Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Morgen es even kijken of ik mn ADC gegevens allemaal op orde kan maken, nog even wat gegevens door faxen... faxen 8)

Ga toch voor de nieuwe 2,26 GHZ octocore Mac Pro. Eerste tests van Barefeats waren toch wel positief. Hij houd op single core applicaties de vorige 2,8GHZ octocore bij en met multiple core applicaties gaat hij er ver overheen. Dus ideaal wanneer de nieuwe CS uitkomt en Snow Leopard, zeker future proof.

Alleen wel even dikke 3000 pleuro - 20% gelukkig :p

Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is een lekkere setup! Je bent dan zeker futureproof! :cool:

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Woeeii nog 2 weken en dan bestellen die hap! Heb er al helemaal zin in...stiekem alvast wat games gedownload ( Half life 2, Age of empires, prince of persia, etc) nog een film die ik moet bewerken. Oftewel heb er zin an!

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    In Eindhoven kun je vanaf zaterdag ook terecht bij de nieuwste A-Mac vestiging! klikje met spetterende aanbiedingen. Het schijnt een bijzondere vestiging te worden, maar dat zie ik vrijdagavond :D.

Zat gisteravond niet bij de Mac, maar heb ook even een link gevonden naar het precieze KB-artikel van Apple, de cycles moeten onder de 300 zijn :), meer info.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die update ga ik ook maar eens downloaden en installeren. Zou mooi zijn als mijn batterij weer tot leven komt.

Die aanbiedingen kloppen volgens mij niet.
    Macbook Air voor 999, als je bij sale kijkt staat ie voor 1349.
    Soundstricks staan voor 139, bij sale voor 169.
    Als het echt klopt, is het wel een dikke actie.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, de A-Mac wordt geopend. Binnenkort een keer naar toe.
    Vanochtend de YouMac gebeld maar daar is de Servicebalie op woensdag gesloten. Morgen dus even terugbellen.

Heb de Battery 1.4 Update ook geinstalleerd maar helpt niet meer.
    Zit op 219 loadcycles dus dan is het geen probleem.

8. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... Mijn 4GB werkgeheugen zit er in. :) Het draait direct al een stuk soepeler. Valt er nog wat qua instellingen te tweaken of is dat echt zo'n windows gedachte?

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is een Windows gedachte.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Geloof het wel. Paar weken terug dezelfde macbook air bij de mediamarkt Arena voor 999 euro. Is wel de "oude" macbook air.

Maar tis echt zo'n nutteloos gadget geval. Je kan er eigenlijk niks echt op doen.. iedergeval in mijn geval, dus overbodig ding. Kan je beter een macbook pro kopen. Hoeveel macbook airs er ook na een paar weken alweer verkocht worden :D

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt wel Onyx, best cool programma om caches leeg te gooien en god knows wat meer. Best wel handig, al hoef je niet constant die SMART test uit te voeren.

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het klopt echt, dat kan ik 100% bevestigen :). Het zijn ook speciale aanbiedingen voor de opening, dus vandaar dat ze nog verder afgeprijsd zijn dan normaal.
    Vooral de MacBook Air is een leuke aanbieding (hoewel die inderdaad niet uniek is). Zoals Grave ook al aangaf moet je de MacBook Air echt met een specifieke reden kopen (en dat is niet om zijn prestaties), maar het is bedoeld voor mensen die onderweg alleen maar lichte applicaties draaien, dan is het echt wel een grappig systeem, alleen een beetje overpriced normaal gesproken.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja precies. Doe zelf nauwelijks wat op mijn Macbook onderweg en heb dus al een Macbook. Maar denk dat er best wel mensen zijn die hem voor die prijs bijna blindelings aanschaffen.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apple stuurt zeker geen batterij op als je hun direct belt? Ze verwijzen je zeker altijd direct door naar een APR..

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Heren,

normaal gesproken steek ik er ook wel wat tijd in om wat zaken uit te zoeken maar het volgende is aan de hand :)

een goede vriend van me is in de running voor een nieuwe iMac (overstapper en nogal gek op mijn Macbook Pro).
    Hij heeft een budget van maximaal €1200,- en wil er een draadloos toetsenbord en muis bij (Apple).
    Weet iemand welke hij het beste kan kiezen of zijn er zaken waar hij echt op moet letten?
    We willen komend weekend naar de opening van A-Mac in Eindhoven aangezien ze daar 10% korting bieden :)

Alvast bedankt :thumbs:

Edit: Het zal geen power user worden maar het iLife pakket zal hij zeker optimaal gaan gebruiken (vooral iPhoto).

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm.. iMac - draadloos desktop setje = prijs die je kan besteden.. Dan is het toch niet zo moeilijk? Gewoon de duurste iMac die binnen dat budget valt.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan wordt het automatisch de 20" 2,66Ghz van €1099,-
    Pak je er een wireless toetsenbord en wireless MM bij dan kom je op €1148,99 uit.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Grmbl! :mad:
    Zojuist naar Apple gebeld en de MacBook valt dus niet onder de 'verkeerde batch'.
    Wordt dus €139,- betalen! :mad:

/edit: Even snel op eBay gekeken en daar worden ze voor €56,- incl. verzending verkocht vanuit Engeland. Dat is dus heel wat beter dan de prijs van Apple!

19. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Is een vorige editie ook nog te overwegen? Bij A-Mac staat de iMac 20" 2.66 GHz met een (voor mij gevoel) betere videokaart. Voor €949,- dus nog ruimte om er extra RAM in te zetten etc.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De vorige editie is prima te overwegen. Helemaal niets mis mee. En geheugen moet je gewoon zelf er in prikken zoals je weet. Dus dan ben je voor nog geen €1000,- klaar!

Zojuist een nieuwe MacBook batterij besteld via eBay. €57,- incl. verzending.
    Bye bye Apple met je €139!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina