Riddick: Assault on Dark Athena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 24 jul 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt me wel.

    Als iets saai is wilt niet gelijk zeggen dat ik roze bloemetjes wil. Het is gewoon saaaaaaaai. Blaaaaauuw en een beetje grijjjs. *GAAP*
    Gameplay ook.
    *Dubbel GAAP*

    Vin Diesel mot dood! :+

    Ik speel tenminste eerst de demo voordat ik met een mening kom! :D
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen is een discussie over het feit of Riddick cool is of niet, gewoon onmogelijk! Riddick is dé man. Kijk, Vin Diesel is een ander verhaal, maar Riddick is gewoon baas. :D
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laat meteen zien dat het niks voor mij is. Sfeer zit er wel dik in, van dezelfde gasten als The Darkness hé. Dat was ook al een prachtige game die qua verhaal echt ongelofelijk dik was, denk dat Riddick dat ook zal zijn. Maar waar ik The Darkness kon spelen kan ik dat hier niet, ben niet zo'n gluiperd. Toen die 2 gasten binnen kwamen met hun geweer werd ik neergeknald en heb hem uit gedaan. :+
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik filmpje al zag van iemand waar de hele demo in voor kwam ;) Dus kon zo al wel zien dat spel gaaf was.

    Maar goed als je Barry Pooter gewendt bent is alles natuurlijk ook saai en duister
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, want Harry Potter gaat natuurlijk alleen maar over blije vogeltjes en bloempjes en muren met roze hartjes. :thumbs:

    Dat ik van HP hou heeft niks met mijn mening over deze game te maken... Sorry dat ik het niet leuk vind hoor. ;)
    Als je naar mijn gamercard kijkt zie je dat ik genoeg 'duistere' games heb gespeeld, maar deze vind ik gewoon 10x niks.
     
  6. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de sfeer vet en vind riddick een onwijs stoer karakter. Pitch Black was een goede film.
    Demo was kort maar geeft hopelijk een goed beeld van de afwisseling in de game. Stealth met riddick, knallen met drones en beetje adventure met puzzles (drones opofferen).
    Stelt zeker niet teleur!
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Demo net gespeeld, en het is weer wat anders.
    Ik merk wel als je de kans krijgt om de vijand te besluipen, en dan het liefst van achteren dat je dit echt moet doen. Eenmaal een geweer te hebben afgeschoten komen ze als zwermen op je af. Grafisch ziet het er ontzettend mooi uit, het kleurgebruik past bij een duistere game zoals dit, maar ik begrijp dat het een beetje monotoon kan overkomen.

    Ik had zelf ook problemen om vijanden van veraf te spotten, dit kan ook aan mijn erg kleine tv liggen, de crosshair gaat wel een beetje gloeien wanneer je op een vijand mikt, dus dat hielp al wat. De indruk die ik heb gekregen van de demo is uitermate positief, maar ik wacht toch eerst wat reviews af voordat ik een aankoop doe, aangezien ik erg geïnteresseerd ben in de multiplayer(die er echt tof uitzag)

    Close combat schijnt diep te zijn, alleen nu zat ik gewoon op die trigger te rammen8)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Voor de mensen die vast zitten aan het begin van de demo (als die twee wachter de kamer inlopen). Als je rechts van de deur in stealth modus gaat ("X"), dan lopen ze Riddick doodleuk voorbij. Je kunt daarna een stealth kill uitvoeren (linker trigger) of de kamer uitglippen.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik moet Dulle toch echt gelijk geven :+

    Ik had er veel van verwacht na het zien van die filmpjes.

    Maar jezus wat een eentonige en grauwe game! Die demo was al te lang om leuk te blijven.
    Misschien voor in de aanbieding :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind de game tof en de besturing ook. Maar ik hoop wel dat er wel verschillende omgevingen zijn. Want alleen op het schip zitten lijkt me niet leuk. Maar dat kan ik niet oordelen of dat veranderd.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond de demo leuk om te spelen, maar ik weet 100% zeker dat het veel beter kan. Dit is natuurlijk een demo, maar het laat niet het beste zien van wat de game in zich schuilt. Ik vond de demo leuk om te spelen, maar ik had graag wat interactie met wat NPC's gezien en wat meer stealth momenten. Deze demo voelde als een pure shooter aan.
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens nedgame komt ie vandaag uit??
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan heeft Nedgame het fout. ;)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen heb ik nauwelijks schoten gelost! :eek: Je kan hem echt als sneaker spelen volgens mij! Vind ik er tof aan. Toen de demo begon werd ik direct beschoten en was ik dood. Toen ben ik gaan sluipen en heb eigenlijk aan een stuk door geslopen daarna. 8)
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Riddick: Assault On Dark Athena
    Escape Trailer
    [GT]46842[/GT]

    Deze trailer voelde toch een stuk minder grauw aan dan de demo en de andere trailers/screens. Dit was ook een deel vna de remake van Escape on Butcherbay. Hoe goed de game ook mag worden, ik heb het vermoeden dat het niet geweldig zal verkopen, ik hoop dat ik het héél mis heb. Ze hebben er tenminste al 1 verkocht:+
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zeggen dat een game eentonig is na het spelen van een demo die mss net 5 min duurt ?.

    Maar zelf denk ik niet dat ik deze ga halen. meestal is het vervolg van een game nooit zo goed als het eerste deel. en aangezien een deel gewoon is overgenomen met wat upgades hier en daar ga ik hem zeker niet halen. ik denk dat de gene die deel 1 niet hebbe gespeeld deze zeker moeten halen want ik heb nog nooit zo een sfeervol spel gespeeld als buthcer bay
     
  17. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Als ik het niet verkeerd heb begrepen is het eerste deel "butcher bay" een remake, dus zelfs voor de mensen die het eerste deel hebben gespeeld moet er meer dan genoeg nieuws inzitten. Meestal zijn de sequels wel beter dan het eerste deel, vooral wanneer het eerste deel goed werd ontvangen. Het Assault on Dark Athena gedeelte schijnt rond de 11 uur gameplay te zijn, plus nog een multiplayer mode, lijkt me meeeeeeer dan genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  18. mrtweakbox

    mrtweakbox Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het duidelijk - deze game ga ik zeker halen. De xbox versie was mijn favo game van die generatie, en die vibe komt in de demo weer helemaal terug.

    Voor het eerst in jaren hou ik mijn weekend weer vrij voor een game. Het zal niet voor iedereen game zijn, maar ik verheug me enorm op deze titel!!!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GH verkoopt hem nu ook. Regiovrij.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    thx voor de heads-up, meteen 1tje besteld
     

Deel Deze Pagina