuin achteren is niet deel van de command, en je eindigd niet in voren, maar schuin voren/beneden.

voren, beneden, schuin voren/beneden.

4. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Shinku Hadoken is gelukt, nu nog de Metsu variant en ik ben klaar. Toch best wel lachen, dat SF.

5. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Kaka.

Kaka. Guest

Speel vaak met Sagat en Balrog. :)

7. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nou, nou, die Metsu Hadoken is echt onmogelijk :mad: Ik geef het op voor vandaag.

8. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n zonde van die SE stick washers, van de mensen die hier een SE hebben, wie heeft er problemen mee? Als ik ga bestellen moet ik 20 euro verzendkosten gaan betalen :mad:. Dus die TE stick wordt dan wel wat duur. Niet dat ik hem niet overweeg maar toch... ;)

9. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar ga je hem bestellen? washer is zelf te fixen namelijk... beetje lijm en niets aan het handje... :)

10. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    \o/... heb een SE stick weten te bemachtigen... 10 euro duurder maar scheelt weer weken wachten.

Of die washer problemen gaat geven zien we wel.
    Anders doe ik er wel een Sanwa/Seimitsu stick in. Als de PCB maar goed is.

11. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben nog steeds met mn TE stick aan het rommelen. Krijg er wel veel uit maar nog lang niet alles maar ik speel de laatste tijd ook niet zo veel meer. Beetje te weinig tijd. En met dit mooie weer heb ik ook geen zin om achter de xbox te gaan zitten. Ben er nu wel achter gekomen dat ik echt alles super rustig moet doen anders lukken de ultra's en super van Ryu, Ken, Sagat niet. Zo n stickie is wel erg leuk en het beinvloed het spel heel erg (positief bedoeld) Hoop tegen een van jullie (oldskool fighters) weer snel te spelen.

OFFTOPIC

Aangezien dit forum goed loopt.

Ik heb nog een gesealde street fighter 4 hier thuis liggen. Te ruil tegen Resident Evil 5 (perfecte staat) of tegen een mooie prijs voor jou en mij.

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, joh. Dat is echt niet moeilijk :)

2x snel een kwartslag doen (beneden, voren) Staat je nog wat te wachten als je aan de hard trials begint :+

13. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je pcb beschadigd, wat moet je dan doen? Zit die gewoon met de JLF?

14. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt me ook wel, alleen ik kan volgens mij niet snel genoeg op de punch knop drukken. Ik doe namelijk telkens een Shinku Hadoken.

15. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de SE gewoon proberen, en tegelijk ook wat sanwa halen, ik verdien het wel \o/. Ik wou eerst nog doorzoeken naar de HRAP ex maarja...

Een link voor de mensen die hun SE willen modden: http://vimeo.com/3344356

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    oh goede video shagoe
    haha, ja je hebt in tegenstelling tot wat je instinct je zegt heb je best veel de tijd om je moves uit te voeren. Het hoeft vaak niet allemaal razendsnel.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  17. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde de PCB van het binnenwerk, waar de stick en buttons op aangesloten zitten.
    Als die gaar is heb je niks aan je stick of je moet er een gamepad in modden.
    Bij sommige valt de gehele stick wel eens uit... blijft Mad Catz he.

Bij een JLF/LS32 zit idd ook een PCB, de stick vervang je dan.
    Je bent dan gelijk van het washer probleem af.

Eerst kijken hoe de SE standaard is en dan buttons en/of stick vervangen.

18. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die failure rate wel eens zien van de SE stick, mad catz zei dat het miniem was dacht ik maar ze zeiden ook dat deze sticks de beste gingen zijn. _0/

*edit
    Spijtig genoeg is het zo Redje maar wat kan je doen? Zelf een stick maken, maar daar heb je tijd voor nodig, wat ik momenteel weinig heb :mad:. Eentje bestellen kost dan weer meer, maar dan ben je wel zeker. Als mijn SE stick (als ik hem te pakken krijg) stuk zou gaan, dan zullen er wel weer nieuwe sticks op de markt zijn.

Mensen met een ps3: http://store.gameshark.net/sfiv/sfiv_fs_ps3.htm snel zijn :)

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, hoor weinig problemen over de pcb zelf die slecht is. sterker nog in de meeste custom 360 stick zit een madcatz pcb (van die rare arcade stick dingetjes) omdat ze daarvoor zo geschikt zijn.

20. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee waar ik nog een stick kan bemachtigen? een hori ex2, hrap, madcatz SE of TE...?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina